Korkuyorum Anlıyormusun!

569 51 110
                                    

Selamın aleyküm uğur böceklerimmmm. Bölüme oy vermeyi unutmayın. Özellikle gizli okuyucular lütfen EMEĞE SAYGI GÖSTERİN.




"Hayırdır hoca efendi bu nasıl bir gapi çalmah".

"Hayırdır hayırdır Lütfü  müsaade varmıdır ".

"Buyur hocam o nasıl söz ".

Diyip kenara çekildi Lütfü. 

Mecit bey ve Hatun hanım önde.
Mehmet ve  Lütfü arkada olmak üzere içeriye geçti.

Mehmet geçerken gözlerinin esiri olan kızı gördü.

"Nasılda ağlamış iki gözümün çiçeği.  Ben tek bir damlasına bile gıyamayacağım damlaya nasılda ev sahipliği yapmış o gece gözler ".
dedi içinden. 

Tam annesinin elini öpen Esma'nın yanından geçerken fısıldadı.

"Gece gözlerine yıldızları dizmeye geldim sevdam".

diyip Esma'nın kocaman açılan gözlerine göz kırparak önde olan babasını takip etti.

Esma duyduğu sözlerle kalakaldı. Kalbi çırpınıyordu adeta ilk defa acıdan değil mutluluktan .

" Gözlerim gece gibi güzelmi ki  .. hem yıldızları nasıl dizecekki ". 
diye geçirdi Esma içinden. Bilmediği bir   şey vardı ki Mehmet o gece gözlere Esma 'yı severek sevdasını göstererek çoktan dizmeye başlamıştı bile.

Gözlerinin ışıl ışıl olmasının tek  sebebi iki kalbin gözlere yansıyan parıltısıydı.

Sevmek güzeldi acısı da tatlısı da  güzeldi. En can yakanı karşılıksız olandı.
Bu evde  çok şahit olmuştu o karşılıksız aşkın yakarışına bir çeken bildi birde canı yanan.

İçeriye giren Mecit  hocayla oturduğu koltuktan Yunus ve kardeşi Selim ayağa kalktı.

"Selamın aleyküm beyler ".

dedi Mecit hoca.

"Aleyküm selam hoş geldin hocam  hayırdır "
dedi Yunus şaşırıp kalmıştı. Ne işi vardı bu hocanın akşam akşam. Üstelik oğluyla.

Selimse başıyla selam vermekle yetindi. 

"Hayırdır hayırdır Yunus sebebi ziyaretimiz hayırdır.  ".

diyip karşısında oturan oğluna döndü bakışları. 

"Nasılsız Lütfü ey sizdir inşallah ".

"Valla hocam bildiğiz gibi".

"Cumadan cumaya görirem seni Lütfü o gün gördüğümde eydin maşallah şimdi de eysen".

Lütfü yüzüne vurulan gerçekle bi an duraksadı.  Caminin yolunu  Cumadan cumaya bilirdi .  Sessiz kaldı öylece.

Sessizliği karşısındaki el perçem oturan  Mehmet 'e 

"Ee sen nasılsan Mehmet oğlum ".

diyerek böldü Lütfü. 

"Sağolasan Lütfü amca çok eyem seni gördüm dahada ey oldum ".

"Ey ey hep ey ol".
dedi Lütfü  .

"Ee Lütfü abi ne diyirsen ".

dedi  Selim bu durumdan sıkılmışçasına bir an önce gidip uyumak istiyordu . Zira bu adamı hiç sevmezdi. Ama gelmek zorunda kalmıştı işte.

Lütfü tam cevap verecekken kadınlar tarafından gelen sesle sözleri yarıda kaldı.

İçeriye giren Hatun hanımla Sevilay hanım yüzüne yansıyan derin tebessümle ayaklandı. İki kadın sıkıca sarıldı birbirlerine. 

Terzilerin ŞEBNEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin