Bu bölüm birazda Eymenin Ağzından...💕
Korhan Amcanın kötüye giden sağlık durumunu öğrendikten sonra, onunla çalışmak için anlaşmıştık. Bende hem bu durumdan faydalanmak adına iş hayatıma devam etmek istiyordum uzun bir aradan sonra....
Gecen Cuma....
"Yeni iş yerine Hoşgeldin Oğlum" Korhan amca ile içeri girerken. "Hoşbuldum" .
Kapıda 4 hemşire Gülümseyerek bana bakıyorlardı onlarla da selamlaşırken, biri aniden kafasını çevirip içeri doğru bişey seslenirken bize doğru ilerleyen yüzle bi an duraksadım.Siyaha kaçan koyu gözler, kumral dağınık saçları, küçük burunu,pembe dolgun dudaklar ve yüzünü güzelleştiren tatlı gülüşü ile elinde buket çiçek.
Kerem? Bu çoçuk bana Keremi Hatırlattı,
O an ki şaşkınlıkla onu gözlerimle süzerken bulmuştum. 'Bir insan bir insana bu kadar mı benzeyebilir mi?' Bana onu fazlasıyla anımsatıyordu, bi anda aklıma o kaza gelmişti.Kerem benim eski sevgilimdi! Onu öylesine seviyordum ki haliyle hayatımın en kötü dönemi olmuştu benim için. Bir anda Sevdiğini sonsuza dek kaybetmek, bu dünyadaki en büyük acıydı!. 3 yıllık ilişkim 8 ay önce bir kaza yüzünden bitmişti. Kaza günü kavga etmiştik aslında çok sahipleniçi biriydim ama onu çok darlamamak için hep kendimi tutuyordum ama o gün kendimi kaybettim ve asla bırakmak istememiştim onu. Beni dinlemedi ve çekti gitti o sarhoş ve sinirli hali ile Arabaya binmiş ve hiç düşünmeden sürüp gitmiş di.
Çok geçmeden o asla duymak istemediğim ve Kahrolduğum haber gelince kaynar sular döküldü üstüme. Ogünden sonra kendimi toparlamak için elimden geleni yaptım ama çok zordu kendimi suçlamaktan ve vicdan azabı çekmekten başka hiçbir şey yapamadım. Ne çalıştım ne dışarı çıktım ne de insanların arasına girdim.
İşte şimdi de kendime yeni bir şans tanımak ve tekrar hayatıma devam etmek için bir adım attım.
Kısa ama öz 🫀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Patron bxb
Storie d'amoreKayra ve Eymen 'nin inişli çıkışlı hikayesi..! Bxb.....🏳️🌈