"Ana Lütfi ne oldi eymisen bu halın ne?".
Sinirli olan Lütfü dahada sinirlendi.
Ona göre her şey karısı Sevilay yüzünden di. Onun suçu onun memnuniyetsizliği yüzündendi.Oysaki Sevilay hanım sayesinde bu evlilik devam ediyor evlerinde bereket oluyordu.
"Sus çıh şu önümden sıçmiyim ağzan herşey senin yüzünden oldi zaten. ".
"Ben neyittim gene her şey benim suçum. Ben mi dedim motor bozulsun".
Sevilay hanımı itlediği gibi içeri girdi Lütfü.
Gözleri dolmaya yüreği yanmaya başladı yine Sevilay hanımın.
Daha kaç kere bu adamın hakaretlerini işitecek canı yanacaktı bilmiyordu."Senin ağzın ey laf yapir gene o ağzın bir gırimde gör he Allah belan vere senin bi ölmedin uğursuz gari ".
İçin için ağladı Sevilay hanım korkmuyordu ama canı bu sözlere çok yanıyordu.
"Beni sene isteyen mezarında rahat etmesin Lütfi dilin lal ola".
"Senin ağzan sıçaram bah gari sen gidecahsan bugün tarlaya sen bozdun o motori"."Baba!".
dedi Mesut duyduklarıyla deliye dönmüştü.
"Oğlum!".
Bir adım attı oğluna Lütfü bir yıldır görmüyordu aramıyordu oğlu.
"Sen ne diyorsun baba anneme anne!" .
dedi Mesut koşarak indiği merdivenlerden annesini kollarıyla sardı.
"Hani babam iyidi eskisi gibi değildi . Küfretmiyor dövmüyordu!".
Deliye dönmüştü babası olmasa tekme tokat dövecekti.
"Zaten bise ettiğim yok anana hep anaz hep anaz yirmi sekiz yıldır ağzıma sıçti evimde huzur vermedi. "
"Baba sus artih ".
"Bene bah pezevenk almiyim ayağımın altına genden gel".
"Elinde çali süpürgesiyle dövdüğün Mesut yok Baba !.
Babamsın der Allah korkusu der saygımı bozmam. Laf etmem ama anamida ezdirmem.
Alır giderim sen burda tek başına kal ineklerinle motorunla!".Sinir doldu iyice Lütfü ona göre karısı Sevilay hep çocuklarını dolduruyordu.
"Seni Allah ala da ben gurtilim Sevilay lağnet olsun tüh arsız edepsizler".
diyerek mutfağa doğru yol aldı.
"Hani çay he nerde çay gızzz ! ".
"Zıkkımın köküni iç inşallah ".
"Söylen ele söylen görecahsan sen ".
"Gız Şebnem gel çay koy gız Esma öldin mi inşallah ".
Korkudan tir tir titreyen Esma olduğu yerde ağlıyordu. Bitmek bilmeyen kavgalar çocukluğunu mahvettiği gibi gençliğinide mahvediyordu.
Şebnem dolu gözlerini silip
"Sen dur burda ben hemen şimdi hazırlaram sahın gelme aşağiya".
Kafasını sallamakla yetindi Esma zaten aşağıya inecek halde değildi.
"Vuh sizi yer yuda o gadar yol geldim da bi bardah çay verin ".
Koşarak indi merdivenleri Şebnem
"Geldim emi aşimdi goyaram"
"Vuh vuh ,vuh siz siz ,sizi Allah ala he ".
******
"Burası mı Şeref ?"
"Burası ağam . Kenan ağam en son buraya gelmiş diyirler".
"Sen ne ibnelik edirdinde Kenan'ı kaybettin he neye geldi oğlan buraya".
Şeref ne diyeceğini bilmiyordu. Bir aydır Kenan'ı arıyor hiç bir yerde bulamıyordu.
Gideceği her yere bakmış öyleki adamlar İstanbul 'u bile karış karış aramışlardı. Her ay yanına gittiği kadına bile gitmemişti bu defa."Beyim yanımızdaydi ihtiyaç molasi verdik bi bahtım Mahmut yerde yatir.
Bayılmış gitmiş Kenan beyim Mah-"."Kes lan it yohsa ben kesecem dilini. Nerede lan benim oğlum bir aydır. Ne sikime yarirsiz siz !".
diyip tuttuğu yakalarını bıraktı Şeref 'in .
"Çal şu kapiyi birde buraya sorak . Burdanda bilen çıhmazsa Şeref kelime -i şaahadet getir. Yoksa ben seni çarmağa gerecem. ".
TERZİLERİN ŞEBNEM
Yazan terzi dükkanının kapısını çaldı Şeref.
İki dakika sonra kapı açıldı. Şebnem gördüğü kişilerle şoka uğrarken bedeni titremeye başlamıştı. Şimdi ne olacaktı ne cevap verecekti bu adama oğlunu sorarsa.
Karşısında gördüğü kız ile afalladı bir anda bu kız o gün eve gelen oğlunun saldırdığı kızdı. Oğlu tekrar buraya mı gelmişti. .
****.
"O elini siker götüne sokarım senin Şerif indir o elini sikmiyim soluğunu ".
Diyip kafayı geçirdi. Kimse onun olana elini kaldırmayı bırak parmağının ucunu bile süremezdi.
Şerif daha ne olduğunu hatta elini bile indirememişken aldığı darbeyle yerle bir olmuştu.
Sizce Lütfü isyanında haklı mı ?.
Lüftü iyi birimi sizce ?.
Peki Esma bu kadar savunmasız ve sarılıp korunmaya muhtaç mı ?.
Peki Şebnem Karşısında gördüğü adamlara ne diyecek? .
Onu kurtarmaya gelen kişi sizce kim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terzilerin ŞEBNEM
ChickLit" Watpatte Terzilerin Şebnem adlı tek kurgudur." Bana aittir. Lütfen izinsiz almayınız. Hikaye köy kurgusudur . Eski zamanlarda geçen bir kurgudur. İnsanların hala daha değişmediği, ama şehir ve kasabaların biraz daha geliştiği köydeki hayatın...