selamm🫶🏻
3 yıl sonra....
1 yıl önce bugün Eymen'in psikolojik tedavisi sonlandırılmıştı. Onun tedavi olması için onu fazlasıyla zorlasam da hiç pişman değildim. Eymen artık kendini suçlamıyordu ve olayı tamamen unutmuş olmasada eskisi kadar etkisi altına değildi, ayrıca bu sayede ilişkimiz daha da kuvvetlendi birbirimize daha çok destek olmaya başladık ve güvenimiz de arttı.
Eymen artık tam anlamıyla mutluydu eskisi gibi icine kapanmıyordu, yeni bir sayfa açtık ve ikimizde yeni ve yavaş adımlar atarak hayatımıza devam ediyoruz artık.
Korhan bey iş yerini kapatmış ve İzmire yerleşmişti, aslında Kliniğini Eymene devretmek istemişti ama Eymen'in tedavisinden dolayı biraz ertelendi.
Ama en yakın zamanda tekrardan çalışmaya başlayacaklardı.***
Yazardan:.....
Kayra'nın bu gecen son yıllarda Eymene karşı olan bu denli desteği ve yardımları için Eymen çok minnettardı gerçekten.
Kayra'nın yaptıklarını nasıl geri öderdi bilmiyordu ama ona göre Kayra yarattığı mucizelerin farkında değildi, onun sayesinde, Eymen şu an olduğu yerdeydi dimdik ayakta duruyordu eski haline göre çok daha güçlü ve mental olarak daha sağlamdı.
Kayra ona yasamayı yeniden hayata tutunmayı öğretti. İyi ki vardi! İyi ki hayatına girmişti! İyi ki onu sevmişti!.
#
"Günaydın" merdivenlerden inerken Kayra seslendi, o arada Eymen mutfakta da kahvaltı hazırlıyordu. "Günaydın sevgilim" diyerek yanına gelen sevdiceğinin anlına uzun bir öpücük bıraktı. "Çok güzel kokuyor, gerçekten yoksa krep mi yaptın?"diye sordu mutfak masasına otururken.
Eymen krep sevdiğini bildiği için ne kadar sağlıklı olmadığını düşünsede Kayra için yinede arada istisna yapıyor ve onun için özen ile pişiriyordu.
İkiside kahvaltı masasına yerleşmişti ve "Hazırlan hayatım bu hafta sonu küçük bir tatile gidiyoruz"dedi Eymen çatala batırdığı salatalığı ağzına atarken. "Ne tatili bu? Nereye gidiyoruz?" Diye sordu tek nefeste heyecanlı gözler eşliğinde karşısındaki adama yönelik. Küçük bir kahkaha ile bir elini onun yanağına koyup, tebessüm ile gözlerini birleştirerek bi kaç saniye içerisinde dudaklarını öpmeye başladı Kayra'nın, onun bu halleri o kadar tatlı geliyordu ki ona eriyip bitiyordu o kadar zaman geçmesine ramen hala ayni sevgi ve tutkuyla bakıyorlardı birbirlerine.
Dudaklarından ayrılıp,baş parmağı ile öptüğü dudakları okşayıp "Sürpriz sevgilim, gidince görürsün"diye ekledi.
...
Bir iki bölüm sonra final olur galiba🙏