Regulus Hortkuluk'u öğrendikten birkaç gün sonra oradan ayrıldı. Sidra'nın alnına yumuşak bir öpücük kondurdu. "Bu gece dönmüş olacağım, aşkım. Ve sonra ortadan kaybolabiliriz."Bir anda ortadan kayboldu ve birlikte geçirdikleri süre boyunca Sidra'ya öğretmeye çalıştığı bir beceri olan şeyi yani görünmez oldu.
Sidra bavullarını toplayıp yeniden düzenleyerek zaman geçirmeye çalıştı. Çok fazla bir şeyle gitmiyorlardı, çoğunlukla yeni bir hayata başlamak için para alıyorlardı. Bunun nasıl bir şey olacağını merak ediyordu, yerleşip bir çift gibi mi yaşayacaklardı? Kaçak mı olacaklardı? Sıcak ya da soğuk, tropik ya da şehirli bir yerde mi kalacaklardı? Çocukları olacak mıydı?
Ellerini birbirlerinden uzak tutamadıkları, uykusuz ve umursamaz gecelerini düşündü. Dikkatli olmayı akıl edemedikleri düşünülürse, az önce hayal ettiği çocukların çok da uzakta olmaması şaşırtıcı olmazdı.
Sidra bu düşünce karşısında ürperdi. Ne yani kaçarken çocuk yetiştirmek mi? Bir dahaki sefere birbirlerinin çekimlerini hissettiklerinde hamileliği önlemek için bir büyü yapmayı hatırlaması gerekecekti.
Bavullarını kilitledi ve asasını bavullara vurarak boyutlarını cebine sığacak kadar küçülttü.
Sonra oturdu ve bekledi. Bekledi ve bekledi.
Gün batımını izlerken en sevdiği elbisesini evde unuttuğu aklına geldi. Irina'nın şu anda orada olacağından ve elbiseyi almaya gittiğinde ailesinin onu fark etmeyeceğinden emindi. - Bugünlerde ona neredeyse hiç ilgi göstermiyorlardı.
Ya da belki de bu sadece onun algısıydı. Black'lerin evindeki o akşam yemeğinden beri anne babasını zalim ve kötü insanlardan başka bir şey olarak görmüyordu. Onlarla hiçbir şey yapmak istemiyordu.
Sidra gizlice aşağı indi, etrafın temiz olduğundan emin oldu ve bir avuç uçuş tozu aldı. Adresini söyledi ve bir dakika sonra oturma odasındaki halının üzerine kaydı.
Kimseyi varlığından haberdar etmek istemediği için aceleyle yukarı çıkarken öksürüğünü zar zor tuttu. Daisy'nin merdivenlerden indiğini gördüğünde işaret parmağını dudaklarına götürdü.
Ev cini geçtikten sonra Sidra bacaklarının altından titremeye başladığını hissetti. Kendilerini güçsüz ve kemiksiz hissediyorlardı. Oda sanki kendi etrafında dönmeye başlamıştı ve ne kadar çabalasa da derin bir nefes alamamıştı.
Merdiven korkuluklarına tutunarak odasına ulaşmayı başardığında parmak eklemleri bembeyaz oldu ve masa sandalyesine yığıldı.
Başı dönüyor ve kalbi yavaşça atıyordu. Omurgasında sürünen bir korku vardı - bunun sadece paranoya değil, sezgileri olduğunu biliyordu.
Regulus nereye gitmiş olursa olsun, ölüyordu. Bu da onun da ölmekte olduğu anlamına geliyordu.
Sidra kurumamış bir tüy kalem ve mürekkep bulmaya çabaladı. Titreyen elini kaldırdı ve bir hayalet gibi bembeyaz olduğunu görünce irkildi.
Parşömene karaladığı harfler lekeli ve tutarsızdı ama bunun bir önemi yoktu. Şimdi değil, son nefesine çok az kaldığını bildiği bir anda.
Notu bitirdiğinde tüy kalem elinden düştü ve kendini yere bıraktı. Son nefesinde Daisy'yi çağırdı ve sesinin duyulacak kadar yüksek olması için dua etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filthy Purebloods | ʳᵉᵍᵘˡᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ
FanfictionSidra Finch, Regulus Black'in onu fark etmesinden başka bir şey istemiyordu ama sonunda fark ettiğinde hayal ettiği her şey olacak mıydı yoksa o da başka bir pis safkan mı olacaktı? Kitabın hakları @sistergypsy adlı kullanıcıya aittir.