Cumartesi günü soğuktu ve Sidra, Sirius'la yaptığı anlaşma olmasaydı asla dışarı adımını atmayacaktı; sahaya adımını attığında ve şiddetli rüzgâr atkısını neredeyse uçuracakken bundan büyük pişmanlık duyuyordu.Vücudunun itirazlarına rağmen süpürgesine bindi ve Sirius'la havada buluştu, birinin kaleci diğerinin kovalayıcı olarak oynayacağı ve birkaç dakikada bir pozisyon değiştirecekleri konusunda anlaştılar.
Sidra, Sirius'tan sonra geldiği için talihsiz bir şansa sahipti ve bu nedenle ilk turda Kaleci olarak oynamak zorunda kaldı, bu pozisyonda kötü olduğunu kabul ediyordu. Oyun bir süre daha devam etti ve Sidra sabırsızlanmaya başlamıştı.
"Az önce Yavaşlatma Büyüsü'ne maruz kalmış gibi davranıyorsun!" Sidra çemberlerden birini korurken seslendi.
"Sıramı bekliyorum," diye cevap verdi Sirius, yakınlarda gezinerek.
Sidra oflayıp pufladı ve gökyüzü tekrar bulutlarla kaplanmadan önce birkaç öğrencinin güneş ışınlarını yakalamak için okuldan çıkışını izledi. Bu Sidra'ya hafta sonu olmasına rağmen hâlâ başkanlık görevi olduğunu hatırlattı. Bu harika bir öğrenci olmanın getirilerindin biriydi - okulun geri kalanı boş zamanlarda hayatın tadını çıkarırken siz sorumluluklarla baş başa kalıyordunuz. Slughorn, dışarı çıktığında Sidra'nın başkanlık görevleri yerine Quidditch oynadığını görse hiç olumlu karşılamazdı.
"Sidra!" Marina'nın ona el salladığını gördü.
Quaffle'ın kafasının yanından geçip çemberlerden birine girdiğini ve Sirius ile antrenmanı izlemek için durmuş olan birkaç genç Gryffindor'un tezahüratlarını kazandığını görmek için tam zamanında yeniden odaklandı.
"Sanırım bu benim daha iyi bir oyuncu olduğum anlamına geliyor." Sirius süpürgelerinden indiklerinde kıkırdadı.
"Kapa çeneni. Dikkatimin dağıldığını biliyorsun. Ve..." Marina'nın durduğu yere doğru yürümeye başlayarak ekledi. "Kaleci olmamamın bir nedeni var."
Marina sabırsızca ayağını yere vurdu. "Biraz daha yavaş yürü istersen!" diye bağırdı ve Sidra'yı beklemek yerine onun olduğu yere doğru koşmaya başladı. "Bak, McGonagall'ı görmek için acelem var ve Regulus sana başkanlık toplantısını hatırlatmamı istedi."
Sidra bembeyaz kesildi. "Bunun için çok geç kaldım!"
Sirius sırıtarak, "Başkan olmanın ve Cumartesi günü öğretmenlerle buluşmak zorunda olmanın cazibesini asla anlayamayacağım," dedi.
Marina ona baktı ve Sidra'ya dönmeden önce yüzünü buruşturdu. "Acele etsen iyi olur, bir Gryffindor'la takıldığın için geç kalmandan hoşlanmayacaktır." Dedi ve pembe saçları arkasından dökülerek koşmaya başladı. Sidra, Marina'nın "hoşlanmayacaktır" derken Slughorn'dan kastetmediğini biliyordu. Slytherin'deki açık ara en kabullenici kişiydi. Onun için evlerin bir önemi yoktu.
"Kimin hoşuna gitmez ki? Sluggie mi yoksa kardeşim mi?" Sirius alay etti.
Sidra omuz silkti. "Hiçbir fikrim yok ve öğrenmek de istemiyorum. Bugün için teşekkürler." Hızlı adımlarla binaya geri dönerken seslendi.
"Finch!" Sirius arkasından seslendi. "Rövanş, yakında mı?"
"Kesinlikle."
Slughorn'un sınıfının kapısı Sidra dokunur dokunmaz hızla açıldı ve onu şaşırtan bir şekilde Regulus dışarı çıktı. Etraftaki tek başkan o gibi görünüyordu.
"Sakın bana kaçırdığımı söyleme." Nefes almak için eğilerek inledi. Bahçeden zindanlardaki pis İksir sınıfına kadar koşmuştu.
"Çok önemli bir şey değildi." Mırıldandı ve ona baktı. Onun bakışları altında kızardı ve saçlarının çok fazla dağılmamış olmasını umdu. "Böyle soğuk bir gün için gerçekten sıcak görünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanficSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.