19. Umudum

55 4 0
                                    



Selam....🤧🩷

"Beni önce dinle ve inanıp inanmamak sana kalmış!"dediğinde "tamam dinliyorum" diye cevap verdim.

"Eymen in ölen eski sevgilisini biliyorsundur Kerem *onaylarcasına kafamı salladım* işte o, o benim kuzenimdi."diye konuştu gözleri gözlerime sabitlenmişken.

"Yaa gerçekten mi? Peki bu şu an ne alaka yani senin derdin ne anlamıyorum gerçekten, Kerem ile Eymen'in arasında ne geçmiş olabilir ki o kadar? Eymen ne yaptı ki, onun gibi bir insan ne yapmiş olabilir? Senin yaptığın imaların altında ne çıkacak çok merak ediyorum artık konuş lütfen!"diye sordum.

"Eymen gibi bir insan mı? Keremin nasıl öldüğünü biliyor musun sen? Veya neden öldüğünü?" Diye sordu. "Araba kazası geçirmiş"diye cevapladım. Eymen bana geçmişinden bahsederken Kerem konusuna fazla değinmemişti, bende fazla sorgulamadım çünkü benim için Eymen'in yaptığı yanlış olsa bile illaki altında bir neden veyahutta mantıklı sebepler vardır.

"Evet araba kazası doğru ama o kazanın öncesi de var. Keremin pek arkadaşları yoktu tek başına bir insandı tek dost bildiği bendim o yüzden de bana herseyini anlatırdı, Kerem deli gibi aşıktı Eymene onun için herseyini feda edebilirdi. Eymeni tanımıyordum sadece birlikte oldukları resimlerden biliyordum onu. Çok kavga ederlerdi ikisi birbirinden kıskançlardı, işte o gün yani Keremin öldüğü gün, Eymen evlerinde içki içip sarhoş olmuş bir şekilde bir anlık öfke ile Keremi tokatlamaya başlamış ondan sonra kolundan tutup arabaya bindirip bağıra çağıra ayyaş bir şekilde arabayı kullanıp bilerek sırf onun açı çekmesi için kaza yapmıştı. Kendisi ağır yaralı, ve Kerem de bilinçi kapalı şekilde hastaneye götürülmüşlerdi, ki zaten sonrasında olanlar olmuştu. Duyduğuma göre de Eymen ondan sonra da yurtdışına gitmiş ve güzel bir hayat sürdürmüş. Bu iş yerine geldiğim zaman onu gördüğüme inanamamıştım!
Ama bence o Keremi hala unutamadı, sen Kereme çok benziyorsun seni ona benzettiği için kendi vicdanını rahatlatmak istiyor. Ona inanma bak gel ben seni gerçekten severim mutlu ederim seni.?" Diye uzunca anlattı.

"Eymenin ne çıkarı olacaktı böyle bişey yapınca? Ayrıca başkalarının hayatına müdahale etmeye kalkışma üzülen sen olursun inan bana! Başkalarını yargılamak yerine kendi hayatına bak ve bir daha bizi rahatsız etme sakın" dedim ve cevap vermesine izin vermeden kalkıp eve gitmek için yola çıktım.

Kaç saat ordaydım bilmiyorum ama Havva kararmaya başlamıştı şarjım da yoktu Eymen kesin telaşlanmıştır.

*

"Nerdeydin kaç saatir, kafayı yedim burda seni hiçbir yerde bulamadım aradım açmadın! Öldüm öldüm dirildim burda bitanem nerelerdeydin.?"öfkeyle solurken sakin kalmaya çalışarak konuştu.

"Deniz ile buluştum sevgilim" diye cevapladım ellerimizi birleştirdim yan yana oturduğumuz koltukta.

"Ne" afallamış şekilde baktı.

"Evet öyle" diye cevapladım.

"Ne dedi sana?"

"Kendi ağzından gerçekleri"

"Ne diyorsun bebeğim anlamıyorum?"

"Bana Keremin nasıl öldüğünü onu dövmemi ve biraz ilişkinizi anlatı, ama ben yalan söylediğini biliyorum sevgilim. Sana güveniyorum"

"Sana yemin ederim ben ona elimi dahi kaldırmadım asla hiçbir zaman, Kerem zaten hastaydı yani piskolojik sorunları vardı ailesi terk etmişti kendine çok zarar vermeye başlamıştı ve ben bunun önüne geçmek için onu bırakmamak için ve mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalıştım ama o her zaman herseyi yanlış anlıyordu ve yine intihara kalkışıyordu. O nun yardıma ihtiyacı vardı ama o hiç istememişti." Gözlerinden akan sayısıZ yaşlar ile konuşmaya başlamıştı. Her akıttığı damlanın altında yaşadığı zorluklar vardı ve bu beni içten içe kahr ediyordu.

"Biliyorum hayatım, ve sana inanıyorum!"

"Seni seviyorum Kayra, gerçekten bana inanman beni çok mutlu etti. Sen nasıl bişeysin?"

"Bende seni seviyorum Eymen'im ve ben hep yanındayım sevgilim"

"Umudum, sen benim umudumsun"





Umarım beğenirsiniz🙏❤️

Bu arada söylemek istediğim bir şey var arkadaşlar ben bu hikayeyi sıfır deneyimle yazıyorum yani ilk kitabım! O yüzden hatalar varsa düzeltmem amaçlı yorum yaparsanız sevinirim 🥰🩷

Yeni Patron bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin