Merhaba güjellerim sizi yerim😅
Öncelikle lütfen oy ve yorum yapın. Benim için çok önemli Sizinle konuşmak beni çok mutlu ediyor.Melike, Kumru ,Ayşegül ,Leyla yanımda olduğunuz ilk günden beri oylayıp yorum yaptığınız için çokk teşekkür ederim Seviyorum sizi. Bu arada unutmuş olduklarım lütfen bana kızmayın söz diğer bölümde sizi de yazcam. Evet kitaba dönelim .
Ne demek kız istemeye geleceklerdi.
Hangi kız kimi istiyordular. Hemde bu akşam mı?."Ne beklirsen gız orda geç içeri!
Ana gile yardım et çabuk işleri bitsin".Cevap veremedi Esma olduğu yerde kaldı.
Cevap vermek için yerde olan bakışlarını kaldırdı kaldırmasına ama babası ortada yoktu.Ne olacaktı şimdi onun hayallerindeki adam bambaşkaydı başkası olamazdı. Olmamalıydı.
Şebnem de ise durumlar bambaşkaydı o Maraz Ali gelecek sanıyordu ama işler öyle değildi. Maraz Ali 'yi bekleyen askeri bir görev vardı.
Esma babasının sesinden sonra oturdukları yer sofrasına doğru ilerledi.
Hayatının şokunu yaşıyordu bu kişi kendi olmamalıydı."Korkuyorum "
dedi gözleri dolu dolu olmuş alt dudağını titreyen bir halde.
"Gorhma ana gurban baban hele vermez hem daha belli değil hangizi istirler".
"Öyle yengem haklı Esma korkma".
Korkma demesi kolaydı oysa ki yaşaması hiç kolay değildi.
"Vermez hemi hem neye versin ki ben daha küçügem ".
Tebessüm etti Şebnem Esma'nın bu haline. Bir zamanlar kendide çok korkardı daha küçükken anne ve babası kokan evden uzaklaşmaktan .
"Vermez ciğer parem vermez gorhma . Hem daha senin okulun var bilirsen".
"Ama abla babam bilmir bilse keser beni ".
"Di gahın hele Esma ahşama ne galdi amburada ancah yetişir ".
"Ne yapacayıh ki yenge ".
"Hele bi evi silin süpürün bir daha bende azcık pasta çalım . Çay verirsah yanında olsun ".
"Sizde gorhmayın ele hemen vermez . Hadi ana gurban üzülme".
Esmayla Şebnem evi baştan aşağıya tekrar süpürmüş ve silmiştiler.
Sevilay hanımsa fırına kekini atmıştı.
"Anam gız ambu fırını yapandan da Allah razı olsun. Yohsa iki de bir tandira eyil gah eyil gah ölürdih valla. ".
dedi yere oturmuş perti çıkmış kızlara bakarak."He valla yenge eyki yapmışlar. ".
"Ana ".
"He Esmam".
"Beni vermezsiz hemi".
"Gız gızım belli bile değil daha. Hem Şebnem ablan o gadar istediler verdih mi ?".
"Benene yav bah ben diyirem ha isteminem".
dedi Esma oturduğu yerden bir hışımla kalkarken .
"Gız Esma hele tütünimi getir ".
"Tamam baba ".
dedi Esma sesi içine kaçmış bir halde.
"Abla sen götirirsen ben götirmiyim şimdi he ne olur".
"Tamam guzum ver gorhma Esma belki beni istirlerdir niye bu gadar çoh gorhtun ."
"Abla Mehmet -".
"Kime diyirem gız !hani tütün".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terzilerin ŞEBNEM
ChickLit" Watpatte Terzilerin Şebnem adlı tek kurgudur." Bana aittir. Lütfen izinsiz almayınız. Hikaye köy kurgusudur . Eski zamanlarda geçen bir kurgudur. İnsanların hala daha değişmediği, ama şehir ve kasabaların biraz daha geliştiği köydeki hayatın...