Maraz Alim

851 57 68
                                    


"Ben bu lambaları yakmamışmıydim. Yengem mi söndürdi ecep ".
dedi kendi kendine.

Son basamağıda indikten sonra ağzına kapanan elle duvara dayandı sırtı.

Gece gece kim girmişti eve. Korkuyla kocaman açtı gözlerini bu da kim di .

Çığlık atmak istedi ama ağzında ki o kocaman el buna engel oluyordu.

Önce iri bedenin bedenine yaslanmasıyla irkildi . İri eller hala ağzını kapatmış bir halde duruyordu.

Isırdı ağzına kapanan  iri eli .

"Ah! Ne ısırıyorsun kızım zaten çekecektim  elimi".

Duyduğu ses  o tını çok tanıdıkdı  biliyordu
" Maraz Ali !" dedi  şaşkınca.
"Sen miydin ? Delimisen be adam gece gece ne işin var evimde".

"Eğer elimi ısırmasaydın söyleyecektim neden burda olduğu mu ".

Mutfağa vuran ay ışığında daha da belirdi Şebnem'in yüzü vücudu. 
Kokusu yetmezmiş gibi birde vücudu başka diyarlara götürüyordu Maraz Ali'yi  .

"Neye geldin ya biri görseydi  valla bu aralar kimsenin gözüne batmamam lazım  kavga edemem . Hoç gene yolaram ama- ".

Sözlerini yarıda kesti Şebnem zira Maraz Ali bir yudum suda içecekmiş gibi bakıyordu ona.

"Höst lan! Az öteye get dibime dibime girmişsen gene . Ne aç kurt gibi bahirsan çek o gözlerin valla heç ey olmaz".

"Dibine girmiş olsaydım şimdiye çoktan etkim altına girmiştin. Hatta o uzun dilin kısalmış olurdu. Neyse bende uzun dilini daha güzel kullanacağın alanlar mevcut".

"Terbiyesiz pis sapık ".

"Ne ! Ben mi sapık oldum sen önce o parmaklarını göğsümden çek önce. Çok sıcaklar parmakların içimi acayip yakıyor ".

"Ne !".

Dedi Şebnem bi anda. Gözlerini ayın vurduğu yanık tene  çevirdi. Yutkundu önce. Harbi göğsü çok sıcaktı. "Ne güzel de uyunur burda " dedi içinden  .

"Maşallah. "Nefeslendi "Tövbe tövbe ey değilsen sen gızım bu adam ayarların bozir senin ".

dedi içinden söylediğini sanarken.

Sesli bir kahkaha attı Maraz Ali Şebnem 'in söyledikleri üzerine.  Güzeldi hemde çok güzel dilberide ondan etkileniyordu . Daha da güzeli varmıydı.

Elini Maraz Ali'nin ağzına kapattı hemen Şebnem. 

"Sus be! Şimdi emim gelecek neye gülirsen ".

dedi.

Maraz Ali dudaklarının üzerine konan eli derince kokladı. Küçük bir buse kondurdu  avuç içine. Bir el huzur kokarmıydı.

Dudaklardan hızla  çekti elini Şebnem. 
Durmak  bilmeden atıyordu kalbi.  Ya durursa diyede korkmadan edemedi.

"Bu kadar sesli atmamalısan duyacah şimdi sakin ol "
dedi kalbinin üzerine elini koyarak bu defa gerçektende içinden demişti . 

Maraz Ali çekilen elle kaşlarını çattı.  Ne diye çekmişti sanki ellerini.

"Hem neye geldin söylesene bi daha da öpme elimi felan senin yüzünden günaha giririh .Hem ben kocama temiz gitmek istirem az uzaklaş yav. Ayı gibisen itilmirsen de".

dedi ellerini Maraz Ali'nin göğsüne koyup iterken.  İsterde fayda etmiyordu ya.

Sinirle soludu Maraz Ali o kadar sözün içinde "kocama temiz gitmek istirem ".
diyen sözlerde kalakaldı.

Terzilerin ŞEBNEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin