Κεφάλαιο 19

77 9 101
                                    








Ένας χρόνος μετά,


























___________________________
Νότια της Αθήνας, 2018
Ένα χρόνο μετά,

Οι φλόγες της φωτιάς στο τζάκι παλεύουν μεταξύ τους μανιασμένα, όσο εκείνη καθισμένη στο πάτωμα, παρέα με ένα ζεστό καπουτσίνο, τις παρατηρεί σκεπτική. Είναι απόγευμα και όμως ο ουρανός έξω φαίνεται σκοτεινός. Δεν ξέρει ακριβώς τι κάνει, πάντως από τότε που έφυγε από την Καλαμάτα νιώθει ήρεμη, ευτυχισμένη και πιο ερωτευμένη από ποτέ.

Πολλές φορές αναρωτήθηκε τι κάνει η οικογένεια της, τι κάνει η φίλη της. Το τηλέφωνο είναι απενεργοποιημένο από τον Ιανουάριο του 2017. Στην αγορά εργασίας δεν έχει βγει ακόμα. Την ώρα της την περνάει μόνο με τον Πέτρο και όταν εκείνος δεν είναι σπίτι, μαθαίνει μια νέα γλώσσα μέσα από ένα online φροντιστήριο.

«Ναι;» Ο Πέτρος μπαίνει στο σπίτι τους με αποτέλεσμα να της τραβήξει την προσοχή. «Φωτεινή, αν έχεις όρεξη να με κρίνεις κάντο άλλη στιγμή, είμαι πολύ κουρασμένος!» Ο Πέτρος τερματίζει την κλήση και σέρνει το κινητό στην τραπεζαρία.

«Αγάπη μου;» Η Αρχοντία σηκώνεται από το πάτωμα και κρατώντας ακόμα στα χέρια της την κούπα με τον καφέ τον πλησιάζει.

Ο άνδρας ανοίγει τα χέρια και την βάζει στην αγκαλιά του. «Δώσε μου τον καφέ σου!» Της το παίρνει από τα χέρια και το ακουμπά σε ένα έπιπλο λίγο παραδίπλα.

«Τι έγινε;»

«Πήρα τηλέφωνο την Φωτεινή να ρωτήσω τι κάνει ο μικρός και προσπάθησε πάλι να με ψαρέψει»

Η Αρχοντία ξεφυσά. «Ίσως θα έπρεπε να μιλήσω και εγώ μαζί της. Είναι ανόητο να της λες ότι δεν πήγες Αμερική αλλά να μην παραδέχεσαι ότι είσαι μαζί μου»

Ο Πέτρος την φέρνει μπροστά του. Τα μάτια τους ανταμώνουν. «Είσαι έτοιμη να το κάνεις; Δεν έχεις μιλήσει καθόλου μαζί τους από τότε» Της λέει εκείνος.

«Θα το κάνω, και με αυτήν και με τον Παναγιώτη. Πόσο να κρύβομαι πια!» Του απαντάει.

Η Αρχοντία φεύγει από την αγκαλιά του. Με τρεμάμενα χέρια, πιάνει το σταθερό και καλεί στο σπίτι του αδερφού της. Ο Πέτρος την κοιτάζει από απόσταση αγχωμένος.

Χτυπάει, χτυπάει, χτυπάει...

«Από το κινητό μου το κλείνεις! Γιατί με καλείς από το σταθερό σου, Πέτρο;» Η Αρχοντία παίρνει μια ανάσα πριν μιλήσει.

Αιθαία (Β7)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang