Lütfen oy ve yorum yapın 100 yorum istiyorum. Okuyup gidenler lütfen okuyup gitmeyin bir yıldızı patlatmayı çok görmeyin.
Dükkana sinen kokuyu her bir zerresine kadar çeken Şebnem sonunda konuşmayı akıl etmiş buz tutan dili çözülmüştü. Nasıl çözülmesin nerdeyse bir aydır görmediği gönül hasreti canlı kanlı gözünün önündeydi.
Yine yürek hoplatan cinsten yakışıklı yine dağları yıkacak önüne çıkan herkesi her şeyi yerle bir edecek güçteydi. Bu adamda onu kendine deli gibi çeken bir şey vardı neydi bilmiyordu ama ,bildiği bir şey vardı ki dünya yansa Maraz Ali'si yanındaysa ona hiç bir şey olmazdı.
"Maraz Ali döndün !".
İşte o an hiç beklemediği bir şey oldu.
Maraz Ali hızla onu belinden çekip o dolgun dudaklararına yapışması bir oldu. Özlem vardı ,aşk vardı hırs ve bilinmezlik kuşatmıştı onları.
Maraz Ali sertçe kapıya yasladı Şebnem'in sırtını. Bu kadar sert olması hiç istediği bir şey değildi helede gözünden bile sakındığı kadına . Ama içindeki o hayvanı dürtü dudaklarında ki bu lezzetli tat daha önce hiç tatmadığı birşey di.
Şebnem sırtının acımasıyla dudaklarını resmen sömüren dudaklarının üzerine inledi derince.
"Immhh!
Yavaş "Yavaş olmasını istediği sömüren dudaklar değil onu kapıyla bir etmek isteyen vücutaydı Maraz Ali üzerine abandıkça abanıyordu.. Öyle ki öpüşmenin 'Ö' sünü bilmeyen Şebnem, ilk bir duraksamanın ardından içindeki vücudunu parçalayıp dudaklarını ele geçiren his hiç bilmediği bir histi.
Ama içindeki bu hırsı bedenini ele geçiren arzuyu, gözünü karartan şehveti çok sevdi delisi oldu hatta.
Üzerine abanan beden boynundan elini çekmiş bel boşluğunda hafif hafif okşamaya arada baskı uygulamaya başlamıştı. Üstelik kadınlığında hissettiği baskı bambaşkaydı. Şuan o baskının Maraz Ali'nin erkekliği olduğunu düşünmek bile istemiyordu.
O an içine dolan hisle sertçe ısırdı Maraz Ali'nin alt dudağını. Boğukça inledi Maraz Ali.
"Ihhh.".
O kadar vahşice bir sestiki Maraz Ali'nin inlemesi. Şebnem 'in kasıklarına batırılan iğneler yerini sancılara bırakmıştı.
Maraz Ali aldığı hazla tekrar o bal damlayan,içine içine çekip ısırdıça mayhoşluk tadın damağına yayılmasına ,bir kez daha bakmak istedi ama Şebnem izin vermedi.
"Hem bir kez bile haber verme hem hayvan gibi aban üstüme ".
dedi Maraz Ali 'ye çattığı kaşlarıyla bakarken.
Maraz Ali karşısında ki manzara derince yutkunarak bakındı. Karamel saçlar iki omzunada dağılmış, nar çiçeği dudaklar şişmiş tam emmelik bir hal almıştı.
Al iste yine aklı başından gitmişti.
Boynuna doğru eğildi hasret kaldığı kokuyu tüm hücrelerine hayat olsun diye solumak istedi . Şebnem in sorduğu soruyu hiç duymuş gibi değildi.
Ama Şebnem izin vermedi.
"Sene diyirem duymirmisen Maraz Ali !".
dedi .Maraz Ali'nin boynundaki ellerini asker iniformasının yakalarından tutarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terzilerin ŞEBNEM
Chick-Lit" Watpatte Terzilerin Şebnem adlı tek kurgudur." Bana aittir. Lütfen izinsiz almayınız. Hikaye köy kurgusudur . Eski zamanlarda geçen bir kurgudur. İnsanların hala daha değişmediği, ama şehir ve kasabaların biraz daha geliştiği köydeki hayatın...