Κεφάλαιο 26

69 9 75
                                    

Χθες το βράδυ, εθεάθη ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Αντώνης Μωραΐτης να επισκέπτεται το δικηγορικό γραφείο του φίλου του Δανιήλ Μαρκέτου, αυτή την φορά παρουσία της 'συζύγου' του Αρχοντίας Αλεξανδρή και ενός ακόμα άνδρα. Γιατί άραγε; Μήπως πράγματι ισχύουν οι φήμες περί χωρισμού; Μήπως και το τέταρτο πρόσωπο είναι δικηγόρος της κυρίας Αλεξανδρή;

Ακριβώς μια μέρα μετά, το κολλάζ των φωτογραφιών στην εφημερίδα απεικονίζει έγχρωμα τόσο τον Αντώνη, όσο και την Αρχοντία να εισέρχονται σε διαφορετικό χρόνο στο δικηγορικό γραφείο του Δικηγόρου Μαρκέτου. Μετά από την ξαφνική εμφάνιση τους, ήξεραν και οι δύο ότι την επόμενη μέρα θα υπάρχει δημοσίευση.

«Αδερφέ αν συνεχίσουν έτσι, πρέπει να βγεις να μιλήσεις για το διαζύγιο. Τι περιμένετε και δεν μιλάτε; Αφού έχετε τελειώσει» Λέει ο Στέφανος όσο παράλληλα τον βλέπει να πηγαίνει από την μια άκρη του γραφείου στην άλλη.

«Δεν τους αφορά ρε Στέφανε!» Λέει εκείνος εκνευρισμένος.

Ο αδερφός του αποφεύγει να μιλήσει. Παραμένοντας σιωπηλός, αρκείται στο να παρατηρεί τον αδερφό του ενώ συγχρόνως σκέφτεται πως ο ίδιος διαχειρίζεται την προσωπική του ζωή, η οποία τώρα βρίσκεται στο επίκεντρο.«Υπάρχει πιθανότητα, έστω και μια... να την θέλεις πίσω;»

Τα μάτια του Αντώνη τον καρφώνουν με αηδία, σαν να τον προσέβαλε. «Δεν νομίζεις ότι έχει κάνει πολλά για να έχει και ευκαιρίες;»

«Άσε τι έχει κάνει αυτή. Το θέμα είσαι εσύ!»

«Εγώ έχω προχωρήσει...»

Ο Στέφανος εκπλήσσεται από τα λεγόμενα του. «Τι με άλλη; Τι λες ρε; Και πως δεν σε έχουν καταλάβει ακόμα; Ποια είναι;»

Ο Αντώνης γελάει. Του φαίνεται πολύ περίεργο που ο Στέφανος δεν κατάλαβε τίποτα για την Λήδα. Πριν από λίγο καιρό, η Βιργινία με την Χαρά την είχαν φέρει στο τραπέζι τους και ειλικρινά μιλούσε μόνο μαζί της. Δεν το υποψιάστηκε; Αναρωτιέται.

«Γιατί προσέχω» Του λεέι. Ο Στέφανος τον κοιτάζει περιμένοντας κάτι ακόμα. «Είναι η Λήδα, η φίλη της Βιργινίας και...» Ο Στέφανος γουρλώνει τα μάτια του έκπληκτος.

«Αποκλείεται!» Λέει και με το ζόρι κρατάει το χαμόγελο του.

Ο Αντώνης ξεφυσά σκανταλιάρικα. «Τέλος πάντων, δεν θα δώσω τροφή σε όποιον θέλει να μάθει για την προσωπική μου ζωή, ούτε προσπαθώ να δείξω κάτι σε κάποιον. Το μόνο που κάνω είναι σταθερά να προχωρώ. Και φυσικά το διαζύγιο όπου νάνε θα ξεκινήσει. Αρκεί να γίνει τελικά αυτό που συμφωνήσαμε οι δύο πλευρές»

Αιθαία (Β7)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora