Hortkuluk

164 27 0
                                    

Sidra, Hogwarts'a dönmesi gereken gün Regulus'la birlikte Grimmauld Meydanı 12'ye gitmişti. O koridorlarda bir daha yürümeye hiç niyeti yoktu ama Regulus'un evi çok geniş olduğu için ailesi onları asla görmeyecekti.

En azından çok uzun süre kalmayacaklardı. Ama aynı anda aniden ortadan kaybolurlarsa bu çok şüphe uyandırıcı olurdu. Sidra ve Regulus ayrılmadan önce zamanlarını beklemek zorundaydılar. Planlarını tehlikeye atmamak için uygun anı beklemek zorundaydılar.

Regulus çoğu zaman sadece belli belirsiz açıkladığı şeyleri araştırmakla meşguldü. Meşgul olmadığı nadir zamanlarda ise Sidra'yla birlikte soyunuyor ve aşklarını o kadar tutkulu ve çaresiz bir şekilde ifade ediyorlardı ki bazı zamanlarda Sidra sonrasında yürüyemez hale geliyordu.

Sidra şu anda onun çalışmasını izliyor, masasındaki büyük bir kitabı karıştırıyor ve ara sıra elini dağınık saçlarında gezdiriyordu. Birden ayağa fırladı. "Çok aptalca davrandım." Mırıldandı ve hemen dolabına koşarak Dumbledore'un ofisinden odayı karanlık bir enerjiyle dolduran kitabı çıkardı.

"Ne yapıyorsun onunla?" Rahatsız bir şekilde kıpırdanarak sordu.

"Voldemort. Kör olmalıyım!" Birkaç sayfa çevirdi ve Hortkuluklar'a geldi. "Ruhunu böldü, Sidra. Bu yüzden Kreacher'ı aldı, savunmasını test etmek için."

"Bu ne anlama geliyor?" Eliyle kitabı işaret etti ve adamın gözlerindeki ifadeye baktı - onu uzun zamandır görmediği kadar canlıydı.

"Bu, onu nasıl yok edeceğimi bildiğim anlamına geliyor." Kitabı kapattı ve ona dönerek yüzünü okşadı. "Bu, buradan güvenle ayrılabileceğimiz anlamına geliyor."

Sonunda yüzünde bir gülümseme belirdi. "Bana ne yapmam gerektiğini söyle."

"Hayır, bu çok tehlikeli. Kreacher neredeyse ölüyordu, seni de riske atmayacağım." Kımıldadı ve kitabı yere bıraktı. "Onu yok etmenin bir yolunu bulmam gerekecek ve sonra..." Sözünü yarıda kesip odadan çıktı ve Sidra'yı kendi başına bıraktı.

Sidra kasvetli güne baktı ve iç geçirdi. Sadece Regulus'un haklı olduğunu ve bundan sonra buradan gidebileceklerini umuyordu çünkü geçen her gün ailesinin -özellikle de Irina'nın- onun Hogwarts'ta olmadığını ve kaçmayı planladığını öğrenmesinin kaçınılmazlığına bir gün daha yaklaşıyordu. Büyükannesinin ellerinde ölecekti. Bu düşünce omurgasından aşağı bir ürperti gönderdi.

Regulus bunu ne kadar çabuk başarırsa o kadar iyiydi.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin