Slyterin Örnek Çocuğu

323 43 2
                                    

Sidra genellikle Hogwarts Ekspresi'ndeyken tepelerin ve çayırların panoramasını seyretmeyi severdi ama o sabah rengârenk bir göçmen kuş sürüsü bile onu sersemliğinden kurtaramamıştı. Endişeleri zihninde ağırlaşıyor, bakışlarını endişeyle aşağıya doğru zorluyordu.

Koridorlarda devriye gezmesi, koridorda ve kompartımanlarında dolaşan öğrencileri azarlaması gerekiyordu ama ayakta duracak enerjisi bile yoktu. Başkanlık görevi aklındaki son şeydi.

Cam kapıya birkaç kez vuruldu. Yukarı baktığında nefesi boğazında düğümlendi. Regulus kapıyı kaydırarak açtı. "Sidra." Onu selamladı ve kapıyı kapattı. Kilidin tıkırtısı küçük bölmede yankılandı.

Anne babasının söylediği bir şey aklına geldi - diğer Slytherin acemileri. Kimi kastettikleri, karşısındaki çocuğa gözlerini dikene kadar onun için bir muammaydı. Regulus'un gözleri onunkilerle buluştuğu anda cevap yüzüne tokat gibi çarptı.

Elbette o da gruba alınmıştı. Mugglelardan nefret eden ve asil bir safkan aileden gelen Slytherin örnek çocuğundan daha iyi kim olabilirdi ki? Neredeyse onun buna alınmasını şaka gibi gösterecekti.

Regulus'un koyu renk saçları yüzüne dökülmüş, gevşek dalgalar halinde yanaklarının kenarlarına yayılmıştı. Cübbesinde kırışıklık yoktu ve o-

"Tatilin nasıl geçti Sidra?"

Hecelerin yumuşak dizilişi onun düşünce akışını bozdu. Aralarında dile getirilmemiş bir soru vardı. Sözleri şifrelenmişti; onun tatili umurunda değildi. Onun da gruba alınıp alınmadığını soruyordu.

Sidra tereddüt etti, koridordaki birkaç gürültücü birinci sınıf öğrencisi dikkatini dağıtmıştı. Bakışları tekrar Regulus'a döndü - burada konuşamazlardı, söyledikleri her şey duyulabilecekken olmazdı.

"Etrafta bu kadar çok Gryffindor varken anlatmak için fazla ilginç."

Çocuğun solgun dudaklarının kenarları yukarı doğru çekildi ve sanki bir şeyler fısıldayacakmış gibi öne doğru eğildi ki kapının hemen dışında biri durdu. İkili ortak bir kızgınlık ifadesiyle başlarını kaldırdı. Sidra gelenin kim olduğunu görünce yüzünün kızardığını hissetti.

Sirius'un gözleri onunla kardeşi arasında gidip geliyor, kaşları çatılıyordu. Sidra onun içeri girmesini bekliyordu ama ayak sesleri Gryffindor'un gözden kaybolmasından çok sonra bile duyulabiliyordu.

"Belki de daha fazla mahremiyete ihtiyacımız var." Parmaklarını çenesine yasladı, ona tekrar bakmadan önce düşüncelere dalmış gibiydi. "Öğle yemeği sırasında Astronomi Kulesi'nde görüşürüz."

Tren yavaşladı ve çocuk ayağa kalktı, kız cevap veremeden oradan ayrıldı. Onun gidişini izledi, etrafta ona diktiği özlem dolu bakışlara tanık olacak kimse olmadığı için minnettardı.

En azından aklını her şeyden uzaklaştırabilecek bir şey vardı.

Ϟ

Sidra öğle yemeğinden önceki dersi mide ağrısı bahanesi nedeniyle kaçırmıştı. Marina şüphelenmişti ama sonunda kabul etti ve Sidra'yı yatakhane odasında yalnız bıraktı. Saçlarını Marina'nın elma kokulu şampuanıyla yıkadı ve üniformasının mükemmel bir şekilde ütülendiğinden emin oldu.

Yine de Astronomi Kulesi'ne çıkan merdivenlerin başında durup cüppesini kurcalarken çabalarının boşa gitmiş olmasından korkuyordu. Son kez eteğini düzeltti ve ter kokmadığını kontrol etmek için kolunun altını kokladı. Regulus'la karşılaşacağı için ne kadar gergin olduğuna bakılırsa, iyi kokması bir mucizeydi.

Regulus çoktan oradaydı, sırtı ona dönük bir şekilde araziye bakıyordu. Esinti onun ipeksi saçlarını karıştırıyordu ve yanına ulaştığında elini saçlarında gezdirdiğini gördü. Bir an için bu hareketin ne kadar rahat olduğuna şaşırdı, Regulus'u tertemiz kıyafetler içinde, kalem gibi bir duruşla görmeye o kadar alışmıştı ki. Şimdi ki hali o kadar resmi değildi.

Koyu renk gözleri onunkilerle buluştu. "Yapacak mısın?"

Sidra içini çekti ve trabzanlara yaslanarak aşağıda kaynaşan birkaç öğrenciyi izledi. Kaygısız kahkahalar rüzgârla birlikte kulaklarına kadar geliyordu. Kaygısız olduğu günler sona ermişti çünkü sorusunun tek bir doğru cevabı vardı. "Evet."

Çocuk başını salladı ve Sidra onun cevabını beklerken kalbi hızlandı. Ya teklifi reddetseydi? Sonraki sözleri endişelerini hafifletti.

"Senin zeki insanlardan biri olduğunu biliyordum."

Sidra rahat bir nefes aldı.

"Karanlık Lord'un çalışmalarını bir süredir takip ediyorum. İnanılmaz yetenekli bir büyücü; onun iktidara gelişine direnmek aptallık olurdu." Bakışları onun yüzünde gezindi. "Bu konudaki düşüncelerimi paylaşıp paylaşmadığını merak etmeye başlamıştım."

"Sirius yüzünden..." Onun yerine sözünü bitirdi. Altıncı sınıf Gryffindor'la olan arkadaşlığı evinin çoğunluğu tarafından hoş karşılanmıyordu, ama çoğundan daha fazla nüfuza sahip olan ve şöhretli soyadı yüzünden kimse bir şey söylemeye cesaret edemiyordu.

Başını salladı. "Kardeşim... farklıdır. Ailemiz elinden geleni yapıyor ama..." Başını yavaşça salladı. "Umarım er ya da geç öğrenir."

Sözler yavaşça içine oturdu. Er ya da geç yaklaşıyordu. Karanlık Lord'la tanışmalarına çok az kalmıştı. Bu düşünce bile Sidra'nın vücudunu ürpertti.

"Dürüst olmak gerekirse... Korkuyorum." Sidra nefesini dışarı verdi.

"Korkmak anlamsız, eğer katılmıyor olsaydını korkmak için bir nedenin olurdu ama bunun için büyük ödüller alacağız. Ve güvendeyiz; doğru taraftayız Sidra."

Başını salladı, hâlâ ikna olmamıştı. Regulus tüm bu olaylardaki rolünden o kadar emin görünüyordu ki, doğru seçimi yaptığından o kadar emindi ki. Her gece yatakta dönüp dururken, kendisinden beklenebilecekleri düşündükçe midesi bulanırken, Regulus bu özgüvene nasıl sahip olabiliyordu?

"Ama madem dürüst davranıyoruz..." Konuşurken ona doğru baktı. "İtiraf etmem gereken bir şey var..."

"Meraktan ölüyorum." O tereddüt edince hafifçe şaka yaptı.

"Yılımızın en yüksek notlarına sahipsin Sidra. Zorlandığım birkaç konuda ustalaşmama yardım edebileceğini düşünüyorum."

"Yardımımı mı istiyorsun?"

"Eğer bana yardım edersen."

"Elbette." Anında verdiği yanıt karşısında yüzünde beliren kızarıklığı gizlemek için gözlerini kaçırdı. "Ama bilmelisin ki... Notlarımı çoğunlukla ders çalışarak alıyorum."

"Kendini küçümseme. Sen harika bir cadısın." Sözler ağzından çıkarken ona bir bakış fırlattı; gözlerinde samimiyetten başka bir şey yoktu. "Yarın yemekten sonra kütüphanede buluşabilir miyiz?"

"Evet."

"Dört gözle bekliyorum."

Çocuk geri çekilirken kız gibi bir kıkırdamayı bastırdı ve bunun her şeyin başlangıcı olduğunu bilerek yüzünü süsleyen en geniş gülümsemeyle gökyüzüne bakarak içini çekti.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin