Sidra yanına fazla bir şey almamıştı ve koridordaki büyükbabasının saati gece yarısını gösterdiğinde gitme vaktinin geldiğini anladı. Eli kapı koluna dokunduğunda, arkasından rüzgâr gibi bir hava hışırtısı duyuldu ama açık pencere yoktu.
Yavaşça döndü ve bavulu elinden düşerek yumuşak bir gümbürtüyle yere çarptı.
Regulus odanın ortasında duruyordu. Rüya görmüyordu; göğsü hâlâ rüya olamayacak kadar ağrıyordu.
Kendini dengeledi ve sonra gözleri ona dikildi. Hiç vakit kaybetmeden ona uzandı ve başını okşayarak göğsüne bastırdı. "Oh, Merlin'e şükürler olsun." Kızın saçlarına doğru nefes aldı.
"Burada ne yapıyorsun?" Kız ondan uzaklaştı.
Adam incinmiş görünüyordu ama bunu hemen sakladı. "Haklıydın Sidra, her konuda." Çocuk konuşmaya başladı. "Karanlık Lord... yöntemleri yanlış."
"Regulus, sen neden bahsediyorsun?" Eliyle asasını yokladı ve cebindeki tahta çubuğa dokunduğunda rahat bir nefes aldı. Şu anda kimseye güvendiğinden tam olarak emin değildi ve hazırlıklı olmak daha iyiydi.
"Kreacher'ı aldı." Regulus sonunda durdu ve ona baktı, gözleri panikten irileşmişti. "Zar zor kurtuldu. Ev cinim neredeyse ölüyordu!" Hayal kırıklığı içinde inledi.
Sidra anne babasını uyandıracağından endişelenerek etrafına bakındı. Parmaklarını şıklatarak odanın üzerine bir sessizlik büyüsü yaptı.
"Muaf tutulacağımızı düşünmüştüm Sidra. Ona sadık olursak daha iyi muamele göreceğimizi düşünmüştüm ama onun umurunda değil, herkesi öldürebilir."
Elini onun omzuna koydu. "Ne oldu?"
"Karanlık Lord benden bir iyilik istedi. Hayır demeliydim ama... Açıkçası, onu reddetseydim şu anda ölmüş olurdum. Ona Kreacher'ı ödünç verdim ve saatlerce ayrıldılar. Ev cinim nihayet döndüğünde yarı ölü, susuz ve titriyordu. Sidra, ne kadar korktuğumu anlayamazsın." Onun kollarına sarıldı. "Onu kaybedeceğimi sandım."
Sidra onun yüzünü okşadı, cine ne kadar değer verdiğini, ona nasıl davrandığını hatırladı.
"Yaşıyor mu?" diye sordu.
"Evet, onu kurtarmayı başardım. Ama bu gözlerimi açtı. Çok üzgünüm aşkım." Onun gözlerinin içine baktı. "Karanlık Lord ve ailem tarafından kandırıldım, senin tarafında olmalıydım." Onu bir kez daha kucakladı. "Seni bir daha asla bırakmayacağım."
Biraz zaman aldı ama sonunda onun kollarına yığıldı, tatlı kokusunu içine çekti ve ona tekrar sarılmanın mutluluğuyla gözlerinde yaşlar birikmesine izin verdi.
"Onu kaybedeceğimi sandım." Tekrarladı. "Ve seni daha yeni kaybetmiştim. Bununla başa çıkamazdım."
Hafifçe geri çekildi ve onun derin kahverengi gözlerine baktı. "Beni asla kaybetmeyeceksin, Regulus. Seni seviyorum."
Onu şiddetle öptü, arada hiçbir şeye yer bırakmadan kendine doğru çekti. "Seni özledim," diye mırıldandı dudaklarına karşı, yatağına oturdu ve onu kucağına çekti.
Parmağını alt dudağında gezdirerek onun yüzünü inceledi. Son birkaç günü, yorgunluktan ağlayacak enerjisi kalmayana kadar ağlayarak geçirmişti. Yanında o olmadan yaşamaya nasıl devam edeceğini bilmiyordu ve işte şimdi o tekrar kollarındaydı. Onu bir daha asla bırakmayacaktı.
"O zaman bunu kanıtla." Dudaklarını yeniden birleştirerek fısıldadı.
Sanki zaman yokmuş gibi yavaşça öpüştüler.
Kıyafetleri parça parça kayboldu, yere saçıldı.
Regulus onun vücudunu öperken Sidra inledi.
"Sen mükemmelsin." Nefes aldı, ona bakmak için geri çekildi. Sol bileğini dudaklarına götürdü ve göz temasını hiç kesmeden kara lekeyi öptü.
İlk kez, o işaretin tenine gömülü olmasından dolayı kendini kirli hissetmiyordu.
"Al beni, Regulus. Lütfen." Onu daha yakına çekti ve o da buna mecbur kalarak bir iniltiyle içine kaydı.
Çocuğun içine girerken hissettiği acı yavaş yavaş zevke dönüştü ve kısa süre sonra tırnakları, birliktelik bitene kadar adamın sırtında kanlı izler bıraktı.
Çift nefes nefese yatıyordu, her uzuvları birbirine dolanmış ve her ortak nefesle birleşmişti. Çocuk kızın gözlerinden bir saç telini uzaklaştırdı. "Seni seviyorum, Sidra Finch."
Kız gülümsedi, ona bakarken gözlerinde yıldızlar vardı. "Seni seviyorum." Onu bir kez daha öptü ve daha da yakınına çekti. "Ben asla..." Onun ağzına karşı konuştu. "Bir daha sensiz olmak istemiyorum."
"Belki de buna gerek yoktur."
Ona sorgulayan gözlerle baktı.
"Dumbledore'un ofisinden aldığım kitabı hatırlıyor musun?" Başını salladı. "Hani şu bağlama büyüleriyle ilgili olan kısmı?"
"Bununla nereye varmaya çalışıyorsun?" Dirseğinin üzerinde doğrulup ona baktı.
"Bozulmaz Yemin, Sidra." Oturdu ve kızın ellerini avuçlarının içine aldı. "Korkuyorum... İkimizden biri ölecek. Sensiz yaşayamam. Eğer sen de aynı şeyi hissetmiyorsan-"
"Hadi yapalım şu işi." Nefes aldı. "Bozulmaz bir yemin edelim çünkü sen ölürsen ben de yok olabilirim."
Asasına uzandı. Sol kollarını birbirine doladılar, koyu renkli izler birbirine sürtünüyordu. Gümüş bir kordon ön kollarını sararak onları bağladı.
Onları bağlayan sözleri söylerken Sidra onun gözlerine baktı; eğer birinin kaderi kötü olursa diğerinin de o anda öleceğini söylüyordu. Sözlerini tekrarladı ve kordon kaybolmadan önce ışıl ışıl parladı.
İş bitmişti. Ayrıldılar, artık birbirlerine aşktan daha fazlasıyla bağlıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.