Oda buz gibi ve loştu. Saat erken olmasına rağmen uzun pencerelerden çok az ışık sızıyordu ve uzun ahşap masanın etrafında oturan insanlar günün havasını taklit ederek konuşmaya cesaret edemiyorlardı. Birkaçı hariç - Bellatrix orada bulunmaktan ne kadar mutlu olduğunu dile getirmekten kendini alamıyordu.
Yüksek sesle kıkırdadı ve Sidra bu sesle daha da gerildiğini hissetti. Onu koltuğunda sabit tutan tek şey Regulus'un bacağındaki elinin yumuşak baskısıydı. O olmasa sahip olduğu akıl sağlığının her zerresini kaybedeceğinden korkuyordu.
Orada bulunan insanların çoğu ona tanıdık geliyordu. Hogwarts'taki son yılını yeni bitirmiş olan Lucius Malfoy, Narcissa Black, Avery, Rosier ve hiç de şaşırtıcı olmayan bir şekilde Severus Snape son sıralarda oturuyordu. Onun Marina'ya nasıl davrandığını hatırlayarak ve ne zaman beceriksiz bir ezikten muggle düşmanı bir yalakaya dönüştüğünü merak ederek yüzünü buruşturdu. Masanın etrafında birkaç tanıdık yüz daha oturuyordu.
Kimse orada olmaktan tamamen mutlu görünmüyordu ama inkar edilemez bir hevesli bekleyiş havası vardı.
Her birinin yüreğindeki kana susamışlığı düşündükçe midesi bulanıyordu. Ona Regulus'un ailesini hatırlatıyorlardı. Kendi ailesini. İşkenceyi öneren babasının görüntüsünü aklından bir türlü çıkaramamıştı. Her zaman bu kadar zalim miydi? Artık ona zorlukla bakabiliyordu.
Büyük kapılar hızla açılıp iğrenç bir figür içeri girdiğinde oda soğuk ve hareketsiz bir hal aldı.
Teni o kadar solgundu ki grimsi bir renk almıştı. İleriye doğru yürüyüp takipçilerine bakarken Sidra onun ruhsuz gözlerini ve korkunç derecede şekilsiz burnunu fark etti. Görülmeye değer korkunçluktaydı. Tüysüz, cılız ve korkutucuydu. Masanın başına oturdu.
"Acemilerim." Yumuşak bir ses tonuyla söyledi. Sesinin yumuşaklığı sert görünüşüyle büyük bir tezat oluşturuyordu.
Sidra Karanlık Lord'a o kadar odaklanmıştı ki onu gölgeleyen siyah şekli tamamen gözden kaçırmıştı - neredeyse masa kadar uzun bir yılan şimdi onun yanında kıvrılmıştı. Sidra yaratığın sanki akşam yemeğinde hangisini yiyeceğini düşünüyormuş gibi herkese bakmasından hoşlanmamıştı.
"Ben Lord Voldemort'um." Kendini tanıttı. "Ve bugün burada bulunan herkesle birlikte, onların gibilerle kirlenmemiş, tamamen büyülü bir dünya arzusunu paylaşıyorum." Son kelimeyi tükürdü ve asasını kaldırırken soğukkanlı tavrı kayboldu.
Kapılar bir kez daha açıldı ve Sidra'dan daha büyük olmayan bir çocuğun kanlar içindeki bedeni içeri süzüldü. Voldemort asasını çekerek baygın çocuğu öne doğru çekti ve herkesin görebileceği bir şekilde masanın üzerine bıraktı.
Çıkan gümbürtü üzerine Regulus'un bacağındaki tutuşu sıkılaştı. Sidra çocuğa bakmakta zorlandı. Yakından bakınca yüzündeki koyu kırmızı lekeleri ve saçlarında hâlâ ıslak olan kanı görebiliyordu. Giysileri yırtılmış ve lekelenmişti ve yüzü... Sidra safrasını tuttu ama gözyaşlarını tam olarak tutamadı. Bir tanesi yanağından aşağı süzülürken fark edilmemeyi umuyordu.
"Bulanıklar." Ayağa kalkıp masanın etrafında dolaşmaya başlayan Voldemort'un dilinden bu sözcük zehir gibi damladı. "Büyülü dünyanın başına bela. Yaşamın kendisine bir hakaret." Hafif ayak sesleri yankılandı. "Bu çocuğun bu kaderi paylaşmasına gerek yoktu." Voldemort dudak büktü. "Ve eğer onları dünyamızdan temizleyebilirsek çok azı daha bunu yaşayabilir. Bunu tek başıma yapamam."
Masanın etrafına baktı ve Bellatrix ayağa kalktı. "Hepsini öldürmekten onur duyarım. Sizin için."
"Eminim öyle olur, Bella." İğrenç, dişlek bir sırıtışla gülümsedi. "Eminim hepiniz onların kanını biraz olsun arzuluyorsunuzdur. Cadı avlarından sonra hak edilmiş bir intikam için!"
Birçok kişi onayını haykırırken masa canlandı.
Masanın etrafında hızla ilerledi ve Sidra'nın oturduğu tarafa doğru ilerlemeye başladı.
"Hepiniz faydalı olacaksınız, bunu söyleyebilirim. Ama yararlılık yeterli değil. Sadakate, bağlılığa... istekliliğe ihtiyacım var." Sidra ve Regulus'un arasında durdu ve eğildi. "Her birinizin bir muggle öldürmesini istiyorum."
Kelimeler onun ağzından çıkarken donakaldı.
"Bunu benim için yapabilir misin?" Adam fısıldadı ve kız kendi benliğine rağmen başını salladı, adamın alt dudağının titremesini fark etmediğini umuyordu.
Adam tekrar gülümsedi ve kızın oturduğu yerden kendi koltuğuna doğru ilerledi. Yılan sandalyesinin etrafından dolanıp masanın üzerine çıktı ve zar zor hayatta kalan çocuğa doğru yavaşça süründü. "Nagini." Emretti ve canavar çocuğu tek bir hamlede yuttu.
Sidra nefesini içine çekti ve önüne bakarak ağlamamak, kaçmamak ya da vücudunun çaresizce yapmak istediği başka bir şeyi yapmamak için kendine yalvardı.
"Yılanım bir anda öldürebilir ve atıkları yok edebilir. Onu beslemek için hepinizin yardımına ihtiyacım var. Sadece büyülü olmayan kandan hoşlanır ve her birinizden ölü bir bulanık kanı istiyorum. Kendi asanızla öldürün ve Aralık ayının ilk gününden önce buraya getirin. Bunu yapabilir misiniz?"
Masanın etrafında bir tereddüt vardı. Bu kadar düşüncesizce cinayet işlemeye hevesli olmayan tek kişi Sidra değildi.
"Bana olan sadakatini kanıtlamanın tek yolu bu. Bunu başarırsanız benim Ölüm Yiyenlerim olur ve işaretimi alırsınız. Başaramazsanız sizi yılanıma yem ederim."
Kapıları arkasından çarparak kapatan gölgeli bir rüzgârla ortadan kayboldu.
Sidra Regulus'a baktı ve şaşkınlık ve büyük bir rahatsızlıkla onun gülümsediğini gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
ФанфикSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.