Capitolul 15🔥🔞⚠️

423 14 2
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️

Phi Dee se comportă ciudat. A tot repetat cuvintele „Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the ways” iar și iar, în timp ce mă ajuta să-mi pun hainele pe care dorea să le port. Apoi m-a târât la oglindă să-mi îndrept părul. Mi-a netezit buclele cu un ondulator și le-a pulverizat cu fixativ pentru a le menține pe loc.Când a terminat, a spus din nou „Jingle Bells”, punându-și mândru mâna pe piept.

-Al cui iubit este atât de frumos?

— Trebuie să fie iubitul lui Phi Dee.

-Ești foarte frumos, Yak

— Uh... Suntem gata?

— Da, suntem gata să mergem la o întâlnire. A oprit ondulatorul, l-a scos din priză și l-a pus pe blatul din baie. Phi Dee și-a aplicat gel pe propriul păr și apoi mi-a zâmbit.

M-a ajutat să-mi pun o cămașă neagră cu mâneci scurte. Purta aceleași haine, dar cu o mărime mai mică decât a mea. Phi Dee și-a băgat cămașa în pantaloni. arătându-şi talia mică.Sincer, sunt gelos. Nu vreau ca nimeni să-i vadă talia perfectă. Aproape că i-am spus să-și ia cămașa de pe pantaloni, dar mi-a fost teamă că nu va fi prea agitat. Deci nu am spus nimic. Nu am vrut să mă port ca o prietenă geloasă și copilăroasă, așa că am tot luat cheile motocicletei pentru a-mi distra atenția. Într-o vacanță ca asta, cred că traficul va fi blocat și va fi greu să parchezi mașina. Așa că, Phi Dee și cu mine am decis să folosim o motocicletă. Își ținea casca de parcă ar fi știut ce face. Am văzut mâna albă a lui Phi Dee desfăcând un alt nasture de la cămașă.

- De ce l-a descheiat Phi?

Am încercat să-mi împiedic vocea să sune dur. Phi Dee s-a uitat la mine și mi-a explicat.

-Arată mai bine dacă este puțin deschis. Gâtul lui Phi va părea mai lung.

Mi-am strâns pumnii. Nu i-am spus nimic, dar am continuat să ies din cameră. Nu m-am putut abține să mă simt gelos. Dar când Phi Dee a întins mâna să mă țină de mână, emoțiile mele fierbinți au început să scadă. Am tras adânc aer în piept și mi-am spus că indiferent cum s-ar îmbrăca, atâta timp cât ne-am ține de mână, trupul lui va fi al meu și numai al meu.

— Da, ești supărat?

- Nu sunt.. Aceasta este prima noastră întâlnire. Cum aș putea să fiu furios?

-Atunci zâmbește pentru Phi

I-am zâmbit. Apoi Phi Dee s-a lipit de brațul meu și și-a lipit obrazul de al meu. Dacă este tratat astfel, cine ar putea fi într-o dispoziție proastă? Mi-am înfășurat brațele în jurul taliei lui Phi Dee și m-am uitat în liniște la iubitul meu cu interes.
Dacă aș putea scrie acele cuvinte pe frunte, ar fi clar că sunt gelos pe iubitul meu.

Desigur, cafeneaua pe care Phi Dee dorea să o viziteze era plină. Erau atât de mulți oameni încât nu erau mese la care să stea. Dar fanii cafenelelor precum Phi Dee spun că este în regulă. A început să comande băuturi pentru mine și pentru el. Când l-a primit, m-a luat de mână și m-a condus făcând fotografii ici și colo.Era mai vesel decât de obicei și mi-a vorbit cu o voce foarte veselă.

-Phi nu are nevoie de multe lucruri în viață. Tot ce am nevoie este cineva care să-mi facă șapte mii de fotografii fără să se plângă.

Bineînțeles că după ce am spus acea propoziție, nu am îndrăznit să mă plâng. Dar am numărat în secret câte fotografii i-am făcut. Nu pare să fie aproape șapte mii și, în mod ciudat, am tot apăsat butonul declanșator fără să mă plictisesc. Văzându-l fericit, am fost și eu fericit. Poate ceea ce ma confrunt acum este un caz de rau de dragoste.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum