2. Sorun olurmu?

226 10 2
                                    

Her etkileşim yazmam için Moral.....💕

Gözlerimi kocaman açmış ve ağzım aralanmış şekile önümde duran ultra yakışıklı ve spor yaptığını her halükarda belli eden koca Bedene hülyalı hülyalı baka kaldım. "Hadi Kayra ver hadi " diye tısladı ağzından Zeynep. Tabi bende elimdeki çiçekleri bile unutmuş, önümdeki heybetli adama bakıyordum.

"Hoşgeldiniz Eymen bey" diye içeri içeriye yönelti Gülhan abla. Tanışma faslına gelmişti. E-Eymen yani Eymen bey herkesle el sıkışmaya başlamış ve kendini tanıtmaya başladı ki sıra bana gelmişti. Elimi uzattım ve oda elimi sıkıca kavradı ve birkaç saniye gözlerime baktı o arada kalbim öyle bi atıyor du ki karnımda kasılmalar başladı aynı zamanda da yüzümü süzdü ve bu birkaç saniye bana asırlar gibi gelmişti. Ne olduğunu anlamamıştım ama bu Adam da tuhaf bi Etki vardi ve sanırım sadece beni etki ediyordu.
İlk girdiğinden beri hiç bana bakmamıştı ilk göz temasımızdı. Belki de bu yüzdendir?

Neyse ki Cuma günüydü ve Hafta sonu yaklaşmıştı bu yüzden çabucak işleri bitirip eve gitmek ve uyumak için can atıyordum.
Patronumuzun isteği üzerine bugün hiç Randevu yoktu. Ve bunu çoğu zaman yapıyorduk çünkü Korhan beyin çoğalan Hastane ve doktor randevuları sayesinde bizde dinlenebiliyorduk bazi günler.

Eymen beye her yeri göstermek için görevlendirilmiştik Zeyneple ama malum iş olmadığı için Zeynep erkenden çıkmak zorunda kalmıştı Gülhan ablanın  çoçuğu Hastalandığı için eve gitmesi gerekti zaten diğerleri karşılamadan sonra gitmişlerdi.
"Adın neydi senin" diye sordu Eymen bey
"Kayra" dedim bilmemesi normaldı aslında ilk defa görmüştü beni.

Her odayı göstermiştim ve anlatmıştım biraz, pek konuşkan değildi adimi sorduktan sonra da zaten pek konuşmadı benle ama yeşillerini sık sık üzerimde hissediyordum ve bu beni çok geriyordu!.
En son olarak da onun için hazırladığımız kişisel odasını göstermiştim içeri girdi ve çok büyük olmayan deri siyah koltuğun üstüne oturdu ve bir "ohh " cekti .
"Iyımisiniz Bir sorun mu var"? Diye sordum. "Kaç yaşındasın sen" diye sordu sırıtarak.

"22 yaşındayım, siz kaç yaşındasınız?"dedim fazla sorgulamadım o kelimeyi ama kafam durdu bi an. Yeşillerini benim Siyahlarımla birleştirirken cevap verdi "29 yaşındayım , sorunmu senin için".
Ne demek istediğini anlamamıştım ama hiç sorgulamadım fazla.

En sonunda çıkmak için izin aldığımda çıkmak için hazırlanıyordum. Kapıdam çıktığım anda sağdan bir beliren Bedenle irkildim ve "Görüşürüz " dedim ve kısa bir gülücük attım anında durağa doğru yol almaya başladım. Arkamdan hiç beklemediğim bir ses "dur Kayra dur geç oldu seni eve bırakayım" Eymen beydi gerçi saat altı buçuktu ama kış mevsimi olduğu için hava çoktan kararmıştı.

Duraksadım ve arkama döndüğümde bana doğru yürüyen adama dalmıştım üstüne giydiyi boğazlı kazak altına da kumaş pantolon, Gri uzun mantosu ile sanki bodyumda yürüyordu mübarek.
Aramızda 2 adım kala durdu ve beni yukarı aşağı süzdü. " yok teşekkür size zahmet olmasın otobüs ile giderim ben sorun değil" dedim ve soğuktan donmuş yüzümle gülmeye çalıştım.

Aslında fena fikir olmağa bilirdi çünkü bu soğukta içi en az dışarı kada soğuk otobüste  yarım saat çilelerle gitmek yerine lüks olduğuna inandığım Eymen beyin arabasıyla gitmek hiç fena olmazdı. "Ne zahmeti Kayracığım bu soğukta otobüsle mi gideceksin hasta olmanı istemem yani istemeyiz sonuçta kim ister çalışanının Hastalanmasını  oyüzden gel ben seni bırakacağım" dedi otoriter bi sesle . "Tamam Eymen bey teşekkür ederim "
Dedim ve arabasına doğru yol aldık birlikte daha doğrusu o 2 adım önde bende arkasından yürüdüm.


İçime sindi sanki ama bilemiyorum 😂😂
Olayları fazla hızladırmak istemiyorum.
Umarım beğenirsiniz
Yıldıza basmayı unutmayın ❤️❤️

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin