Κεφάλαιο 35+36 (ΤΕΛΟΣ)

160 9 143
                                    

Αθήνα, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 2018
Γενική αστυνομική Διεύθυνση Αττικής

***

Την ίδια ώρα, το ανθρωποκτονιών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής παίρνει στα χέρια του τα αποτελέσματα του DNA από τον άνδρα που βρέθηκε νεκρός. Όλη νύχτα ερευνούν την υπόθεση, ώσπου κάπου τα ξημερώματα ανοίγει το απόρρητο και τους δίνονται καταγεγραμμένες όλες οι κλήσεις του άνδρα. «Σε κάποιον δίνει αναφορά αυτός...» Λέει ο Μιχάλης βάζοντας τα να ακουστούν. Οι άλλοι τα έχουν γραμμένα σε χαρτί αλλά και πάλι το στικάκι με τις κλήσεις παίζει ξανά και ξανά μέχρι να βρουν κάτι ύποπτο.

Μέχρι στιγμής έχουν ακούσει ένα σορό υποθέσεις. Από διαζύγια, μέχρι και σοβαρά εγκλήματα που θα έπρεπε να έχουν εκείνοι στα χέρια τους και όχι ένας ιδιωτικός ερευνητής. Παρόλα αυτά, δύο ηχογραφημένες συνομιλίες είναι σταθμός για την υπόθεση του Λεωνίδα Ζερβακιανού. «Για μισό. Βάλε ξανά τα δύο τελευταία!» Λέει σηκώνοντας το χέρι του. Ο μικρός γιος του πατάει ξανά την αναπαραγωγή.

«Γύρισε ο Καραβασίλης στην Καλαμάτα. Είναι εδώ και λίγες μέρες στην πόλη»

«Ο Καραβασίλης είναι τα τελευταία είκοσι λεπτά στο αυτοκίνητο του ακριβώς από κάτω, με σβηστή μηχανή αλλά δεν βγαίνει από εκεί μέσα»

«Την παρακολουθεί; Αυτό μου λες;»

«Πετύχαμε διάνα!» Λέει ο Λεωνίδας έκπληκτος βάζοντας τα χέρια του στην μέση. «Έτσι δεν λένε αυτόν τον Αρχιτέκτονα από την Καλαμάτα που τελικά μας βγήκε και νυχτόβιος;» Λέει σίγουρος για όσα πρόκειται να συμβούν στο μέλλον. «Προωθήστε τα στοιχεία κιόλας στον εισαγγελέα. Εν ανάγκη φέρτε τον στην εισαγγελία τώρα να εκδώσει ένταλμα. Κλείστε αεροδρόμια, λιμάνια και καλέστε την Καλαμάτα. Πρέπει να πιαστεί αυτός ο Καραβασίλης προτού ξημερώσει» Τους λέει τετελεσμένα.

Οι υπόλοιποι αστυνομικοί κάνουν ακριβώς αυτά που λέει, ώσπου νωρίς το πρωί αφού έχει ήδη εκδοθεί ένταλμα, τηλεφωνούν στο αστυνομικό τμήμα Καλαμάτας για να προσαγάγει τον Αρχιτέκτονα.

«Ο Πέτρος Καραβασίλης κατηγορείτε για απόπειρα δολοφονίας από πρόθεση του δημάρχου της πόλης» Απαντάει ο διοικητής αστυνομίας της Καλαμάτας.

«Τον σκότωσε;»

«Όχι. Απόπειρα σου είπα. Πυροβόλησε όμως της γυναίκας του Δημάρχου»

«Μάλιστα. Ε... ο Πέτρος Καραβασίλης κατηγορείται και για εμπόριο λευκής σαρκός και υπόθαλψη εγκληματία και συγκάλυψη εγκλημάτων επί σειράς ετών και ναρκωτικά στο παρελθόν. Θα σας στείλουμε τα απαραίτητα στοιχεία και θα τα συμπεριλάβετε στο κατηγορητήριο. Έπειτα θα σας σταλθεί νέα ειδοποίηση. Θα χρειαστεί σίγουρα να τον φέρετε Αθήνα για να καταθέσει»

Αιθαία (Β7)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ