11 Deniz

97 4 1
                                    

Geciktiği için özür dilerim 😬❤️❤️

Eymen❤️: Günaydın, Güzelimmm💕

Kayra❤️: Günaydın Sevgilimm💛

Eymen❤️: İş yerine varmak üzereyim. Seni görmek için sabırsızlanıyorum. Seni çok özledim.

Kayra❤️: Tamam geliyorum az kaldı.

....

"Çok güzel kokuyorsun!" Sarılırken yüzünü boynuma gömerken konuştu. "Tamam hadi bırak işe geri dönmem lazım şimdi birileri gelecek." Diye fısıldadım sarılmasına karşılık verirken.

"Tamam, şimdilik bırakıyorum! Çıkışta beni bekle güzelim!" Kafamı onaylarcasına saladım ve yanağına uzun bir öpücük kondurup çıktım odasından.

"Kayra biraz konuşabilir miyiz?" Diye sordu Deniz. Gerçi o Partiden sonra benle fazla konuşmadı galiba olanları hatırlamıyor ki zaten sarhoş olmuştu nasıl hatırlayacak ki?
Bu aralar bana karşı çok mesafeli davranıyor oluşundan bir anda benimle konuşmak istemesi şaşırttı açıkçası beni.

"Tabi olur şimdi mi?"diye sordum. " Yok çıkışta buluşabilir miyiz? Baş başa olalım."dedi. "Peki olur ama çok vaktım yok akşam işim var." Cevapladım düz bi şekilde, " Tamam o zaman çıkışta karşıdaki cafede buluşalım."

Kafamı onaylarcasına salladıktan sonra işime geri döndüm ama benim Eymen'e haber etmem gerekiyordu bunu! Odasına gitmek biraz dikkat çekici olduğu için en iyisi mesaj atmaktı!

Ben: Sevgilim bizim iş sonraya kaldı yani işim çıktı biraz geç buluşalım.

Eymen❤️: O ne demek oluyor? Ne işi bu şimdi nerden çıktı güzelim🤔

Ben: Şey Deniz benimle konuşmak istiyor muş da çıkışta karşıdaki cafeye gideceğiz.

Eymen❤️: Ne konuşmasıymış bu ? Ben de geliyorum yada sende gitmiyorsun!

Ben: Ya sakin ol bende bilmiyorum ne konuşacak benimle -ama sen gelirsen olmaz hem kim olarak geleceksin? Kimseye söyleyemeyiz şimdilik biliyorsun bunu.

Eymen❤️: Senin için bak sadece senin için buna da tamam ama bende geliyorum, merak etme uzakta dururum seni orada yalnız bırakamam ona hiç güvenmiyorum çünkü!

Ben: Tamam ama lütfen sakin ol.❤️

***

"Geldiğin için teşekkür ederim" dedi Deniz mavilerini bana dikmiş ve heyecanlı bir şekilde karşımda oturuyordu. Denizin arkasında kalan çam kenarı masaların birinden Eymen oturmuş ve kaşları çatılmış bir şekilde bizi izliyordu. Uzun zamandır birlikte olmasakta çok sinirli ve kıskanç bir yapıya sahip olduğunu fark etmiştim, işte bu yüzden gelmesine karşıydım!

Çünkü Denizin bana ilk anlardan itibaren yaklaşımının arkadaşça olmadığını geç de olsa fark etmiştim ama tabiki kimseye söylemedim hele Eymene hiç çaktırmamıştım. Sevgili olduktan sonra bana birkaç defa Deniz ile alakalı sorular sormuştu ama hepsini olumsuz yönde cevaplayıp geçiştiriyordum.

"Eee Deniz ne konuşmak istiyorsun benimle?" Diye sordum!

"Şey....ehem... yani Ben.....of! Kayra ben senden Hoşlanıyorum!!" diye bağırır bir tonda konuşurken eliyle elimi eline aldı ki!

" Ne oluyor lannn burda!!" resmen kükreyen bir Eymen hızlı  adımlarla masaya doğru gelirken, şok içinde ayağa kalktım ve ardımdan Deniz arkasını dönüp ayaklandığında yediği yumruk bir oldu.!

Şimdi yandık!!!

💋

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin