Sidra sıralama töreni ve karşılama konuşmasının büyük bölümünde boşluğa baktı. En çok değer verdiği iki insanın arasındaydı ama yine de her zamanki sıcaklığını hissetmiyordu. Kendini düpedüz korkunç hissediyordu.
Aklı sürekli Regulus'un beline gelişigüzel doladığı sol koluna gidiyordu ve ondan kurtulmaktan başka bir şey istemiyordu. Şu anda tenini lekelemiş olan iz onu korkutuyordu. Onunla ilgili hiçbir şeye hazır değildi. Göz ucuyla ona baktı, güzelliğine hayran kalmıştı ama eskiden aval aval bakıp mükemmellikten başka bir şey görmediği zamanların aksine, bir leke vardı. Bir katilin lekesi.
Sidra buna daha fazla dayanamadı ve Marina karnının ağrıdığını bahane ederek izin isteyince, Sidra da onu takip etmek için ayağa kalktı.
"Onu kontrol etmeye gidiyorum, tamam mı? Beni beklemeyin."
"Sidra, bunun akıllıca olduğunu sanmıyorum." Regulus onun bileğini tuttu.
"Neden?"
Yaklaşıp dudaklarını kızın kulağına bastırdı. "O bizden biri değil. Onun değerlerine uymayan kişilerle ilişki kurmamalısın."
"Ama Marina benim arkadaşım." Çocuğun elinden kurtuldu ve ona ters bir bakış fırlattı.
"Sana onunla ilişkini kes demiyorum. Sadece bağlanmamanız konusunda sizi uyarıyorum. Onun sadakatinin nerede yattığını bilmiyoruz."
Sidra alay etti ve Marina'nın peşinden hışımla çıktı. Ona en iyi arkadaşıyla konuşmamasını söyleme cüretini göstermişti. Marina'nın kimin tarafını tuttuğunu umursayacağını düşünme cüreti.
Portreye ulaştığında parolayı tükürerek söyledi ve ortak salona adım attı. İçerisi sadece Marina'nın gölgesini karşı duvara düşüren ateşle aydınlanıyordu. Sidra yanına gitti ve elini Marina'nın omzuna koydu. "Hey..."
Gözleri cam gibiydi ama küçük bir gülümseme sundu.
"Trende bir sorun olduğunu biliyordum, o zaman seninle kalmalıydım." Marina'nın yanına oturdu ve alevlere baktı. "Ne oldu?"
Burnunu çekti. "Sana söyleyemem."
"Sadece senin için burada olmak istiyorum, Marina."
Başını salladı ve başparmağını ısırdı. "Sana anlatmak istiyorum ama... Benim hakkımda ne düşüneceğini bilmiyorum." Yüzünden daha fazla gözyaşı akmaya başladı.
"Oh Merlin, Marina. Hiçbir şey senin hakkındaki fikrimi değiştiremez. Sen benim en iyi arkadaşımsın." Elini nazikçe sıktı.
"Ben... Bunca zamandır sana yalan söyledim. Herkese! Ben safkan değilim!" Şimdi Sidra'nın gözlerinin içine bakıyordu. "Yarım bile değilim."
Sidra kendine rağmen nefesini tuttu. "Sen bir muggle mısın?" Nefes aldı.
"Kimsenin bilmesini istemedim ama saklamak giderek zorlaşıyor. Babam... o kayboldu. Kız kardeşim ve ben onun ölmüş olmasından korkuyoruz. Nasıl ortadan kaybolduklarını biliyorsun!" diye haykırdı. "Sırada ben ya da Rosetta var, biliyorum. Öleceğiz, Sidra!"
Sidra en yakın arkadaşını kollarının arasına aldı ve Marina'nın omzunu ıslatan hıçkırıkları karşısında başını salladı. Elini Marina'nın sırtında gezdirdi ve kendi gözyaşlarını bastırmaya çalıştı.
En iyi arkadaşı bir muggle'dı.
Sözler Marina'nın dudaklarından çıktığı anda her şey çok daha ciddileşti. Sidra'nın hayatında değer verdiği tek bir muggle bile yoktu... ta ki şimdiye kadar. Orada oturup Marina'ya tatili sırasında olanları nasıl itiraf edebilirdi? Orada oturup bir gün öldürmek zorunda kalabileceği kıza nasıl sarılabilirdi?
Avery'nin ona neden saldırdığını, Regulus'un neden ona bağlanmamasını söylediğini şimdi anlıyordu. Onlar biliyordu.
Hıçkırıklarını tuttu. "Özür dilerim Marina. Çok üzgünüm."
"Üzülme. Babamı sen öldürmedin." Geri çekildi ve Sidra'nın gözlerinin içine baktı. "Ve seni tanıyorum Sid. Sen diğer Slytherin'ler gibi değilsin."
Sidra boğazındaki yumruyu yutarak yavaşça başını salladı. Marina yanılıyordu. O da tıpkı diğer Slytherin'ler gibiydi. Bu kendi seçimi olmasa bile. Yine de bir Ölüm Yiyen olmak zorunda kalacaktı.
Kapalı kirpiklerinin ardında, Sirius'u kaybettiği gibi Marina'yı da kaybettiğine dair bir görüntü belirdi. Yutkundu ve arkadaşına daha sıkı sarıldı. Bu sadece başka bir olasılıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.