Aşk Nefreti

203 38 1
                                    

Rosetta'nın çığlıklarının anısı o kadar sağır ediciydi ki sanki hâlâ yaşanıyor gibiydi.

Sidra kendini sıkıca kucaklayarak odasında volta atıyordu. Dün gözyaşları konusunda yüzleştiğinde zar zor hayatta kalabilmişti. Suçu uykusuzluğa atmış ve alay konusu olmasına rağmen şaşırtıcı bir şekilde işkence görmemiş ya da öldürülmemişti. Regulus çok hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

Kapısı çalınınca kendini toparlamak için acele etti ve kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldı. "Ah."

"Lütfen şaşkınlığınıdizginle." Regulus gözlerini devirdi ve odadan içeri adımını attı.

"Ben sadece... seni beklemiyordum."

"Seni kontrol etmeye geldim Sidra. Ben senin erkek arkadaşınım." Başını iki yana salladı. "Artık benimle neredeyse hiç konuşmuyorsun, yüzüme bile bakmıyorsun. Neler oluyor lan?"

"BEN... BEN..." Kelimeler boğazında düğümlendi ve Regulus'a bakınca daha da kötüleşti. Bakışları sevgi dolu ya da endişeli değil, öfkeliydi. Bu onu da öfkelendirdi. "Bunu daha fazla yapamam."

"Neyi yapamazsın?"

"Bunlardan herhangi biri!" Ellerini havaya kaldırdı. "Bu kadar kolay cinayet işleyebilen ve işkence yapabilen biriyle birlikte olamam, ben sadece..." Çocuk haklıydı, ona bakamıyordu. Sidra'nın güzelliği artık lekelenmişti ve Regulus ona hâlâ derinden değer veriyor olsa da, her şeyin altında bir parça acı vardı, sanki onu çok seviyordu ama ondan nefret ediyordu. Onu sevmesine neden olduğu için ondan nefret ediyordu. Hayal kırıklığıyla çığlık attı.

"Daha önce de söylediğim gibi, Sidra. Karanlık Lord tarafından gruba alındığımızda ne bekliyordun bilmiyorum. Öldürmemiz bekleneceği belliydi. Sence o adamı istediğim için mi öldürdüm?"

"Kesinlikle lordunu memnun etmek istiyor gibisin." Kız tersledi.

"Sen de öyle yapmalısın."

"Bunu hiç istemedim. Hâlâ da istemiyorum." Çok endişelendiği için titremeye başlamıştı ama devam etti. "Ölüm Yiyen olmak istemiyorum, hiç istemedim. Ailem beni buna zorladı, kolumda bu lanet şeyle yaşamak zorunda kaldığım her andan nefret ediyorum!" Çıplak sol kolunu kaldırdı ve açık tenini gölgeleyen iğrenç işareti gösterdi. "Sirius bizi öpüşürken gördüğünde neden o kadar çok ağladığımı bilmek ister misin?"

Regulus başını sallamadı, ifadesi donmuştu.

"Çünkü o çok farklıydı. Bildiğim tek şey kan üstünlüğü, Slytherin, nefret ve önyargı, ama o tam tersiydi." İçini çekti, onunla ilgili her anısı zihninde yanıp sönüyordu. "Ve seninle birlikte olarak bunu kaybedeceğimi biliyordum ama ben... Sirius'u kaybetmeyi gerçekten umursamayacak kadar çok sevdim seni. Yine de beni normal hissettiren tek kişi tarafından dışlanmak canımı acıttı. Bulanık kelimesi kullanılmadan gerçekten sohbet edebileceğim tek kişi."

Regulus'un yanıtını bekledi ve onun gözlerindeki öfkeyi görünce şaşırdı.

"İkinizin bu kadar iyi anlaşmasının bir nedeni olduğunu biliyordum." Regulus dudağını ısırdı ve ona bir adım daha yaklaştı. "Dürüst olmak gerekirse, birlikte uyuduğunuzu sanıyordum ama o gece sana sorduktan sonra bunun olamayacağını anladım. Düşündüğümden daha çok ona benziyorsun." Ağzından çıkan her kelimede yüzündeki tiksinti belli oluyordu ama Sidra gözyaşlarına engel olmakta ne kadar zorlansa da ağlamaya cesaret edemedi. "Ve bir haini bu kadar derinden önemsemen beni iğrendiriyor."

Adam hışımla yanından geçip kapıyı açarken Sidra hıçkırıklara boğuldu.

"Kaçabileceğin hiçbir yer yok Sidra." Başıyla çantalarını işaret etti. "Bu yüzden bana anlattığın her şeyi sır olarak saklamanı öneririm çünkü seni öldürecek. Ve ölmek istemiyorsan, kaçmaya çalışmasan iyi edersin."

Onun gidişiyle kapı çarpıldı ve son sözlerine rağmen kaçması gerektiğini biliyordu.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin