Banada De Allah'a Emanet Ol

1.3K 99 117
                                    

Medyayı açıp öyle okuyun özellikle tutuklu kısmı off çok uyuyor bu ikiliye iyi okumalar😊🥰

Bir çift göz zaman ,yer fark etmeksizin birbirine takılı kalmıştı. Ne Şebnem çekti gözlerini nede Maraz Ali . İlmek ilmek işlendi yüzlerinin bütün hatları akıllarına. İkiside sadece yüzlerinde gezdirip tekrar birbirlerinin gözlerine odaklandılar. Sanki başka yere baksalar anın büyüsü bozuluyor huzursuzluk baş gösteriyordu.

Maraz Ali gözlerini  ayırmadı adını bi türlü  koyamadığı  o gözlerden. Bir adım daha attı Şebneme doğru .     Sanki o gözlerin rengine bir isim verse hakkını yemiş olacaktı o gözlerin. Daha önce yeşilin her tonunu görmüş adam bu yeşil gözlerinin tonunu ilk defa dilberinde görmüştü.   Adını koyamıyor ama deli gibi adını koymakta istiyordu.

Şebnem mi daha yakından gördüğü kehribar gözlere ,o gözleri  gölgeleyen sık kıvrımlı kirpiklerde mekik dokuyordu adeta. Hayatında ilk defa bi erkeği bu kadar inceliyordu . Öyleki  Maraz Ali'nin ona doğru bi adım daha atmasını önemsememiş memnun da olmuştu.  Nede olsa o kehribar gözleri dahada yakında görmek gibi bir şansı olmuştu. 

Bir insan bir çift göz bu kadar derin bakarmıydı ,öyle derin bakıyordu ki sanki içini görüyor gibiydin  Maraz ali.
Bi ürperti geçti  Şebnem'in içinden içini görüyor olmasını hiç istemezdi, zira içindeki çamaşırlar bi erkeğin görmemesi gereken türdeydi  .

En azından helali olmayan bi erkeğin görmemesi gerekti.  Aralarında bir  adımlık mesafe olduğunu fenüz  fark etmemişti Şebnem. Maraz Ali ise, burnuna dolan içine rüzgar gibi esen  eşsiz çiçek kokusunu biraz daha solumak için bir adım daha atmıştı. İçine derin bir soluk çekti.

Maraz Ali'nin içine  derin bir nefes çekmesiyle  gözlerini yere indirdi Şebnem . Sanki birbirine kenetlenmiş iki ruh  ayrılmış ve gerçek dünyaya ışınlanmış gibiydi.  Öyle ki   Maraz Ali'nin  kokusunu burnunda tatlı bir  sızı bırakarak, ciğerlerine doğru yol almasını ve orayı  işgal  etmesini, Ciğerlerinininse bu işgali zevkle kabul edip hüküm sürmesine izin vermesiyle fark etmişti  . Öyleki tekrar ama bi öncekine nazaran daha derin bir soluk çekti içine.   Tanıdık geldi bu koku ona aralarındaki  mesafeyi azalttı biraz daha zira bu kokuyu  daha öncede solumuştu hatırlaması gerekti.   Unutulacak bir koku değildi ama nerde solumuştu  ciğerlerini işgal eden bu  kokuyu .

Bulunduğu durum bi an afallattı onu neydi öyle bir adım daha atması kaybetmişti resmen kendini.

"Bu kadar derin bakarsa  tabi afallarım bendekide laf işte. ". 
dedi şebnem. ".

Yüzünü  yalayıp geçen  nefesle kaskatı kesildi Maraz ali . Sıcak nefes içinde hiç uyanmamış hisleri dışarıya vuruyordu zira. Yumruk yaptı ellerini yoksa o ince bele sarıp bedenine yaslaması an meselesiydi. Şehvet veya arzu değildi  hissettiği bir bütün olup onu içinde saklamak, kendine ait kılmak istemesiydi.

"Sadece  derin bakan ben değilim. Gözlerin içimi görüyor gibi aynı zamanda  gözlerin ruhumuda görüyor sanki  dilber.  Öyleki ruhun ruhuma aşina .
dedi Maraz Ali.

Duyduğu sözler karşısında kaldı Şebnem.   Seslimi söylemişti  o sözleri "ah şebnem ah"  Sesi soluğu çıkmadı  bir süre. Ciğerleri nefessiz kalınca tuttuğu nefesini bıraktı bi anda. Ciğerleri Maraz alinin kokusuyla dolarken kendi ferah  nefesi,Maraz  Ali'nin yüzünü tekrar yaladı  . Öyleki Maraz Ali yumruk yaptığı elini daha sıkı yumdu ellerindeki  bütün kan sıktığı yere toplandı.

Bir adım geriye doğru attı bu yakınlık iyi değildi onun  için doğruda değildi.  Bu kadar yakın olmamalıydı ona haram olan bir adama.   Şebnemin geriye doğru attığı adımla arayı açmış olması Maraz Aliyi sinirlendirmiş ,yetmemiş birde küfür savurtmuştu.

Terzilerin ŞEBNEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin