Capitolul 9

353 16 1
                                    

Am băgat o mână în buzunar și m-am încruntat ușor pentru că nu înțelegeam furia lui Yoyak.Nu a fost niciodată așa, foarte egoist și, în mod ciudat, părea că se grăbește.

A sunat brusc și a spus că va veni să mă vadă și apoi s-a grăbit să găsească locația barului în care mă aflam. Era atât de zgomot înăuntru încât a trebuit să ies să răspund la telefon.Dar într-adevăr, a fost plăcut să pot vorbi cu Yoyak afară, pentru că înăuntru mirosea a țigări și mai era și Phi Tea care s-a oferit să discute cu mine.

Phi Tea este cu doi ani mai în vârstă decât mine. Chiar dacă nu este în clasa mea, poate pentru că personalitatea lui este prea bună, este cunoscut peste tot dar încă nu știu cum a ajuns aici sau cine l-a invitat.La început, am crezut că Kao l-a invitat, dar a clătinat energic din cap când l-am întrebat. A fost șocat și a spus că nu știe nimic de asemenea, știa că am probleme cu Phi Tea, așa că cum ar îndrăzni să-l invite pe Phi Tea?

Nu sunt sigur dacă încă îmi  mai place Phi Tea, dar nu cred că îmi  mai place

— Nong Dee.

Mă gândeam la ceva rău în mintea mea când a apărut brusc. Este o fantomă?

M-am întors spre voce și am zâmbit când mâna mea care era în buzunar a fost prinsă.

— De ce a ieșit P'Tea?

— L-am urmat pe Nong Dee.

Am dat din cap, gata să reintru în petrecere, dar am fost prins de braț. Nu credeam că Phi Tea mă va ține, așa că m-am legănat puțin.M-a îmbrățișat constant, s-a uitat în ochii mei și a zâmbit călduros.

-Atenție...

Asta pentru că m-ai îmbrățișat, ticălosule. La ce altceva trebuie să fiu atent?
Mi-am scos brațul din strânsoarea lui Phi Tea, îndepărtându-l ușor ca o formalitate pentru a-mi arăta supărarea. Părea surprins de reacția mea, dar într-o clipă a fost.....a zâmbit politicos din nou.

-Încă nu l-am întrebat pe Phi cum a ajuns Phi aici?

-Bell este organizatorul petrecerii, nu? Ea la  invitat pe Phi

-Oh... înțeleg , am dat din cap în semn de acord.

Bell, organizator de evenimente și fost președinte BEM. Era destul de aproape de Phi Tea, așa că probabil la invitat din cauza cunoștinței sale.Dar tipul din fața mea este cu adevărat nerușinat.

-Apropo... Phi Tea mai are legătură cu Bell?

-Dar Phi nu este atât de aproape de Bell. Ne contactăm doar ocazional. Phi este cel mai apropiat de cineva din clasa 142. Cineva studiază în aceeași departament, aceeași universitate și chiar lucrăm în același loc. Ciudat, nu nu-i asa?Phi știe că nu a fost o coincidență. L-am urmat pe Phi intenționat. Nu e nimic ciudat în asta...

M-am întors către Phi Tea. Și-a făcut buzele politicos, iar colțurile gurii i s-au ghemuit într-un mod drăguț. Arăta fermecător cu zâmbetul său politicos, în timp ce își folosea degetele lungi pentru a-și împinge ochelarii pe nas.

— Mulțumesc că ai încercat.

-Uită..... Mă voi întoarce la eveniment....Voi merge primul.

— Așteaptă Dee.

P'Tea m-a prins din nou de braț. De data asta am reușit să mă stabilizez, așa că nu m-am legănat nicăieri. Phi Tea era mult mai mic decât Yak, care lupta împotriva oamenilor puternici aproape în fiecare zi. A fi ținut astfel de Phi Tea se simte foarte ușor, ceea ce înseamnă că este și foarte ușor de eliberat.

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum