"Otel e gideriz sanmıştım ama?" Resmen bir villaydı. "Hayır bitanem burası benim kendi evim!"dedi.Şaşırmıştım zengin olduğunu biliyordum ama bu kadar da olamazdı demi?
"Hadi gel odamız yukarda, yorulmuşsundur hadi biraz kestirelim sonra bişeyler yeriz bebeğim 5 gün boyunca ev bizim" dediğinde kafamı cevirdim utancımdan 5 gün boyunca aynı evde kalma düşüncesi beni bu denli heyecanlandırıyorken aynı eve çıkmak nasıl olurdu ki acaba? Kesin düşüp bayılırdım!
İkimiz de sırayla duş aldıktan sonra 2 kişilik lüks yatağa geçmiştik. Ben kalbımın her atışını boğazımda hissediyordum yan yana uzanmıştık. Kendini bana doğru çevirdiğinde bende aynı şekilde ona dönmüştüm ellerimizi kenetlendi ve anlını anlıma yaslarken "Sevgilim lütfen benden utanma ve çekinme, merak etme senin rızan olmadan asla dokunmam sana!" Dedi gözlerime bakarak. "Sarılabilir miyiz?" Diye sordum küçük bir kahkaha attı ve bu da soru mu gibi bir bakış attı ve beni kendine çekip kaslı kolarına yanında küçük kalan bedenime sardı.
"Çok güzel kokuyorsun" dedim " Senin kokun huzurdur bana" diye cevapladı verdiği sıcaklık ile mayışmıştım ve hızlıca uykuya daldım.
***
2 gün sonra...
Sabah olmuştu gözlerimi açtığımda yanımda aradığım bedeni bulamayınca bir an irkildim gözlerimi sıvazlayıp kalktım aşağı doğru yöneldim. 2 gün olmuştu buraya geleli ve Eymen ile birlikte çok güzel vakit geçiriyorduk gerçekten muhabbet edıyorduk, geziyorduk ve en önemlisi birbirimize karşı daha da yakınlaşmıştık.
Hayatımın en büyük şansıydı Eymen!"Günaydinnn Güzelim" diyerek yanıma geldi ve anlıma bir öpücük kondurdu. "Günaydın Sevgilim naptın sen sabah sabah?" Resmen sabahın köründe kalkmış ve kahvaltı hazırlamış dün konuşurken Krep i çok sevdiğimi söylemiştim ama asla sabah kalkıp bana krep yapacağı aklıma gelmezdi. Gözlerim bir an doldu ve sıkıca ona sarıldım.
Oda sarılmama karşılık verdi ve beni kucağına aldı bende refleks ile baçaklarımı beline doladım kafasını boynuma gömerek uzun bir nefes aldı ve ohh çekti. Mutfak tezgahın yönüne doğru ilerledi ve elleri belimde kalacak şekilde beni tezgaha oturttu. Dayanamayıp onun dudaklarına yapıştım oda karşılık verdiğinde ellerimi boynuna sararken oda bir eli belimdeyken bir elini de yanağıma dokunurken şehvetli bir şekilde öpüşüyorduk, nefes almaya zorlanmaya başladığımda o hala çok istekliydi ama yinede ayrıdım ve "Seni Seviyorum!" Dedim.
"Bende seni seviyorum bitanem, sen benim hayatıma girdiğin günden beri ben hayatı yeniden sevmeye başladım bana umut oldun, senin varlığın bana huzur veriyor.
Sensiz bir anım geçsin istemiyorum gerçekten bu yüzden lütfen benimle yaşa dene en azından yemin ederim pişman etmem seni, seni asla zorlamam da. Uyandığım da ve Uyuduğum da ilk seni görmek istiyorum ikimiz ayni evin anahtarını taşıyalım istiyorum herseyinle benim ol istiyorum bende herşeyımle senin olayım.💕