Felváltva hívogattuk Jay-t, de egyszer se vette fel a telefont. Még mindig tartottam magamat ahhoz, hogy többet ne számítson rám, de ettől függetlenül aggódtam ért, és örültem volna, ha valamelyikünknek felveszi a telefont, vagy csak küld egy üzenete, hogy hagyjuk békén. A telefonom pittyent egyet a kezemben, reméltem, hogy Jay írt, de csak Sere vol az.
Sere: Azt hiszem megvan az öcséd.
Egy videót küldött, amin egy kisebb társaság volt látható, és köztük ott volt Jay is, ahogy a kanapén ült, egyik kezében egy sörrel, másikban egy cigivel.
Én: Ez hol készült?
Sere: Nem tudom, Jeremy egyik barátja tette ki az instára.
- Azt hiszem megvan Jay – adtam oda a telefonomat Alex-nek.
- És most mit csináljunk? – nézte a felvételt.
- Semmit.
- Semmit? – nézett fel rám.
- Mégis mit akarsz csinálni Alex? Oda menni, és elrángatni onnan?
- Nem is olyan rossz ötlet – állt fel a kanapéról.
- Ezt most nem mondod komolyan.
- Miért, mi a legrosszabb, ami történhet? Megüt? Meggyűlöl? Már mind a kettőn túl vagyok – rántotta meg a vállát.
- Nem fogok oda menni, hogy mindenki előtt sértéseket vágjon a fejemhez, miután azt mondtam neki, hogy többet ne számítson a segítségemre.
- Akkor ne menj. Majd megyek én.
- Nem. Téma lezárva.
- Rendben van. A te öcséd, úgyhogy azt csinálom, amit te mondasz.
- Köszönöm.
- Megyek, hozok valami nasit, ettől a feszkós helyzettől megjött az étvágyam.
- Vigyázz, még a végén olyan leszel mint Cam. - mosolyogtam rá.
- Attól nem félek – legyintett. – Az a srác bárhol, bármikor, és bármennyit bír enni.
Ez tényleg így volt.
- Kérsz valamit?
- Nem, köszi.
Miután Alex kiment, végig dőltem az ágyamon, alkaromat a csukott szememre tettem, és próbáltam nem arra gondolni, hogy Jay miket művelhet. De minél inkább nem akartam erre gondolni, annál inkább ugrottak be rosszabbnál rosszabb képek az elmémbe, aztán meghallottam, hogy felbőgött a kocsi motorja odakint, nekem pedig felpattant a szemem, majd sietve az ajtóhoz mentem, és leszaladtam a lépcsőn. Mire leértem, Grayson és Florence, már a nyitott ajtóban álltak.
- Hová megy Alex? – nézett rám Florence összeráncolt szemöldökkel.
- Jay-ért – morogtam.
أنت تقرأ
Egyszer talán
عاطفيةMiután Sienna anyukája meghal, és magára marad az öcsével, és az agresszív mostoha apjával, úgy érzi, hogy egyre kilátástalanabb a helyzet. A napok ugyan olyanok, és kezdi elveszíteni a reményt, hogy egy nap talán majd minden jobbra fordul. Azonban...