21. Ağlama dayanamam

56 4 0
                                    


Eymen in tedavi almaya başladığı dönem...

"Yine kıpkırmızı olmuşsun niye bu kadar çok kalıyorsun sıcak suyun altında?"diye kızdı Kayra. "Iyı geliyor, daha temiz hissediyorum hem hiç kızarmamışım ki"diye cevapladı, ama aslında vücudundan değilde ağlamaktan şiş ve kıpkırmızı olmuş gözlerinden bahsettiğinden bir haberdi Eymen. Kayra onun gizlice ağladığını biliyor du.

Aslında Eymen bu denli kötü değildi önceden Deniz gelip geçmişini yeniden ortaya dökmesiyle bide üstüne üstük onu ben ile tehdit etmiş olması Eymen'i yine kötü bir hale getirmişli.

Eymen aslında güçlü birisi dışardan soğuk kanlı ve otorite sahibi bir adam olsada aslında aşırı duygusal ve kırılgan biri. Artık uzun süre duşta geçirip kendisinin hala temiz olamadığını söylüyordu, veya oturduğu yerde ellerine bakarak boşluğa dalıyordu. Arabası ile fazla mesafe ve hız yapmıyordu. Zar zor yemek yiyor bişeyler içiyor du. İnsan içki şişesi görünce ağlamaya başlar mıydı? Evet Eymen ağlardı.

Kendisinin bunu Kerem olan sevgisinden dolayı yaşamadığını biliyorum, onun bu halleri onun ölmüş olmasıydı ve özellikle ölümünün onun yüzünden olduğunu düşünmesiydi.
Kendisini bu denli suçlaması beni içten içe kötü hissettirsede ben her zaman ona destek olmaya çalışıyorum ama benim tek başıma başarabileceğim bir mücadele değil di bu.

Eymenin tedavi olması gerekiyordu ve onu buna nasıl ikna edebilirim bilmiyorum? Çünkü sergilediği hiç bir tavrı  kabullenmiyor du, hep iyi olduğunu ve hiç bir sorun olmadığını söylüyor du.

Bu nedenle kendi kendime ilk adımı atmak istedim. Eymen için şehir de iyi bir Psikolog buldum ve en erken zaman dilimi içerisinde randevu aldım.

*
Evet zar zor da olsa onu ikna etmiştim ve Psikoloğa götürdüm.
Bu ona iyi gelmiş olacak ki bir kaç ay içerisinde yavaş yavaş da olsa iyileşme belirtileri başlamıştı.
İlk başlarda antidepresan haplar verilmişti ve bu da sürekli uyumasına sebep oluyordu, bu durum da onun dönüp dolanıp o kazayı düşünmesine engel oluyordu.
Bu beni az da olsa mutlu ediyordu onun artık rahat uykular çekiyor olması beni çok mutlu etti gerçekten, çünkü geçeleri gördüğü kabus lardan dolayı uykuları sürekli bölünüyordu ve o rüyaları görmemek için çoğunlukla gündüzleri uyuyordu ama nafileydi.

Eymen iyi bir duruma gelmişti ve artık benim de onunla birlikte doktora gitmem mi istedi birlikte gidecektik ikimiz içinde iyi olacağı kanaatine vardığım için ilişki terapisti bölümünden de ayrı randevu almıştık.
 

Birlikte aldığımız terapilerin etkisi ile birbirimize daha da yakınlaşmaya başlamıştık, önceki bir kaç aya kadar aynı evde yaşamak dışında pek bişey olmuyordu aramızda. Dışarı çıkmaya başladık yeniden sevgili olarak yeniden eski Eymen geri dönmüştü.

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin