Katil

225 39 1
                                    

Ağustos sonlarıydı. Bu da Sidra'ya görevi tamamlamak için yaklaşık beş ay veriyordu. Aklına her geldiğinde kusmak istemesine neden olan o imkânsız görev.

Gözlerini her kapadığında o muggle çocuğu görüyordu. Tam oradaydı ve onu kurtarmak için hiçbir şey yapmamıştı. Tabii ki bu aptalca bir düşünceydi. Bir şey söyleseydi öldürülürdü ve Voldemort'a karşı koyamayacak kadar korkaktı ama yine de...

Birinin ölümünü izlemek onu hasta etmişti. Birini nasıl öldürebilirdi ki?

Bu düşünce onu rahatsız ediyordu. Parmakları yaralı ve kanlı olana kadar bu düşünce aklına her geldiğinde tırnaklarını yemeye başladı. Bu sadece bir refleksti; o kadar rahatsız olmuştu ki.

Ve artık geri adım atamazdı. İşin en kötü yanı da buydu.

Hayır, en kötüsü Regulus'un hiç de rahatsız olmamış olmasıydı. Karanlık Lord'un her sözüyle büyülenmişti. Kısa bir süre önce ona bir mektup göndermiş ve o gece görevi tamamlayacağını söylemişti ama o zamandan beri ondan haber alamamıştı. O da cevap vermemişti.

Sidra yatağının üzerine yığıldı. Ne yapacaktı acaba?

Ϟ

Sidra platformda Marina'yla buluştu ve en iyi arkadaşına sarılıp onun elma kokulu saçlarını içine çekerken onu ne kadar özlemiş olduğunu fark etti.

Sidra endişelerini sahte gülümsemelerin, kahkahaların ve Regulus'la artık nasıl birlikte olduklarına dair hikâyelerin ardına saklamaya çalıştı ama Marina'nın da her zamanki neşeli hali olmadığını fark etti.

Gözlerinde bir boşluk vardı.

Marina'ya ne olduğunu merak etti. Gruba alınmamıştı, bu yüzden birinin canlı canlı yenmesine tanık olmuş ya da bir katilin huzurunda oturmak zorunda kalmamıştı. Ona kalırsa Marina'nın kıvılcımını hiçbir şey köreltemezdi ama bir şey kesinlikle köreltmiş gibi görünüyordu.

Tam sormak üzereydi ki Regulus kompartımanın kapısını açtı. "Sidra, seninle konuşmam gerek."

Sidra ikisinin arasına baktı ve Marina ona gözlerine ulaşmayan güven verici bir gülümseme gönderdi. Sidra arkadaşıyla daha sonra yatakhanelerinde konuşacağına dair kendi kendine söz verdi. Marina'yı böyle dağınık görmek onu çok rahatsız etmişti. Bu yıl pek çok şey yolunda gitmiyor gibiydi.

Sidra Regulus'un peşinden başkanlar için ayrılmış kompartımana gitti. Kompartıman boştu ve içeri girdikleri anda kapıyı kapatıp kilitledi.

"Nasıl-" O daha tek kelime edemeden, Regulus'un dudağı onunkinin üzerindeydi. Şefkatli ve tatlıydı ama aynı zamanda sanki bunu yapmak için uzun zamandır bekliyormuş gibi açlıktan ölüyordu.

Ayrıldıklarında elleri kızın beline dolanmıştı. Sonunda ona iyice bakabildi ve bu, delicesine çarpan kalbinin durmasına neden oldu.

Mor torbalar gözlerini kaplıyordu ve doğal olarak keskin yüz hatları olmasına rağmen, onu son gördüğünden daha kemikli görünüyordu. Daha zayıftı ve yanakları çukurlaşmıştı, sanki yemek yemiyor ya da uyumuyordu. Saçları taranmış ve üniforması mükemmel bir şekilde hazırlanmış olduğu için her zamanki gibi görünüyordu ama yüzü...

Sidra elini onun keskin yanaklarında gezdirdi. "Reg..."

"Ben yaptım, Sidra." Ona söyledi ve dudakları küçük bir gülümsemeye dönüştü. "Görevi tamamladım."

"Neyi?" Kendini uzaklaştırmaya çalıştı ama Reg'in tutuşuyla kilitlendi.

"Bunu yapmaya gittiğim gece sana söylemiştim. Muggle beni görmeden hızlıca yaptım. Arkadan."

Bu onun neden böyle göründüğünü açıklıyordu. Hiçbir şey söylememiş olabilirdi ama Sidra sesinden bunun onu çok etkilediğini duyabiliyordu. Suçluluk duygusuyla kıvranıyordu. Bir yanı bunun iyi bir şey olup olmadığını merak ediyordu - hiç düşünmeden öldürebilecek biriyle birlikte olmak istemiyordu.

Yine de şu anda Regulus'a bakınca, nedeni ne olursa olsun onunla birlikte olmamayı hayal bile edemiyordu.

"Peki Voldemort'u tekrar gördün mü?" Fısıldadı.

Başını salladı ve sol kolunu sıvamadan önce onu serbest bırakarak arkasına baktı. Kolunda siyah mürekkeple yapılmış bir kafatası dövmesi ve ağzından dil gibi çıkan bir yılan işareti vardı. Kolunda hafifçe dalgalandı ve hızla kolunu aşağı çekti.

Sidra yere yığılmamak için oturdu.

Sevgilisi bir katildi. Ve eğer onunla birlikte olmak istiyorsa, o da bir katil olmak zorundaydı.

Regulus onun yanına oturdu ve bacaklarını kucağına çekti. "Seni özledim." Yanağına doğru mırıldandı.

Onların yakınlığı aklını cinayet ve Karanlık Lord'la ilgili düşüncelerden alıkoydu ve kısa süre sonra Regulus'un ona sıkıca sarılıp öpmesine izin vererek onun yaklaşımlarına teslim oldu. Elleri saçlarında kıvrılmış, onu daha da yakınına çekiyordu çünkü aralarındaki bir parça boşluk bile çok fazlaymış gibi geliyordu.

Onun hakkında bu kadar derinden hissetmek için çok mu erken olduğunu merak etti. Uyanık olduğu her anı onun yanında geçirmek, onunla aynı havayı solumak ve sürekli ona dokunmak istiyordu. Oysa sadece iki aydan biraz fazla bir süredir birlikteydiler.

Nefesi serin ve bağımlılık yapıcıydı ve hiçbir şekilde tatmin edemeyeceği kadar fazlasını istiyordu.

Sonunda birbirlerinden ayrıldılar ve koltuğa geri oturdular. Regulus'un kolu kızın etrafındaydı, elleri birbirine bağlıydı.

"Bana bundan bahset." Kız ısrar etti. "Nasıl bir şeydi... bilirsin işte." Sidra birini öldürmenin nasıl bir şey olduğunu öğrenmek için yanıp tutuşuyordu. Hayatın onların gözlerinden ayrıldığını görebilir miydiniz? Son nefeslerini görebilir miydiniz? Hissedebilir miydiniz? Biri öldürüldüğünde hava değişir miydi?

Regulus hafifçe sertleşti. "Sana arkadan yaptığımı söyledim. Gerçekte ne olduğunu görmedim. Laneti kullandım ve ona isabet ettiğinde dondu kaldı ve yola yığıldı."

Başını salladı, olayı kavradı. Öldüren lanetle vurulmak anlık bir şeydi. Bu her şeyi biraz daha iyi yaptı, diye düşündü. En azından kimse acı çekmemişti.

"Kim olduğunu biliyor musun?"

Başını iki yana salladı. "Hayır, ama orada yaşayan bir Muggle ailesi hakkında ihbar aldım."

Sidra donakaldı. Adamı evinin önünde mi öldürmüştü?

Yolun geri kalanında sessizlik içinde oturdular, Sidra'nın kafasında düşünceler dönüp duruyordu. Zamanı geldiğinde kimi öldürmek zorunda kalacaktı?

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin