Rütpe Düşüşü

193 36 1
                                    


Sidra günün son dersini bitirmek üzereydi ve iç çekerek sınıftan ayrıldı. Aklının bir köşesinde her zaman çok daha vahim şeyler varken okul ödevlerine nasıl odaklanacaktı? Bugünlerde ne kadar az uyuduğundan bahsetmiyorum bile. Zihninde sonsuza dek iz bırakacağından korktuğu o muggle çocuğun kâbusları yüzünden mi, yoksa Marina'nın hıçkırıkları yüzünden mi, bilmiyordu ama bu yüzden berbat görünüyordu. Gözlerinin altındaki torbalar neredeyse Regulus'unkiler kadar kötüydü.

Slughorn köşeyi döndü ve şaşkınlıkla nefesini tuttu. "Bayan Finch, size rastladığıma sevindim. Konuşmamız gerek."

Başını salladı ve Slytherin'in başkanının yanına gitti. Umutsuzca yalnız kalmak istemesine rağmen ona hayır diyemedi.

"Altıncı yılınıza güzelce alıştınız mı?"

"Evet." Kız donuk bir şekilde cevap verdi.

"Bunu duymak güzel. Şimdi dinleyiniz, lütfen bunun kişisel bir şey olmadığını anlayın, ama seni başkanlık görevinden almaya karar verdim."

Adamın sözleri kızın olduğu yerde durmasına neden oldu.

"Bu kadar şaşırmış görünmeyin Bayan Finch. Geçen yıl bu konuya ne kadar ilgisiz olduğunuzu fark etmediğimi sanmayın. Tüm o toplantıları kaçırdınız ve şimdi size bakınca doğru kararı verdiğimi görüyorum. Berbat görünüyorsunuz, işlerinizin arasına bir şey daha ekleyemezdim."

"Profesör, lütfen." Yalvardı. Baş kız pozisyonu için adaylardaydı, ilk yılından beri bunun için çalışıyordu. Eğer rütbesi düşürülürse hiç şansı olmazdı.

"Bu işin sonu geldi, Bayan Finch." Onun kederli ifadesine kaşlarını çattı ve omzunu sıvazladı. "Bu dünyanın sonu değil. Derslerinize odaklanmak için daha fazla zamanınız olacak." Kolunun altında fark etmediği yığından bir parşömen parçasını ona uzattı. Bir önceki İksir sınavının sonucunu gördüğünde gözleri dehşet içinde açıldı.

Zayıf.

Hayatında hiçbir sınavda başarısız olmamıştı. Ağlamak istedi ama bunun yerine parşömeni çantasına attı ve Slughorn'a başka bir şey söyleme zahmetine girmeden oradan uzaklaştı. Nereye gittiğinden tam olarak emin olmadan koşarken gözyaşları yüzünden aşağı dökülüyordu.

Ayakları onu Kara Göl'e götürdü, orada kenara çöktü ve gözyaşlarının onun bir parçası olmasına izin vererek yavaş hareket eden sulara baktı.

Ailesi ne diyecekti? Onları hayal kırıklığına uğratmıştı. Ona asla aynı gözle bakmayacaklardı. Dışlanmış olacaktı.

Bu düşünce onu daha çok ağlattı ve aile üyelerinin yüzlerindeki dehşet dolu ifadeyi hayal etmek bile kalbinin sıkışmasına neden oldu.

Yaklaşan ayak sesleri Sidra'nın gözlerini silmesine neden olurken bir el omzuna kondu. Regulus onun yanına diz çöktü ve saçlarını gözlerinden uzaklaştırdı. Çok dağınık görünüyor olmalıydı ama ona öyle endişeyle bakıyordu ki, umursandığını bildiği için kendini biraz daha iyi hissetmekten başka bir şey yapamadı.

O anda çocuğun sol ön kolundaki kara leke umurunda bile değildi. Sadece o ve onun endişeli bakışları ve kırmızı çerçeveli gözleri vardı.

Sınavdan asla zayıf alamazdı. Ailesi onunla gurur duyuyordu ve Sidra da kendi ailesinin gurur duymasını istiyorsa yapılacak tek bir şey vardı.

"Bana yardım et." Nefes alıp onu kendine çekti ve tırnaklarını cüppesine geçirdi. "Birini öldüremem, bana yardım etmen gerek."

"Sidra?" Çocuk endişeyle onun yüzünü aradı.

"Kimsenin yardımına ihtiyacım olmaması gerektiğini biliyorum." Boğuk bir sesle. "Ama bunu yapamam."

"Ne yapmamı istiyorsun?"

"Üzerimde Imperius Laneti'ni kullan." Yalvardı. Regulus zaten birini öldürmüştü, bunu yapabilecek kapasitedeydi ve eğer bunu yapmazsa gerçekten her şeyini kaybedecekti. Ailesini, onu... Bir Ölüm Yiyen olması gerekiyordu.

"Sidra..."

"Lütfen, Regulus. Eğer bunu yapmazsan öleceğim. Ölmemi mi tercih edersin?"

Yutkundu ve bakışlarını kaçırdı. "Pekâlâ. Yapacağım ama önce iyice düşünmen gerek. Bu yüzden hayatımızın geri kalanında benden nefret etmene izin vermeyeceğim."

"Senden asla nefret edemem." Çabucak cevap verdi. "Ve bunu düşündüm. Başka bir yolu yok."

Başını salladı. "İyi o zaman. O zaman bu gece benimle ortak salonda buluş."

Sidra başını salladı ve Regulus ayağa kalkmasına yardım ederek onu kollarının arasına aldı. Başının arkasını okşayarak onu sıkıca kavradı.

"Teşekkür ederim, Regulus."

"Bunun için bana teşekkür etme Sidra. Bunu sadece sen ölürsen yaşayamayacağım için kabul ediyorum."

Hafifçe geri çekildi ve onu öptü, aynı şekilde hissettiğine dair ona güvence verdi.

Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin