Hani kendinizi çok kötü hissedersiniz ya, hani böyle hayatın hiçbir önemi ve anlamı olmaz artık sanki boşuna yaşıyormuş gibi hissederiz ya karanlık bir odaya hapsolmuş gibi. İşte benin o karanlık odadan çıkaran Eymen olmuştu, ki bende onun karanlığına ışık olmuştum.
İkimiz 2 bedende bir kalp 2 can da bir Ruh olmuştuk.Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Gözlerim gözlerine değdiğinden beri şimdi inanıyorum hayata sevdiğim.
Yazardan...
Eymen ve Kayra yurtdışına taşınmışlar ve hayatlarına Evli bir çift olarak devam edıyorlar. İkiside kendileri için en doğru kararın bu olduğunu düşünüp başka bir ülkeye taşınıp, yeni bir sayfa acmışlardı.
İyisi ile kötüsü ile geçirdikleri zamanlara rağmen her zaman bir olup sabır etmişlerdi onlar bu savaşın galipleri olmuştu evet yine AŞK kazanmıştı!
Önlerinde uzun ve mutlu yıllar olması dileğiyle.Son
Bitti sonu ne kadar iyi ne kadar kötü bilemiyorum ama daha fazla uzatmak istemedim.
Özel bölüm de görüşürüz belkii ❤️
Okuyan herkese teşekkür ederim❤️❤️