Black Evi

297 42 6
                                    

Resmi olarak yaz mevsimiydi ve mevsimin ilk yağmuru günün havasına uygun görünüyordu. Finch ailesinin Black'lerin evini ziyaret edeceği gündü.

Sidra'nın bundan korktuğunu söylemek hafif kalırdı. Boynundaki kolyeyle oynadı - Marina ona kolyeyi verdiğinden beri hiç çıkarmamıştı çünkü içini kemiren bir his muhtemelen sadece paranoya - bir noktada ona ihtiyacı olacağını söylüyordu.

"Sidra, gidelim!" Annesi alt kattan seslendi.

Sidra elbisesini düzeltti ve aşağıda anne babasıyla buluşmadan önce penceresinden süzülen yağmur damlalarına son bir kez baktı.

El ele tutuşup -çok gerekli olmadıkça kaçınılan bir şeydi bu- Apparate'e bindiler. "Herkes sofra adabını hatırlasın." Vera onlar dağılmadan önce bir şeyler söyledi. Dünya Sidra'nın etrafında dönüyor, sanki her şey durmadan önce onun içini dışına çıkarıyor gibiydi.

Grimmauld Meydanı 12 numarada, kasvetli bir binanın önünde durdular. Sıkıcı ve griydi, bu da başkalarına göze çarpmayan bir yer gibi görünmesine neden olabilirdi ama Sidra için göze çarpıyordu. Regulus (bir keresinde Sirius'un dediği gibi) bu cehennem çukurunda büyümüştü.

Vera bir adım öne çıktı ve gümüş tokmağı kaptığı gibi kapıya üç kez vurdu. Kapı gıcırdayarak açıldı ve çirkin bir ev cini onları selamlayıp kenara çekildi.

Anne ve babası duvarlara hayranlıkla bakmak için durakladılar ama Sidra dar bir geçitten gelen sesleri takip ederek yoluna devam etti. Bir kapıyı iterek açtı ve Sirius ile Walburga'yı tartışmanın ortasında gördü. Boynundaki damarlar zonkluyordu ve yüzü domates gibi kızarmıştı ama onu fark ettiklerinde soğukkanlılıklarını yeniden kazandılar.

Walburga dudaklarına küçük bir gülümseme yerleştirdi ama yüzüne tam oturmamış gibi tuhaf görünüyordu. "Sen Sidra olmalısın. Seni son gördüğümden beri çok büyümüşsün." Başını okşadı. "İzninizle, ilgilenmem gereken misafirlerim var oturma odasında görüşürüz." Onu iterek mutfaktan çıktı.

Sirius onun yanına giderek, "Bunu duymak zorunda kaldığın için üzgünüm," dedi. "Ama akşam yemeğine kalmayı planlıyorsan buna alışmanı öneririm." Tiksintiyle duvarlara baktı.

Sidra başını salladı ve elini onun koluna koydu. "Çok güzel bir eviniz var."

"Evet, ama sakinlerine yazık oluyor." Öksürerek bir kahkaha attı. "Burada olmak zorunda olduğun için çok üzgünüm."

"Üzgün değilim."

"Henüz değil." Sırıttı. "Haydi, cadı bir kez daha sinir krizi geçirmeden herkesi selamlasak iyi olur."

Sidra gülümsedi, annesinin onu duymuş olabileceğinden korkuyor ve onun da duyma ihtimaline karşı gülmeye cesaret edemiyordu.

Sirius'u bir geçitten geçerek yemek odasına kadar takip etti. Salon doluydu ve gürültülü bir sohbet vardı. Uzun masanın en ucunda Bellatrix Black oturuyordu - Sidra Hogwarts'a ilk başladığında yedinci sınıftaydı. Biraz deli olduğu söylenirdi ve onun çılgın kahkahalarını duymak da bunu kanıtlıyordu. Sidra daha önce yollarının hiç kesişmemiş olmasından memnundu.

Anne ve babasının oturdukları yerden eski dostlar gibi gülüştüklerini gördü. Sidra onların karşısına, Sirius'un yanına oturdu ve odaklanabileceği pek çok yeni yüz olmasına rağmen bir tanesi aklının bir köşesinde kaldı. Sirius'un diğer tarafında boş bir koltuk vardı. Regulus neredeydi?

Tam sormak üzereyken içeri girdi. Kömür rengi bir takım elbise giymişti ve onu sadece bir hafta önce görmüş olmasına rağmen saçları daha uzun görünüyordu. Hızla koltuğuna doğru yürüdü ve tek kelime etmeden oturdu.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin