⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Profilul lu Yak💙
Notă ⚠️ Am uitat să specific la început ca Phi Ye este Oye fratele lui Yak si Ri este iubitul său Cherry pe care o mai numește Yak mama sa pentru ca se comporta mereu precum o mamă 🫣
Încă o dată, nu am putut să mi-l scot pe Phi Dee din minte. După ce i-a refuzat invitaţia aseară, m-am simțit foarte vinovat pentru că nu am respins pe nimeni în mod deschis imediat, așa cum am făcut-o cu el. Fața lui, când era pe punctul de a merge acasă, a devenit foarte tristă. Era o expresie de pe chipul ei pe care nu puteam să-mi ies din minte.Arăta de parcă era pe cale să plângă, ochii lui strălucitori s-au stins și mi-a făcut inima să se scufunde.
Cherry a mai spus că fața mea era mai rea decât în ultimele zile, iar Phi Ye aproape că m-a sufocat când mi-a cerut să-i spun ce este în neregulă cu mine.Nu i-am spus. Nu știam de unde să încep, așa că nu i-am putut spune decât că, dacă aș putea s-o termin, i-aș spune imediat. Apoi Ye a încetat să mai deranjeze cu acest motiv. Fratele meu mă cunoaște foarte bine. Știa că nu i-am spus nu pentru că voiam să păstrez secretul, ci pentru că chiar nu știam cum să încep.
Doar că sentimentul din interiorul meu se simte ciudat și tot răsfoiesc cartea de vizită pe care mi-a dat-o Phi Dee, întrebându-mă dacă ar trebui să îl sun și să îl întreb. Dar, până la urmă, am băgat cartea de vizită în portofel crezând că e mai bine să nu ne contactăm.Am vorbit foarte rău și probabil că Phi Dee era foarte supărat pe mine.
Când mă gândeam la Phi Dee, deodată telefonul mobil din mâna mea a vibrat. Asta a fost notificarea de la florărie. Tocmai mi-am amintit că am comandat un buchet de flori și am de asemenea, o întâlnire cu Taemrak în seara asta.
Senzația de confuzie toată ziua sa îmbunătățit imediat. Am hotărât că îl voi cere pe Taemrak să-mi fie iubit astăzi.
Sper că restaurantul pe care l-am ales, buchetul pe care l-am pregătit și inelul ales cu mult timp în urmă pentru Taemrak vor fi pe placul tuturor.
-Ești nebun? Ai pus o față serioasă, apoi ai zâmbit. De ce?
-Hm... azi îl voi cere pe Taem să-mi fie iubit
- Dacă voi doi vă întâlniți oficial, aduceți-l aici ca să-l văd. Am auzit multe despre tipul care îi place fratelui mei de un an, dar nu i-am văzut niciodată fața.
— Taem nu are prea mult timp la dispoziție. Am spus ca o scuză, ceea ce este o scuză normală pentru mine.
— Atunci la ce oră pleci?
Da, nu contează că nu l-am adus niciodată acasă pe Taemrak. Nu este că nu am avut niciodată să îl aduc .L-am întrebat pe Taem de multe ori, dar el întotdeauna refuză pentru că este ocupat.
-Acum o să mă schimb de haine , am comandat un buchet de flori și trebuie să le iau de la magazin. Îmi împrumuți astăzi mașina?
— Eh, apropo de flori, ai adus flori ca să îi ceri scuze omului de mai înainte...? La menționat Phi Dee și m-a făcut să mă simt puțin jenat.
— Da..am fost
— Și ce a spus?
-Nu era supărat. A spus... că a fost în regulă.
-Asta e bine. Ți-am amintit că era trist pentru că erai supărat pe el.
-Nu, nu ar trebui să fiu supărat...
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...