Baykuşlar bir düzine halinde Büyük Salon'a doluştu. Marina aylık harçlığını bir zarfın içinde, pembe saçlı kızın tiz bir çığlık atmasına neden olan parlak yeni bir palto ve ona sıcak kalmasını söyleyen bir mesajla birlikte aldı.
Sidra'nın mektubu onu bekleyen avuçlarının içine düştü. Ailenin baykuşunun kanatlarındaki karı silkeleyip tekrar dışarı süzülmesini izledi.
Zarfın üzerinde Finch ailesinin armasını tasvir eden bir balmumu damga vardı ve Sidra zarfı açarken bunu yırtmamaya özen gösterdi.
Sidra,
Bu yıl Noel tatili için seni evde bekliyoruz. Okulda çok meşgul olduğunu biliyoruz ama konuşmamız gereken önemli bir konu var ve bu bekleyemez.
Sevgilerimizle,
Vera ve Leo Finch
Sidra mektubu zarfa geri koydu ve cebine tıkıştırdı. Ailesine tatilde kalıp biraz ders çalışması gerektiğini açıkça söylemişti. Elbette, bu kadar sıkı çalışmasının nedeni onlar olsa da, onların planları her zaman kendisininkilerden öncelikliydi.
"Bir sorun mu var?" Sidra iç çekince Marina gözlerini yeni paltosundan ayırarak sordu.
"Ailem tatil boyunca evde olmamı istiyor, bunun önemli olduğunu söylüyorlar. Ben noel boyunca burada kalmayı istemiştim ve bunu belirtmiştim."
"Keşke ailem beni evde isteseydi. Beni önemseyen insanların olması ne kadar güzel olmalı."
"Sana daha yeni o lüks ceket ve para gönderildi. Ailen belli ki seni önemsiyor."
"Öncelikle, palto kız kardeşimden. İkincisi, annem kim bilir ne yaparken onu rahatsız etmeyeyim diye bana para gönderiyor." Kıpkırmızı paltosunu giydi ve kravatını biraz gevşetti. "Ve sevgili yaşlı babam..." Kaşlarını çattı. "Çoğu zaman çalışıyor ve muhtemelen eve gitsem bile onu göremeyeceğim."
Ceketinin üstünden küçük altın bir kolye görünüyordu. Marina diye bağıran tuhaf bir tasarımı vardı.
"Bu kolye sana çok yakışmış Rina," diye yorumladı Sidra.
Marina hemen üstünü örttü. Kolyeyi gömleğinin içine geri soktu ve gülümseyerek, "Teşekkürler Sidra," dedi. Etrafına bakındı, sonra hızla ayağa kalktı. "Ben... gitmeliyim."
Sidra tuhaf arkadaşının telaşla salondan çıkışını izledi ve Marina'yı kızdıran şeyin söylediği bir şey olup olmadığını merak etti.
Yine de arkadaşının tuhaf davranışları üzerine düşünmek için fazla zamanı yoktu çünkü aklı hemen ailesinin ondan ne istediğini merak etmeye takılmıştı. Endişelenmeden edemiyordu.
Ϟ
Noel tatilinin başlamasından bir gün önceydi ve Sidra eşyalarını toplayıp gitmeden önce Sirius'la son bir Quidditch antrenmanı yapıyordu. Sirius'u dehşete düşüren şey, tatil için onun da eve çağrılmış olmasıydı.
Merlin'e Sirius'un safkan olduğu için şükrederek, az önce fırlattığı Quaffle'ı yakalamasını dikkatle izledi. Eğer ailesi onun daha düşük kandan biriyle bu kadar çok vakit geçirdiğini öğrenseydi... Nasıl tepki vereceklerini düşünmek hiç de eğlenceli değildi. En azından Sirius soylu bir aileden geliyordu, bunu reddetse bile.
Sidra, donan parmaklarına rağmen Quaffle'ı ustalıkla fırlatarak son bir sayı aldı. Her ikisi de yoğun kar ve ısırıcı soğuktaki rüzgâr nedeniyle oyunun bittiğini kabul etti.
İkili kaleye geri dönerken Sidra'nın rahat bir nefes almasını sağlayan bir sıcaklık patlamasıyla karşılaştı. "Pekâlâ, gidip eşyalarımı toplamalıyım. İki hafta sonra görüşürüz."
"Bekle. Sidra..."
Durdu ve Sirius'a baktı - eriyen kar saçlarına dolandığı için saçları dümdüzdü ve ortak salondaki ateşin başında ısınmak istemesine rağmen, onun dağınık görüntüsünden biraz etkilenerek durakladı. "Evet?"
Söylemek istediği şeyi kafasında evirip çeviriyor gibiydi, kızın gözleriyle buluşmadan önce birkaç saniye alt dudağını kemirdi. "Benimle çıkar mısın?"
Bir an için nutku tutuldu, adamın sorusu karşısında şok içinde donup kaldı. Bir Black ona ilk kez çıkma teklif ettiğinde bunun yanlış Black'ten gelen bir teklif olması onu biraz hayal kırıklığına uğratmıştı.
Kız hemen cevap vermeyince, adam devam etti.
"Birlikte harika vakit geçiriyoruz ve sen... beni anlıyor gibi görünen tek kişisin..."
Sidra yavaşça başını sallayınca, "Üzgünüm Sirius. Seninle çıkamam."
"Neden olmasın?"
Botlarındaki ıslak lekelere odaklanarak yere baktı. "Ben... Ben başka birine aşığım." Bilmediği nedenlerden dolayı sesi ancak fısıltıyı geçiyordu. Kim olduğunu söylememiş olsa bile, Sirius'a bunu dile getirmek bir tür ihanet gibi geliyordu - Sirius'un bu kadar nefret ettiğini iddia ettiği bir çocuğu nasıl sevebilirdi ki? O bunu asla anlayamazdı.
Sirius'u öpme düşüncesinin bile onu belli belirsiz tiksindirdiğinden bahsetmiyorum bile. Slytherin'in çoğunluğunun ondan nefret etmesine rağmen, kızlar arasında sık sık sohbet konusu oluyordu; her hafta yeni bir kızla birlikte oluyordu ve açıkçası Sidra herkese açık olmayan ve ağzında öğrencilerin yarısının tükürük ve mikroplarını taşımayan birinden hoşlanıyordu.
"Kim o?" Sözcükler çok hızlı çıkmıştı ve ağzından çıktığı anda ağzını kapattı, pişman olduğu belliydi ama geri alacak kadar değil.
"Önemli biri değil... Sirius, üzgünüm ama ben... Arkadaşlığımız benim için çok şey ifade ediyor."
"Benim için de çok şey ifade ediyor. Sadece... olanları unutabiliriz."
Çılgınca başını salladı. "Kulağa iyi bir plan gibi geliyor."
"Pekâlâ, o zaman..." Gülümsedi ama o kadar zoraki bir gülümsemeydi ki kaşlarını çatmış da olabilirdi. Merdivenlere yöneldi ve ona son bir kez baktı. "Mutlu Noeller, Finch."
"Mutlu Noeller, Sirius."
Finch onun geri çekilişini izlerken kalbi acıyla çarpıyordu. Her şeyin eski haline dönmesini umuyordu. Tatilden sonra görecekti. Şu anda ise eşyalarını toplaması gerekiyordu.
İlk koridoru geçerken gözüne siyah bir şekil takıldı ve Regulus gölgelerin arasından çıkınca neredeyse çığlık atacaktı.
"Buna tanık olmak yürek parçalayıcıydı." Sırıttı.
"Gölgelerde gizlenip konuşmalarıma kulak misafiri olmaktan başka yapacak daha iyi bir şeyin yok mu?" Kollarını kavuşturdu, onun varlığı karşısında telaşlanmamaya çalışıyordu.
Omuz silkti, ellerini rahatça siyah pantolonunun ceplerine yerleştirdi. "Öyle bir niyetim yoktu. Ama kardeşimin egosunun zedelenmesinin rahatlatıcı sesine karşı koymak zor."
"Gerçekten iğrençsin." Ve bu çok havalı.
Sadece sırıttı. "Yani... sana söylemiştim demek için çok mu erken?"
"Bana hiçbir şey söylemedin." Kız tersledi ve ortak salona doğru ilerledi, Regulus da onu yakından takip ediyordu. "Artık birlikte yatma şansımızın olmadığını bilse bile hâlâ arkadaşım olacak."
"Olmayacak."
"Olacak."
"Bunu yapmasının tek nedeni seninle hâlâ birlikte olabileceğini düşünmesi Sidra. Senin akıllı olduğunu sanıyordum." Ortak odanın dışındaki duvara yaslanıp onun yolunu kesti.
"Kızlarla böyle başa çıkıyorsun diye-"
"Ben kızlarla ilgilenmem." Düzeltti ve ona bir adım daha yaklaştı. "Onları okşarım. Ve bu sadece buna layık olduklarında olur." Regulus ona bir göz attı ve parolayı mırıldandı, onunla göz temasını hiç kesmedi. Sinsi bir sırıtışla ortak salona doğru adım attı ve kızın duyamayacağı bir mesafeye gelmeden arkasına baktı. "Mutlu Noeller Sidra, burada yokken daha fazla kalp kırmamaya çalış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanficSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.