Capitolul 14

328 17 1
                                    

Am căscat în timp ce mergeam pe coridorul spitalului. Țineam o ceașcă de cafea preferată cu o mână, iar cu cealaltă mână tastam entuziasmat pe telefonul mobil.

I-am trimis cuvinte de încurajare lui Yoyak prin intermediul popularei aplicații de chat Line. Omul cel mare se antrenează în altă țară zilele astea, așa că nu ne vedem prea mult.Dar mi-a spus că se va întoarce de la Crăciun până la începutul anului viitor înainte de a zbura din nou pentru a lupta pentru campionatele mondiale din străinătate.

Sunt atât de entuziasmat pentru el. Chiar dacă toată lumea din jurul meu spunea că este atât de priceput încât va câștiga cu siguranță campionatul, tot am văzut că acest sportiv de 20 de ani muncea din greu pentru a-și îndeplini visul. Fiind un bărbat care se apropie de treizeci de ani, mă simt puțin inspirat să muncesc mai mult. Cu un prieten mai tânăr m-am purtat ca un băiat fericit în ultima vreme. Toți cei pe care îi întâlnesc spun că arăt mai fericit și chiar mă tachinează că viața mea amoroasă merge bine

Mi-am pus telefonul deoparte când nu am primit niciun răspuns. Asa este in fiecare zi. Yak va răspunde noaptea, în jurul orei 23.00. Mi-e dor de Yak și îi spun în fiecare zi. S-a plâns și că vrea să se întoarcă pentru că și lui îi era dor de mine.

Relația noastră de cuplu merge bine. Cu toate acestea, recent, cineva cu intenții răutăcioase a răspândit un zvon ciudat că ne-am despărțit. Unii oameni au crezut acel zvon ciudat, poate pentru că Yak nu a venit să mă ia după muncă.Cred că persoana care a răspândit zvonurile ciudate a fost Phi Tea. Cu cât face asta mai mult, cu atât mă simt mai puțin bine pentru el. Chiar dacă ne cunoaștem de multă vreme, asta nu înseamnă că îi cunosc foarte bine personalitatea. Acesta este adevărul.

Am respirat adânc în timp ce mă gândeam la persoana care a provocat haosul. Câteva secunde mai târziu, vocea lui Phi Tea a venit din spatele meu

— Nong Dee.

M-am oprit din mers și m-am întors spre el. Un zâmbet politicos încă îi împodobea chipul ,ochii i se îngustară în timp ce zâmbea.

— Ce sa întâmplat, Phi Tea?

-Ești liber în seara asta? Vrei să ieși la cină?

— Nu sunt liber. Îmi pare rău. Am spus într-un limbaj informal, dar am păstrat totuși politețea

După ce am terminat de vorbit, m-am întors imediat și am plecat.

- Stai, Nong Dee, unde te duci atât de grăbit?

El și-a grăbit pasul pentru a  mă ajunge din urmă și a merge lângă mine, fără să-mi pese dacă mai vreau să vorbesc cu el.

Am respirat adânc uitându-mă la păsări și copaci și am sorbit din cafea în loc să mă uit la fața lui Phi Tea

-Nong Yak nu este aici să te ia din nou?

-Nu a fost foarte liber în ultima vreme

- Phi a auzit că te-ai despărțit. A fi într-o relație cu acel tip a fost așa, doar pentru o perioadă

M-am încruntat până aproape că s-au  atins genele. Din prima frază pe care a spus-o despre ce a auzit, cu siguranță mi-a amintit că sunt un prost care nu știa că el este cel care răspândește zvonuri ciudate despre despărțirea mea de Yak.

-De  la cine a auzit Phi? Nu ne-am despărțit încă.

-Dacă v-ați despărțit, băieți, nu vă jenați. Phi este fericit că v-ați despărțit de el, așa că Phi poate reveni să vă urmărească.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum