9 benimsin

114 4 0
                                    



Defa adı ile hitap etmiştim ona, gerçi oda bunu hiç tuhaflamamıştı.
*

İş bitmişti ve ben çok gergindim. Herkes çıkmıştı. Ben ise Eymen beyin odasına doğru yöneldim, açmak üzereyken duraksadım bir an. Cesaretimi topladım içeri girdim.

"Kayra lafı gevelemeden konuşalım, ne oluyor sana 2 haftadır yüzüme bile bakmadın, benim sana karşı bir yanlışım mı oldu?" Diye sordu tek nefeste endişeli bi sesle. "Eymen ben bilmiyorum ama kendimi tuhaf hissediyorum ne olduğunu anlamaya çalıştım. O sarhoş olduğum geçe bana söylediğin herşeyi duydum ama idrak edememiştim,çok düşündüm kendi kendime cevaplamaya çalıştım sana karşı olan bu tuhaf duyguları. Ama anladım ben galiba senden hoşlanıyorum!" Diye konuştum tek nefeste. Dolu gözlerle onun gözlerine bakarken çok utanmıştım.

Sen ciddimisin diye sordu bana heyecanla bakarken. "Evet hemde hiç olmadığım kadar" diye cevapladım. Bana doğru geldi önümde az bir mesafe ile durdu elleriyle yanaklarımı kavradı baş parmakları ile göz altlarımdan akan göz yaşlarımı sildi.
"Bişey söyler misin artık" diye mırıldanım untanarak.

Beni tek hareket ile kendine cekti ve kısık sesle güldü. Bende ona karşılık verirken Erkeksi kokusu burnuma dolarken kalp ritmim hızlandı. "Artık benimsin o zaman, demi?" Diye sordu. Kafamı sallayarak onayladım.

Dün beni eve bırakmıştı ve fazla konuşamadık deli gibi utanıyordum.
Akşam olmuştu uyumak için yatağıma girdim, tavanı izlerken bir anda Telefonuma gelen mesaj ile irkildim ve doğrulup mesaja baktım.

Eymen bey:
Selam, nasılsın güzelim?

Ben:
İyim teşekkür ederim sen nasılsın , şey özür dilerim çok konuşamadım arabadayken.

"Eymen bey" kişisini "Eymen❤️"olarak değiştirdiniz.

Eymen❤️: Ben sayende çok daha iyim, ziyanı yok zamanla alışırız birbirimize. Acele etmene gerek yok, benden uzak durma artık yeter güzelim💕

"Kayra" kişisini "Kayra'm❤️" olarak değiştirdiniz

Kayra'm❤️: Teşekkür ederim!

Eymen❤️:Bişey değil her şey ikimiz için . Napıyorsun şu anda her şey yolunda mı? Bişeye ihtiyacın var mı? Bak ne zaman nerde, nasıl bişey olursa olsun lütfen benden çekinme ben senin için buradayım!

Kayra'm❤️: Yatağımda oturuyorum, uyumak üzereydim aslında sen yazınca kalktım. Alışmam biraz sürer gibi ama sayende yıllardır süren yalnızlığım artık sona ermiş gibi, uzun zamandır tatmadığım biri tarafından gerçekten sevilme hissini çok özledim. Bu yüzden teşekkür ediyorum
🙏❤️

Eymen❤️: Merak etme güzelim, seni mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yapacağım canım benim artık yalnız değilsin. Geç oldu artık şimdi uyu tatlım yarin konuşuruz.💕

Kayra'm❤️: İyi geçeler❤️

Eymen❤️:İyi geceler❤️

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin