Dimineața devreme, m-am așezat la masa de sufragerie și am văzut un bărbat înalt pe nume Yak, îmbrăcat în hainele lui de facultate, mergând înainte și înapoi între bucătărie și masa unde mâncam. Yak ținea o bucată de pâine prăjită în gură și ținea două căni de cafea fierbinte în mâini. Mi-a pus o ceașcă în fața mea și alta pe masa de vizavi. Am observat, casa este mult mai curată decât de obicei după ce Yak a făcut curățenie.
Se trezește devreme pentru a face micul dejun și a curăța mizeria pe care o fac eu. Arătăm ca proaspăt căsătoriți.
— Te-ai trezit devreme, am spus, încă puțin somnoros de la duș. Nu am luat nimic de mâncare pentru că mâinile mele erau încă ocupate cu aplicarea produselor de îngrijire a pielii pe față.
Nu s-a comportat politicos în dimineața asta. Mi-a vorbit cu vocea lui obișnuită ursuz, încruntat la mine și uitându-se la mine în timp ce se așeza pe scaun. Și-a scos bucată de pâine prăjită din gură și ochii lui strălucitori s-au uitat la mine cu atenție.
— La ce vârstă încep oamenii să facă riduri, Phi Dee?
— Mă doare întrebarea asta!
-Nu voi mai vorbi politicos
— Ai întrebat pentru că ai văzut că Phi are riduri, nu?
Am început să ridic vocea, m-am ridicat de pe scaun și am luat o bucată de pâine prăjită din mână. Apoi m-am dus la baie să-mi văd ridurile în oglindă.
-Nu am riduri.
Când am ieșit din baie, mi-am apropiat fața ca Yak să vadă clar că nu aveam riduri. Omul cel mare a râs puțin și m-a prins de talie și m-a tras să mă așez pe coapsa lui stângă.
Yak m-a tras aproape de pieptul lui și și-a îngropat nasul în gâtul meu. Mi-a lins gâtul până a fost ud. Am simțit mirosul de cafea pe respirația lui.
-Permiteți-mi să reformulez întrebarea. Întreb doar când oamenii încep să aibă riduri,Phi Dee nu este cea cu riduri.
-Nu știu, depinde de persoană, i-am răspuns cu o voce aspră pentru că eram încă puțin furios, dar l-am lăsat să mă adulmece în continuare.
Una dintre mâinile lui a început să se joace, rătăcind ici și colo până când am simțit o senzație de furnicături.
-Phi Dee... mi-a șoptit chiar la ureche cu o voce răgușită. Sincer, nu am mai putut să gust din pâine prăjită.
-Ce?
— De ce miroși atât de bine?
-Despre ce vorbesti? Eu folosesc acelasi parfum ca si tine.
— Îmi vine să te mănânc la masa asta chiar acum.
-Pervers nebun!!
-Hehe... rânji el.
Râsul acela arăta clar viclenia lui. M-am întors să-l privesc cu sprâncenele ridicate suspicios și mi-am micșorat ușor ochii când i-am văzut colțul gurii.
— Ce te face să zâmbești?
-În mijlocul mesei din bucătărie, purtând un șorț, legat cu o curea, în poziție de câine. Cum a putut Phi să scrie povești murdare pe hârtie și să le arunce în cameră?
-Hah? am țipat surprins apoi bărbatul a scos o bucată de hârtie mototolită din buzunar.
Mi-am recunoscut propriul scris de mână pe hârtie. Am scris-o când aveam timp liber.
-Detaliază locul de vis de a face sex cu Yo Yak.
Fața mea era înroșită. Am întins mâna și am luat hârtia și am rupt-o în bucăți, deși știam că este inutilă pentru că Yak văzuse deja totul.
CITEȘTI
Doctorul meu 💙
Romance🔞⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept 💙 Nottakorn ~~...