12 kısa(geçiş)

89 6 1
                                    



"Ne yaptığını sanıyorsun lan sen!!"sinirle kükreyerek Denize tekrar vurmaya çalışınca  koca cüsseli adamı engellemek adına önüne geçtim ve zorlukla tuttum.

Kanayan burnu ile yediği anlık yumruk ile sarsılmış Deniz kısa zaman içersinde kendine geldi ve bize doğru şok olmuş şekilde baktı. "Kayra ne oluyor? Eymen beyle aranızda ne var? Yoksa siz birlikte misiniz..!?" Soru yağmurlarına tutturmuş beni!

"Şey Deniz lütfen sakin ol! Evet yani biz birlikteyiz , yani Eymen benim sevgilim. Bu arada özür dilerim önce yumruk sonra da duygularına karşılık veremiyeceğim için."

"İnan benim olamaman bu yumruk tan daha çok acıttı, emin ol!" Dedi ve arkasını dönüp bir şey demeden gittmişti. Ona birlikte olduğumuzu söylemem gerekiyordu eğer söylemeseydim Eymen in bu yaptığını başka nasıl açıklayacaktım.

En iyisi buydu...

"Ne diyor bu lavuk? Hem sen niye özür diliyorsun o herif den?" Sinirle gözlerime bakarken konuşurken, sımsıkı sarıldım ve "Bişey demedi aslında sadece bana, bana karşı beslediği duygularını itiraf etti, ama sen gelmeseydin zaten onu reddedip gidecektim ama işte sen geldin ona söylemek zorunda kaldım şimdi kesin herkes öğrenecek.!"


"Öğrensinler en kötü ne olabilir ki, kabullenmek dışında bir opsiyon yok hiç kimse için! Kimsenin seni üzmesine izin vermem güzelim ama sende kusura bakma ama sana öyle dokununca tutamadım kendimi! Sana benden başka kimse dokunamaz da bakamaz da. Benimsin."
"Seninim".

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin