Κεφάλαιο 32

71 11 92
                                    

Αθήνα, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 2018

Γενική αστυνομική Διεύθυνση Αττικής
***

«Μίνα! Πάρε αυτά εδώ και φτιάξε μου μια αναφορά. Έχει γίνει δολοφονία κάτω από την μύτη μας»

Οι αξιωματικοί της ελληνικής αστυνομίας ότι επιστρέφουν από το μπαρ escar στο αρχηγείο της ΓΑΔΑ. Μπαινοβγαίνουν από το ένα γραφείο στο άλλο μετά την ανώνυμη καταγγελία. Ο αστυνόμος Λεωνίδας Ζερβακιανός μοιάζει αρκετά αναστατωμένος.

Ένα τέταρτο μετά...

«Απόστολε, Μιχαήλ, Μίνα στο γραφείο μου!» Λέει καλώντας τους διό του γιους και την υπαστυνόμο σε ιδιωτικό χώρο»

Οι τρεις άλλοι μπαίνοντας μέσα, κλείνουν την πόρτα πίσω τους, ενώ η Μίνα αφήνει την αναφορά στο γραφείο του Λεωνίδα. «Βρήκες τίποτα;» Ρωτάει εκείνος περισσότερο στην Μίνα.

Εκείνη ανοίγει τον φάκελο του και ακουμπά τα χαρτιά μπροστά στο γραφείο. «Υπάρχει ένα χαρτί, με αντίγραφο μοιάζει και αναφέρει ονόματα γυναικών οι οποίες αποστέλλονται σε κάποιον με κωδικό όνομα 'διαβήτης'»

«Διαβήτης;» Αναρωτιέται σκεπτικός ο Λεωνίδας.

«Το escar το έχει ο Βαγγέλης Καραμίχος. Τι είναι το διαβήτης;»

Ο Λεωνίδας ξύνει τα ελάχιστων ημερών μούσια του. «Μιχαήλ θέλω να ψάξεις στα αρχεία του escar, αν υπάρχει άλλο όνομα εμπλεκόμενο στο μαγαζί. Εσύ Αποστόλη, στείλε κλιμάκιο να ερευνήσει την γύρω περιοχή. Γίνεται η σκιά τους. Πρέπει να βρεθεί το πτώμα!» Τους λέει επιτακτικά. Άλλη μια υπόθεση ανοίγεται μπροστά του και θα κάνει οτιδήποτε είναι δυνατόν για να φτάσει στο τέλος.

__________________________
Καλαμάτα Μεσσηνία 2018
Αργά το βράδυ

Ο Πέτρος ότι γυρίζει σπίτι από το γραφείο του και για μια ακόμα φορά είναι αναστατωμένος. Η ζωή του δεν είναι όπως στο παρελθόν. Από τότε που γύρισε στην Καλαμάτα, όλοι είναι παγωμένοι, σαν να μην υπήρξαν ποτέ φίλοι. Αισθάνεται ότι γράφει την ενοχή στο κούτελο του. Όχι την ενοχή του να πάρει την Αρχοντία από τον Αντώνη, για αυτό δεν νιώθει ένοχος.

Την ίδια στιγμή, η πόρτα του σπιτιού του χτυπάει και εκείνος ατάραχος ξέροντας ποιος είναι πηγαίνει να την ανοίξει. «Γιατί δεν πήρες απλά ένα τηλέφωνο; Τι το διαφορετικό έγινε και ήθελες να έρθεις μέχρι την Καλαμάτα;» Τον ρωτάει ο Πέτρος.

«Ώρα είναι να μας ακούσει κανείς από τις γραμμές. Οι μπάτσοι μας επισκέφθηκαν στο μαγαζί. Βρήκαν τα αντίγραφα από τις αποστολές των κοριτσιών»

Αιθαία (Β7)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora