Hadi Bismillah.!
Yine yoğun bir iş günü oldu bugün! "Herkezin dişi de ayni gün mü ağrir be" randevusuz gelen hastaların sayısının haddi hesabı yoktu! "Sakın ol Kayra iş bu " diye geçiştirdi Gülhan abla " Doğru ne gelir ki elden, işimiz bu" haklıydı.
Dişçide çalışıyordum Assistan olarak binevi yardimçi Hemşire gibi bişeydi. Çok sevilen ve başarılı bir dişçi olduğu için Patronumuz dolayısıyla da çok iş oluyordu genelde.!
Toplamda 5 Assistandik ve 4 muayene odası var, hepsi en son model ve En kaliteli materyaller ve aletler di!Patronumuz Korhan Bey yaşindan dolayi işlerdeki yavaşlığı ve bazen de unutkanlığı çoğalıyordu. Biz de Farkına vardığımız için yapabildiğimiz kadar yardım etmeye çalışıyorduk! Taa ki bizimle konuşmak istediği güne kadar. Korhan bey"bildiğiniz üzere işler çok yoğun ve ben bu aralar kendimi iyi hissetmıyorum , ve buyüzden
Bir aile dostumun Oğlu da dişçiliği Kazanmiş ve bana yardımcı olaçak ve artık bizimle çalişaçaktir" dedi !Ertesi gün....
"Kayra unutma bugün yeni Doktor gelecek "
Dedi telaşla Gülhan abla, kendisi yaklaşık 9 yıldır çalışıyordu burda ben ise 2 yıldır burdaydım ve Gülhan ablayı gerçekten çok seviyordum:) " Tamam ablacığım merak etme " bu heyecan da Patronumuzun isteği üzerine küçük bir Karşılama daha doğrusu hoşgeldin hediyesi hazırlamaktı!
Tabikide bana düşmüştü bu!!Yeni Doktorun geleceği icin sabah saatlerinde hiçbir randevu yoktu! ". İşte geldiler Kayra çabuk çiçekleri getir" diye heyecanla seslendi Zeynep. Hemen çiçekleri aldım ve zoraki gülümsemeyle diğerlerinin yanına adımlarken bir an gözlerim kocaman açıldı!.