Κεφάλαιο 24

68 9 48
                                    

Καλαμάτα Μεσσηνία 2018
Κάποιες μέρες αργότερα


Μια εβδομάδα μετά, τα πράγματα φαίνονται να έχουν ηρεμήσει με την είδηση του χωρισμού του Αντώνη και της εν διαστάσει γυναίκας του. Ωστόσο η Αρχοντία ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει με τον Δανιήλ Μαρκέτο για να συζητήσουν κάποια πράγματα παραπάνω.

Νωρίς το βράδυ, κάπου στης οκτώ, ο Στέφανος παίρνει τον Αντώνη και πηγαίνουν σε ένα καφέ μπαρ που συχνάζουν το τελευταίο διάστημα. Πολλές φορές όντας δήμαρχος δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να βγαίνει, αλλά χάρη στην νεαρή ακόμα ηλικία του και στην απλότητα του ως άνθρωπος, οι πολίτες δεν τον θεωρούν κάτι κοινωνικά ανώτερο. Έτσι και εκείνος έχει την δυνατότητα να βγαίνει δίχως να έχει δίπλα του ασφάλεια.

Κάθονται σε ένα τραπέζι και παραγγέλνουν από μια μπύρα ο καθένας. «Κρύο έβγαλε σήμερα» Λέει ο Αντώνης σηκώνοντας τα μανίκια από το μαύρο ζιβάγκο του ψηλά στους αγκώνες.

«Πράγματι. Κατέβηκε απότομα η θερμοκρασία» Απαντάει ο Στέφανος. Τα ποτήρια τους έρχονται σχετικά γρήγορα στο τραπέζι και τα δύο αδέρφια πίνουν από μια γουλιά ο καθένας. «Είχες καθόλου νέα;» Ρωτάει ο ίδιος.

Ο Αντώνης τον κοιτάζει με απορία. «Για ποιο πράγμα;»

«Ε μην το πω και ακούσει κανένας. Τώρα γλίτωσες από τους παπαράτσι»

«Α! Όχι»

«Πως και έτσι;»

«Ιδέα δεν έχω. Της έστειλα την αίτηση, Από εκεί και πέρα. Αν μέσα στην εβδομάδα δεν λάβει ο Δανιήλ κάποια κλήση της, θα πρέπει να την κάνει ο ίδιος. Είδες όμως ε; Ακόμα και σε αυτό γραμμένο με έχει» Λέει εκείνος με μια χιουμοριστική πικρία.

«Η μπορεί να το καθυστερεί γιατί δεν θέλει διαζύγιο!» Τα λεγόμενα του κάνουν τον Αντώνη να καγχάσει κοροϊδεύοντας το.

«Να σου θυμίσω τι έγινε πριν ένα χρόνο;»

«Ναι ρε Αντώνη αλλά δεν εξηγείται διαφορετικά»

«Γιατί; Τι συμφέρον έχει να μέν-» Μια ξαφνική παρουσία που περνάει αυτή την στιγμή την είσοδο, είναι η αιτία που η πρόταση του μένει στην μέση. Τα μάτια του αυτόματα αποκτούν μια περίεργη λάμψη, που όμοια της ο Στέφανος δεν έχει ματαδεί. «Τι βλέπεις;» Τον ρωτάει.

Ο Αντώνης κατεβάζει μια στιγμή το βλέμμα στον αδερφό του και ύστερα πάλι κοιτάζει εκείνη την παρουσία.

Αυτό όμως που δεν γνώριζε, είναι ότι η νεαρή δικηγόρος που συνάντησε στο γραφείο του Δανιήλ τις προάλλες, είναι φίλη με την Βιργινία. «Αγάπη μου;» Ο Στέφανος ανοίγει διάπλατα τα χέρια του να αγκαλιάσει την μέλλουσα γυναίκα του, ενώ την ίδια στιγμή από πίσω της ακολουθούν η Χαρά με την Λήδα Παπασωτηρίου.

Αιθαία (Β7)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora