Yeni bir hayranının olduğu Sidra'nın gözünden kaçmamıştı. Sirius Black öğle yemeği boyunca gözlerini ondan ayırmamıştı ve bu durum oldukça rahatsız ediciydi.
Marina kaşlarını çattı. "Onun sorunu ne?" Bir yandan sulu kırmızı bir elmayı ısırarak sordu. Sonra Marina yüzünü tiksintiyle buruşturdu, asasını salladı ve elmayı parıldayan mavi bir armuda dönüştürdü.
Marina'nın geldiğini görmeyen ve arkadaşı aniden konuşmaya başlayıp sonra da garip renkli bir meyve yeme gösterisi yapınca korkudan dili tutulan Sidra'nın birkaç dakika nutku tutuldu. Şokunu üzerinden attı, "Sirius'u mu kastediyorsun? Hiçbir fikrim yok ama sinir bozucu."
"Mmm. Kabak suyuna bir şey katayım mı? Sana her baktığında bir santim saçı dökülsün mü?" Kötü kötü sırıttı.
Sidra kıkırdadı. "Egosunu bastırmaya yardımcı olabilir." Omzunun üzerinden ona baktı. "Gerçi kel kalmanın bile yanından geçtiği her yansıtıcı yüzeye bakmaktan vazgeçmesini sağlayacağından şüpheliyim."
Marina omuz silkti ve sonra muzipçe gülümsedi. "Sevgilin yaklaşıyor."
Sidra bir an için Marina'nın Sirius'u kastettiğini düşündü ama parşömen kokusu ve yaralı bitkilerin kimyasal kokusu burnuna ulaştığında bunun aslında kardeşi olduğunu anladı. Başını kaldırıp Regulus'a baktı ve ona karşılık vermeyen küçük bir gülümseme sundu.
"Sidra, başkanlık görevimiz var."
Nefes nefese kaldı. "Tamamen unutmuşum!" Eşyalarını çantasına doldurdu ve ayağa kalktı.
"Reg, sen hiç yemek yiyor musun?" Marina kıkırdadı. "Çok zayıfsın ve başkanlık görevi yüzünden öğünlerini hep kaçırıyorsun. Bir kez olsun otur da bir şeyler ye."
Regulus Büyük Salon'da etrafına bakınırken gözleri Sidra'nın arkasındaki bir şeye takıldı. Ne olduğunu tahmin etmek için dahi olmaya gerek yoktu ama Sidra Sirius'un bakışlarına bir bahane düşünemeden, Regulus onun yanına oturmuştu.
Marina ayağa fırladı ve Sidra'ya göz kırptı. "Gitmem gerek!"
"Kardeşim sana bakıyor," diye mırıldandı Regulus, Sidra'nın tabağının üzerinden el değmemiş bir gazeteye uzanırken.
"Gerçekten mi?" Sidra nazlı nazlı sordu. "Dün gece biraz atıştık."
Adam cevap olarak mırıldandı, Sidra'ya dikkatini veremeyecek kadar Günlük Peygamber Gazetesi'nde yazılanlara dalmıştı. Sidra onu izledi, tek bir kara kıvrımın kaşının üzerine düşmesine ve çikolata rengi gözlerinin sayfanın üzerinde gezinmesine hayran kaldı.
Adam başını kaldırdığında, Sidra ona baktığını fark etmesin diye hızla başka bir şeye odaklandı.
"Birkaç dakika içinde İksir dersimiz var." Ayağa kalktı ve beklentiyle ona baktı. Sidra ayağa kalktı ve çantasını omzuna attı. "Slughorn başkanların geç kalmasından hoşlanmaz."
Büyük Salon'da Regulus'la yan yana yürürken kalp atışları hızlandı. O kadar yakındılar ki Regulus'un kokusunu alabiliyor ve cüppesinin kumaşının Regulus'unkine sürtündüğünü hissedebiliyordu. Slughorn'un sınıfına vardıklarında içten içe ciyaklıyordu ve Regulus ona döndü.
"Bu benim haddime değil," dedi. "Ama kardeşime bulaşmasan iyi edersin."
Sidra onun tavsiyesinden ne anlam çıkaracağını bilmiyordu ama bir şey açıktı: Sirius'la birlikte olmak Regulus'un dikkatini çekmişti. Bir sürü ortak noktası olan Sidra ve Regulus, daha önce birkaç cümleden fazla konuşmamışlardı ama şimdi öğle yemeğinde onunla oturmuştu!
Ne yapması gerektiği çok açıktı. Ve bu plan, baş belası bir Gryffindor'u da içeriyordu.
Ϟ
Sidra kütüphaneye adımını attı, Sihir Tarihi ödevini sabah olmadan tamamlamaya kararlıydı. Kompozisyon 1612 ve 1752 Goblin Savaşlarını karşılaştırıyordu - hatırlaması gereken birçok küçük ayrıntıyla müfredatın son derece sıkıcı bir parçasıydı ve ailesini memnun etmek istiyorsa en azından Beklentileri Aşan bir not alması gerekiyordu.
Her ikisi hakkında aldığı notları gözden geçirdi ve son teslim tarihine kadar yetiştirmek istiyorsa kompozisyonu tamamlamak için muhtemelen bütün geceye ihtiyacı olacağını iç çekerek fark etti. Sihir Tarihi onun en zor dersi değildi, bu yüzden son dakikaya kadar bırakmıştı. Önündeki boş parşömen parçasına bakarken şimdi derin bir pişmanlık duyuyordu.
Daha da kötüsü, kütüphanedeki her zamanki koltuğunda Sirius Black'ten başkası oturmuyordu. Yüzleşme havasında değildi ve oturmak için başka bir yer seçti ama burası da ihtiyacı olan kitaplardan çok uzaktaydı. Dikkatini elindeki işe vermeden önce her zamanki yerine özlemle baktı.
Yanındaki sandalye çekilmeden önce bütün bir paragrafı yazabildiği birkaç mutlu ve sessiz an geçti. Sidra'nın kim olduğunu anlamak için başını kaldırmasına gerek yoktu. "Ne istiyorsun?" Kalemini mürekkep kavanozuna daldırarak ofladı.
"Genelde burada oturmazsın."
Sirius'la yüzleşmek için döndü. "Benim yerimde iğrenç bir herif oturuyordu, bu yüzden planları değiştirmek zorunda kaldım."
Sirius sırıttı ve sandalyesinde arkasına yaslandı. "Sen de öyle."
Sirius onun çalışmasını izlemekten gayet memnun görünüyordu ama Sirius onun davranışlarının ne kadar tuhaf olduğunu bir kenara itemiyordu. Son konuşmalarında onunla bir sorunu olduğu açıkça ortaya çıkmıştı, o zaman neden... medeni davranıyordu? Neden onun yanındaydı ki?
Ona baktı, bu sahte tavrı kırmaya ve ani tavır değişikliğinin nedenini öğrenmeye kararlıydı. Ailesinden Sidra'ya sadece parlak Quidditch yetenekleri değil, aynı zamanda en inatçı büyücüleri bile kırabilecek tehditkâr bir bakış da miras kalmıştı.
Sirius boğazını temizledi. "Bak... Söylediklerini düşündüm ve... Belki de önyargılıyım. Birazcık."
Kız şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.
"Ve... Seni daha önce yargılamamalıydım."
"Bu..." Söylemeye cesaret edebilmiş miydi? "Bir özür mü?" Sidra gülümsemekten kendini alamadı, durum o kadar komikti ki. Geçen gün kütüphanede olanlar hakkında bir an bile düşünmemişti. Belli ki Sirius günler sonra gelip özür dilediğine göre bir süredir bunun üzerinde düşünüyordu.
"Bunu büyütme ama... Evet."
"Sirius Black, özür diliyor. Düşünsene!"
Onu susturdu. "İtibarımı mahvedeceksin."
Sidra güldü, bu da gerginliği azaltmış gibi görünüyordu ve Sidra kendini tutup sakinleşmeden önce Sirius da gülmeye başladı. Kütüphaneden atılmak ve Sirius Black'in yanında eğlenirken yakalanmak istemiyordu.
"Her neyse... Böyle iğrenç bir hıyar olduğum için bunu telafi etmek istiyorum."
Parşömenine baktı ve gülümsedi. Belki de o kadar kötü değildi.
"Belki bire bir Quidditch antrenmanı yaparız, böylece kimin gerçekten daha iyi oyuncu olduğunu görürüz?"
"Emin misin?!" Dedi kız.
Ayağa kalktı. "O zaman Cumartesi günü erkenden kıçını tekmelemek için görüşürüz."
"Öyle olsun." Gözlerini devirdi. "Şimdi git, yapacak işlerim var."
Güldü ve ayağa kalktı. "Evet. Seni büyüleyici makalene geri dönmen için yalnız bırakayım." Onun omzunun üzerinden eğildi. "Goblin kelimesini yanlış yazmışsın." Koşarak uzaklaşmadan önce güldü.
Sidra başını salladı ve kâğıdı gözden geçirdi, gerçekten de son satırdaki kelimeyi yanlış yazdığını gördü. Bu, Sirius Black yanına oturmaya gelmeden önce yazdığı son kelimeydi; bu da Sirius Black'in hiç değilse korkunç bir dikkat dağıtıcı olduğunu kanıtlıyordu.
Ama Regulus'un dikkatini çekecekse ona katlanmaya hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
Fiksi PenggemarSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.