⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Cea mai recentă colecție de la Kedai Pakkao....Cea mai recentă colecție inspirată din șorțurile de bucătărie.
Am luat bucata mică de pânză pe care mi-o dăduse Kao cu o oră în urmă și m-am uitat la ea. M-am așezat pe canapea cu picioarele încrucișate și m-am uitat la bucata de material pe care am tras-o, iar fața mi s-a înroșit.
Cea mai recentă colecție nu cred că este prea impresionantă. Era doar un șorț obișnuit, dar Kao a insistat să-l încerc mai întâi.
Garantat pentru a câștiga inima stăpânului tău acasă.
— Phi, cred că este doar un șorț obișnuit.
-Phi Kao lipește ceva pe el, Phi Dee?
Pentru că Yak tocmai mi-a spus, așa că am observat că în geantă era o bucată de hârtie scrisă . Se pare că se lipește de fiecare ținută. Recunosc scrisul lui Kao. M-am încruntat și când am citit textul.
Cum să-l folosească:
Purtați un șorț care va capta inima maestrului. Dezvăluie un interior gol, cu o față închisă. Dar arătând o drăgălărie completă. Îți garantez că îl vei face pe maestru să roșească și să vrea să-ți atingă fundul....Atunci nu te grăbi să te culci. Vă recomand să încercați să faceți mai întâi temele. Mătură, șterge cu haine rezistente la murdărie, care vor cuceri inima stăpânului tău. Așteaptă până când stăpânul tău nu mai suportă și trebuie să alerge spre tine ca un lup flămând.
Bucurați-vă de ultima noastră colecție. Nu uitați să urmați sfatul nostru: „Ai răbdare până nu mai poți suporta."-Ni, ai citit acest Yak. Nu știu ce sfat este acesta.
I-am întins lui Yak o bucată de hârtie și am văzut un set de șorțuri care l-ar putea fermeca pe maestru. Apoi se întoarse spre ceas. Aproape ora cinei. Trebuie să-l ajut pe Yak să gătească. Ar trebui să-l încerc acum?
Mi-am întors privirea de la ceas să-l văd pe Yak. S-a înroșit, a pus hârtia pe masă în fața lui și a folosit o vază pentru a ține hârtia, astfel încât să nu zboare.
— Nu vreau să merg la bucătărie.
— Phi te va ajuta într-o clipă.
- Vrei ca Phi să încerce un set de șorț pentru a-l captura pe maestru? Condiția rochiei este că trebuie să ai răbdare până când este terminată.
I-am făcut cu ochiul și mi-am mușcat buza într-un mod tachinător. El clătină din cap și se ridică repede de pe canapea.
- Oh, te porți de parcă nu vrei să-l port, dar lasă-mă să-ți spun. Băiatul a devenit client VIP al Kedai Ai'Kao.
Există haine în magazinul Kao pe care nu le-am purtat încă? Desigur că nu. Un set de șorțuri care îți va capta inima. Bărbații sunt la fel. O voi purta pentru privirea băiatului.
Nu l-am urmat imediat pe Yak în bucătărie, dar mai întâi am intrat în dormitorul nostru. Setul de șorțuri era porno când l-am încercat. De obicei, port haine de la magazinul lui Ai'Kao înainte de a face activități de mișcare ritmică. ..Este probabil prima dată când port o ținută promoțională și mă plimb prin casă.
Vai...
Cred că voi purta și plase de pește. Va fi mai tentant.
După ce m-am gândit, am găsit ciorapi de plasă din magazinul lui Ai'Kao și i-am pus. Apoi, am deschis ușa și am coborât în bucătărie.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romansa🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...