18.geçmiş

60 7 0
                                    




Deniz'in söyledikleri aklımdan çıkmıyordu bi türlü, Eymen ne yapmış olabilir di ki? Eymen bana anlattığı kadar eski sevgilisi olduğunu ve öldüğünü biliyorum da bunda ki asıl olay neydi gerçek neydi?

***

Ne kadar doğru bilmiyorum ama Deniz ile konuştum ve buluşmak istedim. O gün bugün işte Eymen e ne kadar güvensem de içimdeki merak daha da ağır basıyordu. Aynı zamanda Eymen'in arkasından iş çevirmek beni çok rahatsız hissettirdi gerçekten!

Sahildeki parkta buluşmaya giderken yolda telefondan Eymene dışarda olduğumu söylemek isterken telefonumun şarjının bittiğini fark etmemiştim evde söylemeye fırsatım yoktu çünkü Eymen araba galerisine sözleşme imzalamaya gitmişti.

Deniz' in aramasından sonra Eymen in halleri beni çok üzüyordu hep mahcubiyet içindeydi ama ona ne kadar böyle hissetmemesini söylesemde faydası olmuyordu, ne kadar konuşmaya çalışsam da hep bir suçsuz olduğunu ima edip ve hiçbir şey yapmadığını söylüyordu.

Anlıcağınız konuşamıyorduk bile.

"Kayra burdayım" diye bir ses geldi ağların arasındaki banktan. Deniz di.
Ona doğru ilerlerken etrafıma bakıyordum. "Hoşgeldin". " Hoşuldum, Deniz bak ne saçmalıyacaksın bilmiyorum aslında neden seninle buluştuğumuzu da bilmiyorum, o yüzden ne biliyorsan anlat, da gideyim.

Kısa oldu ama söz akşam devamı gelecek

Her etkileşim bana motivasyon😇🥰

Umarım beğenirsiniz!! Yıldızı da unutmayın🩷💞

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin