Flört Edecek Çok Şey

323 39 0
                                    

Sidra'nın midesinde kelebekler olduğunu tahmin ettiği sinir yumağı iştahının açılmasını engelliyordu. Tabağını karıştırdı, ufak tefek şeyler yedi ama Regulus'un masada olmadığını fark ettiğinde gitmeye fazlasıyla hazırdı. Onun kendisini kütüphanede beklediğini biliyordu ve bir saniye daha beklemesine izin veremezdi.

"Bu kadar aceleyle nereye gidiyorsun?" Marina ağzındaki patates püresinin içinden sordu.

Sidra çantasını kaldırdı. "Yapacak çok işim var." Bu yalan ona inandırıcı bile gelmemişti.

"Ya da flört edecek çok şey var." Marina cıvıldadı.

Sidra yenik bir iç çekişle oturmadan önce dönüp en iyi arkadaşına baktı. "Nereden bildin?"

Marina göz kırptı. "Ben bilmiyordum. Ama sadece özel günler için sakladığın o dut kokulu parfümden kokuyorsun, ben de öyle düşündüm. Söyle bana..." Eğildi. "Kardeşlerden hangisi?"

Sidra'nın nefesi kesildi ve şakacı bir şekilde ona vurdu. "Ne kadar çirkin bir soru."

Gözlerini devirdi. "Ah, hadi ama..." "Hadi ama." diye ısrar etti.

Sidra etrafta onu dinleyen birilerini aradı ve sonunda yumuşadı. "Regulus. Ve sen de beni ondan uzak tutuyorsun."

Marina sırıttı. "Ne kadar olağanüstü! Ama..."

"Ama mı?"

Marina gözlerini kısarak uzun masanın sonuna doğru baktı. Aynı derecede zalim bakışlara ve daha da sert sözlere sahip bir grup çocuk orada oturmuş, kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. "Onun arkadaşları şüpheli."

Sidra da aynı fikirdeydi. Avery ve Rosier gibiler birlikte olmak isteyeceğiniz kişiler değildi. Ona hiçbir şey yapmamış olsalar bile, onların tipini ve neler yapabileceklerini biliyordu - muhtemelen onlar da gruba alınmışlardı. Yine de Regulus arkadaşları gibi değildi. O Regulus'tu - yakışıklı, huysuz, melek gibi Regulus.

"Gitmem gerek." Sidra çabucak söyledi.

"Dikkatli ol." Marina'nın seslendiğini duydu ama o çoktan koridordan çıkmıştı.

Regulus Karanlık Sanatlara Karşı Savunma bölümündeki kitapları okuyordu. Sidra koşarak onun yanına gitti. "Özür dilerim, geç kaldım."

"Geç kalmadın."

"Oturalım mı? İhtiyacımız olan tüm kitapların yanında bir yerim var."

Sidra'yı her zamanki koltuğuna kadar takip etti ve onaylayarak etrafına bakındı. "Çok güzel ve... tenha."

"Mahremiyetimi seviyorum." Kız açıkladı. "Her neyse... Neyi gözden geçirmen gerekiyordu?"

Omuz silkti. "Onu etkilemek için daha gelişmiş büyülerde ustalaşmamız gerektiğini düşündüm." Başını salladı. "Ben de bunu Dumbledore'un ofisinden aşırdım." Çantasından bir kitap çıkardı ve aralarındaki masaya çarptı.

"Dumbledore'un ofisi mi?" Güldü ve parmak uçlarını kitabın üzerinde gezdirdi. Vücudunda garip bir his uyandırdı ve hemen elini bıraktı.

"Benim de kendi yöntemlerim var." Regulus göz kırptı ve Sidra'nın tepki olarak ciyaklamamak ya da domates gibi kıpkırmızı olmamak için yapabileceği tek şey buydu.

Siyah deri kapağın üzerinde büyük beyaz bir yazıyla En Karanlık Sanatın Sırları yazıyordu. Yanlardan fışkıran mor renkteki dallar kitaba oldukça uğursuz bir hava veriyordu.

"Bu çok... güçlü hissettiriyor." İtiraf etti. "Henüz açmadın mı?"

Regulus başını salladı. "Ben de seni bekliyordum."

"Belki de ona ısınmalıyız." Elindeki kitaplardan birini kullanarak kitabı itti ve bir anda içini bir rahatlama duygusu kapladı, sanki kitap o alanı huzursuzlukla örtmüştü.

"Bunun dışında, sözsüz büyülerde sorun yaşıyorum."

Bu altıncı sınıf müfredatıydı ama Sidra konu büyülere geldiğinde oldukça başarılıydı. "Çok zor değiller, bu konuda sana yardımcı olabilirim. Çok kolay."

Ve öyle de yaptı. Her akşamını Regulus'la geçiriyor, ona yardım ediyor, öğretiyor ve... ona yaltaklanıyordu. Onu tanıdıkça daha da çok seviyordu. Regulus inanılmaz derecede yetenekli bir büyücüydü ve bundan da öte, iyi bir insandı.

Büyücülük Dünyası'nda bilinen en zor büyüler gibi pek çok şeyin üzerinden geçtiler ama konu Görünme gibi şeylere geldiğinde Sidra bile ona yardım edemedi. Hem 17 yaşına kadar yasaktı hem de Regulus'a bu kadar yakın dururken toplamakta zorlandığı büyük bir konsantrasyon gerektiriyordu.

Regulus'un da ondan hoşlanabileceğini düşünmeye başlamıştı. Koridorlarda birbirlerinin yanından geçerken ona göz kırpması ya da bir şeyi nasıl yapacaklarını tam olarak çözemediklerinde akılsızca ona dokunması gibi küçük şeylerden hoşlanıyordu. Onun bir şey keşfettikten sonra sevinçle elini tutmasına bayılıyordu.

Bu küçük şeyler, onunla çıkmanın nasıl bir şey olacağını hayal etmesine neden oluyordu.

Bir Kadim Runler Çalışması dersi sırasında Sidra gözlerini ondan alamadı. Hayallere dalarak iç çekti ve tereddütle işine geri döndü, ancak Marina'yı yanında gördüğünde neredeyse sandalyesinden fırlayacaktı.

"Buraya ne zaman geldin sen?" Hayatının korkusunu yaşadığını kimsenin görmediğinden emin olmak için etrafına bakınarak hırladı.

Marina ona garip bir şekilde baktı ve başını salladı, bunu yaparken pembe dalgaları zıplıyordu. "Bütün ders boyunca buradaydım."

"Yalan söyleme."

"Bugünlerde görebildiğin tek şey Regulus iken beni yalancılıkla suçlama."

Sidra oflayıp pufladı ve yüzünü sınıfın önüne döndü. Belki de Marina haklıydı - belki de onu fark edemeyecek kadar dikkati dağılmıştı. Yine de hemen yanında birinin oturduğunu fark edeceğinden emindi.

Tam o sırada, parşömenden yapılmış bir kuş -görünüşe bakılırsa bir ispinoz- masasına geldi ve çalışmasının üzerine kondu. Göndereni bulmak için etrafına bakındı ve Regulus ona göz kırparak kalbinin çarpmasına neden oldu.

Sidra, yarın sabah başkanlık görevi yerine tekrar pratik yapmamız gerektiğini düşünüyordum.

Nefes nefese kaldı ve bir yanıt karalayarak kâğıt kuşu ona geri gönderdi. Regulus'un başkanlık görevini atlamalarını önermesi skandaldı. Marina onun yanında alaycı bir şekilde öğürürken, o bu düşünceye kıkırdadı.

"Siz ikiniz bir oda tutabilir misiniz?"

Sidra, Regulus'un elindeki kuşu yakalayışını izledi. "Bir hamle yapmasını bekliyorum."

"Her lanet geceyi seninle geçiriyor. Bence bu bir hamle."

"Her akşam ve bunun gayet iyi bir nedeni var." Söyleyemediği, Marina'nın da sormadığı bir sebep. Arkadaşı bugünlerde kendi dünyasında kaybolmuş gibiydi. Yine de sorsa bile Sidra ne diyecekti, Marina onun ve Regulus'un gerçekte neyin peşinde olduğunu bilse ne düşünürdü?

Kuş tekrar masasına kondu.

Cumartesi günü koridorlarda devriye gezmek için bu kadar sabırsızlanıyorsan, daha sonra buluşabiliriz.

Gözlerini devirdi ve kuşu cebine soktu, ne zaman isterse Regulus'u görmek için her şeyi bırakacağını biliyordu.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin