Capitolul 16

345 15 1
                                    

Am deschis ușa camerei pacientului cu o dimineață înainte de muncă. Pacientul cu faţa palidă a deschis ochii şi s-a uitat la mine. Avea un bandaj înfășurat în jurul capului, iar bandajul era plin de sânge. Capul bărbatului rănit a fost crăpat pentru că am aruncat o tigaie .Desigur, persoana de pe pat era Phi Tea. Când am văzut că era treaz, am tras un scaun și m-am așezat lângă el.

-Nong Dee...

Vocea lui era răgușită, dar asta nu m-a făcut să-mi pară rău pentru el. M-am ridicat picioarele și le-am încrucișat, apoi mi-am încrucișat brațele. înainte de a vorbi.

- Phi, ai ceva de vorbit cu mine? Vreau  a Phi să explice sau să-și ceară scuze pentru ceea ce ai făcut?

A tăcut. Am oftat adânc.

- Dacă nu vrei să-ți ceri scuze, atunci nu o  face.....sunt trist ca nu suntem  sinceri unul cu celălalt. Phi ascultă. .....Nu-mi mai place de  Phi Tea. Cu cât Phi îmi face asta mie și lui Yak, cu atât sentimentele  mele bune pentru Phi vor dispărea si dacă nu vrei să te urăsc mai mult, te rog să nu mă mai deranjezi. De acum înainte, să nu ne deranjam unii pe alții.

M-am gândit la această propoziție lungă în drum spre serviciu. Eu însumi că mi-ar fi greu să o spun în fața lui, dar de fapt a fost mai ușor decât credeam. Sentimentele bune pe care le-am avut pentru el s-ar putea să fi dispărut complet.
El zăcea acolo rănit de fapta lui. A fost suspendat pentru propriile sale acțiuni.

Phi Tea s-a uitat la mine cu coada ochiului, clipind încet. Buzele îi erau lipite foarte strâns.

Din moment ce el nu a spus nimic, iar eu nu am avut altceva de spus, m-am ridicat și din cauza frecării dintre scaun și podeaua a provocat un zgomot puternic. M-am ridicat, m-am întors și am intenționat să ies pe ușa în care tocmai intrasem.

-Ce îl face pe băiatul ăsta mai bun decât Phi?

Nu l-am mai auzit niciodată vorbind cu o voce atât de aspră. Politețea lui a dispărut. Am fost surprins pentru că era atât de supărat încât nu și-a putut controla emoțiile.

În capul meu, compun propoziții  ca răspuns. Ceva care să mă facă să arăt ca o eroină.

- Phi nu ar trebui să judece pe cineva în funcție de aspectul său. Yak este mai bun decât Phi în multe privințe, Phi Tea. Cu siguranță, el mă poate proteja. Și, cel mai important, nu a avut niciodată gânduri rele față de nimeni cum a făcut  Phi. Ne cunoaștem de mult timp, dar nu m-am gândit niciodată că Phi va fi un nenorocit. Când am spus că ar trebui să stăm departe unul de celălalt, luați în considerare că este un avertisment. Phi nu vrea să se încurce cu un boxer profesionist, nu?

— Boxer?

- Îmi pare rău că iubitul meu nu este un gangster așa cum crede Phi. Când  nu te mai  doare capul din cauza tigăi și  decât să minți mai bine Phi poate încerca să-l caute pe Yoyak Phadet Suk. Vreau să merg la muncă acum. Pa.

Am ridicat din umeri și am zâmbit viclean cu spiritul interior al unui răufăcător . Phi Tea părea puțin surprins de ceea ce tocmai a aflat și am fost atât de fericit încât aproape că am izbucnit într-un zâmbet. De acum înainte, nu mă voi întoarce să-l mai văd. Picioarele mele au făcut un pas înainte cu încredere după ce m-am lăudat cu iubitul meu. De îndată ce am ieșit din zona în care Phi Tea mă putea vedea, s-au auzit râsete isterice.

Am fost privit de pacienții și asistentele care au trecut pe lângă mine. A trebuit să pun din nou o față serioasă după ce am râs ca un nebun. Dar, într-adevăr, eram într-o dispoziție atât de bună încât cu greu puteam să-mi țin zâmbetul de pe buze. De asemenea, am răspândit zvonuri că Phi Tea a încercat să fie a treia persoană între mine și Yak, dar a fost respins de mine. Așa că s-a enervat și a angajat pe cineva să mă atace. Dar, în cele din urmă, răufăcătorul este învins de el însuși. Mulțumit... gândește-te la asta ca la o răzbunare pentru că a răspândit vestea că am fost respins de el atât de rău.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum