Sidra bir gece uykusunu daha kaybedecek olmasını umursamadı. En azından bu sefer bir nedeni olacaktı.
Neredeyse gece yarısı olduğunda kalktı ve kimseyi uyandırmamaya dikkat ederek yatağından temkinli adımlarla çıktı. Marina yanından geçerken kıpırdandı ama uyumaya devam etti.
Regulus onu aşağıda bekliyordu, her zamanki gibi siyah giyinmişti ve asası elinde sıkıca kavrıyordu. Marina yaklaşırken arkasına baktı.
"Bundan emin misin?" Tekrar sordu.
"Lütfen bana bunu yeniden düşünmek zorunda kalmanın acısını yaşatma. Tek yol bu." Sesi kırılmıştı ama devam etti. "Hadi yapalım şunu."
Ortak salondan gizlice çıktılar ve birbirlerine dönmeden önce ikisinin de terk edilmiş olduğunu bildikleri bir koridordan geçtiler.
Çocuk tereddüt etti, asasını tutan eli titreyerek ona doğrulttu.
"Yap şunu, Regulus!"
"Imperio!"
Hafif bir his onu ele geçirdi. Omuzları haftalardır ilk kez gevşeyerek çöktü, kaşları yüzünü sürekli çatık bir ifadeye sokan normal pozisyonundan çıktı ve damarlarında bir... coşku hissi dolaştı. Sidra doğal olmayan bir şekilde sakinleştiğini hissetti ve rahat bir nefes alarak sevgilisine döndü.
Gözleri onu ilk kez görüyormuş gibi içine çekerken gülümsedi. Adam çok güzeldi.
"Beni takip edin." Talimat verdi.
Regulus'u bir gölge gibi takip etti, onunla aynı şekilde hareket etti ve kaleden başarıyla çıktı. Gece güzel ve tazeydi, ay da dolunaydı.
"Hadi."
"Nereye gidiyoruz?"
"Hogsmeade'e. Sadece sihirli insanların yaşadığı köye bir muggle'ın taşındığı söylentisi dolaşıyor. Bunu değiştirmemiz gerek."
Sidra başını salladı ve onun hızına ayak uydurmak için hızlandı. Bir ağaç çalısının arkasına üç tuhaf görünümlü hayvan zıplayarak geçerken, Regulus durdu ve Sidra'yı kenara çekti.
Kocaman kırmızı bir geyik, ardından şişman gri bir sıçan ve son olarak da uzun tüylü, iri siyah bir köpek. Sidra bu üç hayvanı daha önce düşünmüş olduğunu hatırlayarak mırıldandı. Ancak köpek onları fark edip hırladığında aklına geldi.
"Regulus, kaçmamız gerek." Onun elini sıkıca kavradı. "Bunlar Sirius ve arkadaşları. Onlar... onlardan biri Kurtadam ve eğer onlar buradaysa o da burada demektir. Ay dolunay... Kaçmamız gerek!" Mutluluk hissi biraz dağıldı ama Regulus'la el ele koşmak hissin bir kısmının geri gelmesini sağladı.
Regulus iyice paniklemiş görünse de, bir Kurtadam tarafından kovalanma endişesi aklının bir köşesindeydi.
Regulus onu çekerek tepeleri aştı ve Sidra'yı nostaljiyle dolduran küçük Hogsmeade köyüne kadar götürdü. Burası sessizdi ve birkaç sokak lambası tarafından zar zor aydınlatılıyordu, Güneş çıktığında kalabalık olan sokaklarla büyük bir tezat oluşturuyordu.
Yol boyunca yavaşça yürüdüler ve bir binanın arkasına geçerek gözden kayboldular. Regulus ağır ağır nefes alıyordu.
"Onun Sirius olduğunu nereden biliyorsun?"
"Bana söyledi."
"Sana ne söyledi?"
"Onun ve arkadaşlarının Animagus olduğunu. O siyah köpek, James Potter geyik ve Peter Pettigrew da fare. Remus Lupin bir Kurtadam olduğu için Animagus olmuşlar."
Regulus derin düşüncelere dalmış görünüyordu. "Başka ne biliyorsun? Sirius'un sana anlattığı her şeyi anlat bana."
Sidra uzun uzun Sirius'un ailesini nasıl küçümsediğini, arkadaşlarına ne kadar sadık olduğunu ve Peter'ı gizliden gizliye nasıl sinir bozucu bulduğunu anlattı.
Regulus bir süre sonra iç çekti. "Bana bilmediğim ilginç şeyler söyle demek istemiştim. Sirius hiç benim hakkımda bir şey söyledi mi?"
"Şey... senin berbat ve kötü biri olduğunu ve ailene yalakalık yaptığını söylerdi ama... aklını başına toplamanı umduğunu çünkü ailen tarafından bu kadar manipüle edilmenden nefret ettiğini söylerdi. Seni kurtarabilmeyi dilediğini söyledi."
Regulus kaşlarını çattı. "Acınacak halde." Gözlerini kısarak sokak tabelasına bakarken bakışları sertleşti. "Doğru sokaktayız. Ama devam etmeden önce sana sormak istediğim birkaç şey daha var..."
Sidra ona gülümseyerek başını salladı.
"Sen ve Sirius hiç öpüştünüz mü?"
"Hayır."
"Bakire misin?"
"Evet."
"Benden başka biriyle öpüştün mü hiç?"
"Evet. Üçüncü yılımda Barty Crouch Jr'ı bir cesaretle öptüm."
"Bütün Slytherinlerle arkadaş olmaya çalışan Ravenclaw mı?"
"Evet o. Biraz özensizdi-"
"Nasıl olduğunu bilmek istemiyorum." Yüzünü buruşturdu. "Ama sanırım Barty yarın uyandığında küçük bir sürprizle karşılaşacak." Regulus asasını düşünceli düşünceli parmaklarının arasında evirip çevirdi.
"Başka kimse var mı?" diye sordu.
"Sadece sen."
"Peki o öpücükleri nasıl buluyorsun?"
Sidra parladı. "İnanılmaz! Bazen onları rüyamda görüyorum, çok heyecan verici."
"Nesi bu kadar harika?" Parmağı Sidra'nın çenesini okşarken ağzında küçük bir gülümseme belirdi.
"Başlangıç olarak, bana sarılma şeklin. Beni kendine doğru sıkıca bastırmana bayılıyorum. Ve saçımı çektiğinde, Merlin, o anda beni almanı istiyorum."
"Öyle mi?" Elini Sidra'nın başının arkasına kaydırdı ve saç diplerini kavrayıp çekiştirdi. Sidra sırıttı. "Başka nelerden hoşlanırsın?"
"Harika kokuyorsun. Ve tadın da harika."
Regulus onun bedenini kendi bedenine doğru çekti ve dudaklarını birleştirdi, dilini onun ağzına soktu ve onu yavaşça, tutkuyla öptü.
Dakikalar geçti, ikisi de hava almak için bile geri çekilmedi, birbirleriyle o kadar meşguldüler ki oksijen bile ikincil bir ihtiyaçtı.
Sonunda Regulus yavaşça ondan ayrıldı. "Yapmamız gereken bir iş var." Saçının birkaç telini kenara atarak fısıldadı.
Kız başını salladı ama onu bırakmadı. Adam sırıttı ve kızın umutsuzca elbiselerine gömülen ellerini tuttu. "Gel bakalım."
Onu kapının hemen yanında küçük bir penceresi olan küçük bir eve götürdü. "İşte burası." Asasını kapıya doğrulttu ve ince bir ışık teli dışarı fırlayarak kapının kilidini açtı. "Uyuyor olmalı."
Kısa boylu, tombul bir adam yatakta uzanmış, yüksek sesle horluyordu. O kadar sıradandı ki büyüden yoksun olduğu sadece görünüşünden bile anlaşılıyordu.
"Şimdi, Sidra." Yüzünü Regulus'a döndü. "Bu adamı öldürmeni istiyorum." Asasını sıkıca kavradı. "Hemen arkandayım aşkım." Adama başıyla işaret etti ve geri çekildi.
Sidra asasını kaldırdı, ateş etmeye hazırdı ama garip bir isteksizlik onu ele geçirdi. Kimseyi öldürmek istemiyordu. Elleri titremeye başladı ve yanakları gözyaşlarıyla ıslandı ama Imperius Laneti'ne karşı koyamadı.
Kafasındaki yalvarışlara ve kalbindeki acıya rağmen sonunda kelimeleri söyledi. "Avada Kedavra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
Fiksi PenggemarSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.