Sırtını kendine yasla.
En büyük gücün kendinden...olaylar ve karakterler tamamen
hayal ürünüdür...Timur.
"Baba Gitme.." Babamın arkasından gitmeye çalışıyordum. Her yer karanlıktı karanlıkta babam beyaz ışığa doğru yürüyordu. Sanki beni duymuyordu. "Baba.." dedim ve Arkasını döndü. "Gitmek zorundayım oğlum." Diyerek beyaz ışığın olduğu yerden kayboldu.
"Baba..." gözü yaşlı bir şekilde arkasından bakıp kalmıştım. "Bizi neden bıraktın baba, Gitme baba, Gitmee.." dedim ama babam yoktu gitmişti bizi bırakıp gitmişti. Arkasından yere çöküp tuğum çıkana kadar ağladım.."Babaaa.." diye çığlık atarak kalkmıştım yataktan. Kan ter içinde kalmıştım, alnımdaki terleri sildim. Nerede olduğuma baktım, odamda olduğumu anladım.
Sürekli bu rüyayı görüyordum. Sürekli babam bizi bırakıp gidiyordu...
Aklıma Neva geldi kalkmışken baksam iyi olacak diyerek yataktan kalktım. Ve kapıya doğru yürüdüm, kapının kolunu çevirdim ve kapıyı açtım. Karşımda Neva duruyordu. Bir eliyle duvara tutunuyordu. Diğer eli de hava kalkmıştı. Sanırım kapıyı tıklatacaktı.
"Neden ayaktasın Neva?" Diyerek yüzüne baktım. "Şeyy .. Sen çığlık attın Timur." Dedi gözlerime bakarak.
"İyiyim ben Neva bir şey yok." Dedim ve "Hadi gel odana götüreyim seni." Diyerek koluna girdim. Kafasını benden tarafa kaldırıp, "Timur saat gecenin 03.00'ı ve sen baba diye bağırıyordun," ona baktım. "Kabus mu gördün?" Dedi.
Kafamı salladım.Odaya geldiğimizde yatağa yavaşça geçti. Ve üstünü örttüm. Gözleri hala benim üzerimdeydi. Acıyarak bakıyordu bana, bakmamalıydı.
Gözlerimi ona dikerek, "Bakma bana öyle acıyormuş gibi bakma Neva!" Dedim sert bir şekilde. Onun bana acımasını istemiyordum o bana acıyarak bakmamalıydı.
"Şey .. Ben acıyarak bakmıyordum." dedi ve kafasını eğdi. Sesimi yükseltmiştim sanırım alındı.
Kahretsin Timur! Kızın ne suçu vardı da kıza bağırıyorsun ki? Kızın yüzünden mi o rüyaları görüyorsun sanki?
Kendime kızarken ona baktım ve "üzgünüm Neva bağırmak istememiştim," başını kaldırdı bana baktı.
"Önemli değil, üzülmedim ben," dedi ama derken bile üzüldüğünü sesinden belli oluyordu. Nereden bilebilirim ki üzüleceğini."Gerçekten çok üzgünüm Neva isteyerek olmadı, hala kabusun etkisindeydim o yüzden oldu." dedim ve ona baktım.
"Timur gerçekten önemli değil." Kafasını dikleştirip, "Bir daha görmezsin değil mi aynı rüyayı?" dedi.
Çok mu korkutmuştum ben bu kızı sanırım gerçekten de çığlık atarak uyanmamdan korkmuş.
"Görmem merak etme dedim." Hadi sen uyu artık." Dedim ve ayağa kalktım. Tam gidecektim ki sesiyle ona döndüm."Şey Benim telefonuma ne oldu yani merak ermişlerdir o yüzden sordum." Dedi.
"Yarın halledeceğim şimdi uyu." Dedim ve arkamı dönerek kapıdan çıktım.Odama doğru yürüdüm kapıyı açıp içeri girdim. Bu gece yine uyumayacaktım zaten. En iyisi bir duş almak, beni şu an rahatlatacak şey bir duş almak olacak.
Banyoya girdim ve kendimi sıcak suyun altına attım. Vücudum şimdiden gevşemişti bile.