Capitolul special 3🔥: Să-l facem gelos pe Phi Yak

243 7 2
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

Locuiesc cu Yak de două luni. Nu vreau să mă laud, dar suntem foarte fericiți împreună. Ne trezim și ne vedem în fiecare zi și suntem ultimii care ne vedem noaptea.

Dar, în ultima vreme au fost câteva probleme. Yak pare obosit și plictisit de tot ce îl înconjoară.

Ar putea fi pentru că trebuie să studieze și să lucreze pentru Oye în același timp. Când a ajuns acasă, a făcut duș, s-a culcat și a adormit imediat. Uneori pare să mă uite pentru o vreme.

În unele nopți, Yak a uitat să finalizeze sarcina. M-a îmbrățișat și a adormit și nu am mai făcut sex de zile.

Mă simt puțin ciudat. M-am gândit (din nou) că, pe lângă faptul că era obosit, poate s-a săturat de jocul nostru obișnuit de dragoste.

Așa că am un plan să-l entuziasmez pe Phi Yak, dar nu știu cum să o fac.

Așa că... am creat un avatar și am postat întrebarea pe rețelele de socializare.

- Vreau ca soțul meu să mă servească la fel de violent pe cât este supărat pe mine. Ce ar trebuii să fac?

Am numit un subiect cu o întrebare fierbinte și am primit câteva răspunsuri. pe care l-as putea urma.

Netizen 1: Încearcă să gemi numele cuiva apropiat, cineva apropiat.

Mi-am imaginat că atunci când am făcut sex cu Yoyak, mi-am deschis puțin buzele sexy și l-am sunat pe Oye.

Uh, da... Phi, da.

Ghinionist! Nu numai Yoyak este timid. Se opri și se ridică să se așeze la capătul patului. A făcut o față sumbră și s-a întors spre mine.

- Dacă lui Phi Dee îi place Phi Ye, mergeți la Phi Ye dacă vă iubiți cu adevărat. Nong nu vă va bloca drumul.

Nu cred că această propunere poate trece. Nu uitați că acești doi Phi-Nong se iubesc atât de mult încât ar muri unul pentru celălalt.

Am clătinat din cap și am căutat următoarea sugestie.

Netizen 2: Încercați să schimbați starea de spirit. Din dormitor, du-te la balcon.

Îmi imaginez că noaptea încerc să urmez sfaturile.

Pe balcon... eram încântat și suspicios în același timp.

A doua propunere nu a funcționat. Încă o dată m-am întors să citesc următorul comentariu al internauților.

Netizen 3: De ce nu încerci să-ți faci iubitul gelos?

Bărbații se enervează întotdeauna când le este stârnită furia.

— Asta e interesant. Băiatul va fi mai gelos.

Mi-am plesnit genunchii, am zâmbit la colțul gurii și m-am gândit la următorul meu plan. Oameni care pot ajuta cine îl vor face pe Yak gelos...

Angajez un bărbat pentru o plimbare?

Ieși la cină cu un tip și pozele s-au răspândit?

La naiba, nu pot face asta. Nu vreau să ies cu nimeni. La urma urmei, dacă Yak mă vede cu altcineva, s-ar putea să mă urmeze și să mă bată pe mine și pe persoana pe care am angajat-o.

Deci, hai să o facem așa. Am un secret pe cineva.

-Bună, Ai'Kao. Unde ești?

[Eu studiez marketingul cu un antrenor personal. De ce?]

Doctorul meu 💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum