Epilog

84 7 10
                                    

Wasza Ekscelencjo,

Ośmielam się skierować do Was tę skromną korespondencję w charakterze wiernego sługi, aby przekazać informacje dotyczące przebiegu operacji 'Aquila'. Pragnę z radością poinformować, że pierwsza faza zakończyła się sukcesem.

Pozwolę przybliżyć wyniki naszych ostatnich działań:

Dux Ezio Vendetti wrócił do zdrowia i ujawnił swoje pełne możliwości magiczne. Moc szacuję na 180/220 w skali aurycznej, a jego specjalizacją magiczną są ogniste skrzydła. Większość magów w Aurdelis nie przekracza 100. Ponadto, wynik 180/220 stanowi o pięć punktów więcej niż Dux Francesco Vendetti. Jego nastawienie do głowy rodu, Dux Alessandro Vendetti, pozostaje negatywne.

Dux Ezio Vendetti wszedł w związek z przedstawicielką rodu starej krwi, Luną Vidal.

Dux f. Serafina Vendetti rozpoczęła trening magiczny. Jej moc szacuję obecnie na 130/220 w skali aurycznej (magia ognia), z potencjalnym wzrostem do nawet 215/220 w skali aurycznej (po odblokowaniu w pełni magii chaosu). Specjalizacja nieznana.

Mag Olavi Sigurd posiada moc iluzoryczną wynoszącą 140 w skali aurycznej, a jego specjalizacja magiczna nie została jeszcze określona (najprawdopodobniej są to iluzje czasowe). Został wyrzucony ze szkoły magii Aurdelis i obecnie przebywa w Zakonie Czerwonego Księżyca pod naszą ścisłą obserwacją.

Aur Asim Corazelion przebywa na terenie Zjednoczonego Cesarstwa wraz z artefaktem rodu Corazelion. Jego lokalizacja została zabezpieczona i ukryta przed głową rodu, Dux Alessandrem Vendetti. Mocy magii obronnej Asima Corazeliona nie udało się dokładnie określić. Specjalizacja magiczna to transportacja przy użyciu światła.

Ród Leron wyznaczył swojego następcę, Caelusa Lerona (mag mentalista o mocy 178/220), na Posłańca dla Dux Ezio Vendettiego. Specjalizacja magiczna to szeroki radar mentalny (wyczuwanie umysłów na dużych odległościach). Udało się nam pozyskać informację, że obecnie szkoli się z obrony przed magią iluzoryczną.

Major Triss bezpowrotnie utraciła prawo do wykonywania zawodu Dyrektora, a na jej miejsce wyznaczono zgodnie z decyzją Waszej Ekscelencji, Aura Gastona Saabri.


Tym samym możemy wdrożyć drugą fazę operacji 'Aquila'.

Z wyrazami szacunku,

Uniżony Sługa,

Ren Sotaryo.

SPARKLESS 2 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz