~~>Kurguda geçen olay ve karakterlerin gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür... <~~~~Keyifli okumalar dilerim..~~
Bölüme geçmeden önce: sınırımız buraya koyuyorum. 1k oy ve 1.9 K yorum.. inşallah sınırımız hızlı bir şekilde geçilir ve ben hafta sonu siz bir bölüm daha atabilirim...
~~NEVA~~
~~26.BEN YAPMADIM ~~
Timur'un Anlatımıyla.
Asansörün durmasını sağladığım da Neva paniklemişti. Bu benim istediğim şeydi zaten. Panikleyip bana sarılması.
"Timur," diye korkuyla bana seslendi.
"Buradayım sorun yok," diyerek ona yaklaştım.
"Bekle şimdi açacağım," diyerek Yavaş bir şekilde ona yaklaştığım da elimi uzattığım da durmak zorunda kaldım.
Parmağım şu an dudaklarının üzerindeydi. Hiç ses çıkarmadan onun konuşmasını bekledim.
"Timur şu an çok yanlış yerdesin," dediğin de gülümsedim.
Hem korkuyordu hem de cüretkar cevaplar veriyordu.
Yavaş bir şekilde baş parmağımı dudaklarında gezdirdim ve tepkisi bekledim. Nefesim ona çok fazla yakındı..
Nefes alıp vermem onu rahatsız ediyor muydu bilmiyorum ama aklımdan geçen şeyi yapmak istiyordum.
O şeker pembesi dudakların tadını gerçekten çok merek ediyordum.
Yavaş bir şekilde yüzümü eğmeye başladığım da, "Timur," diye fısıltısını duydum ama hiç bir şey söylemeden dudaklarına doğru yaklaştım.
Gözlerini kapattığını gördüğüm de dudaklarım kenara kıvrıldı ve yavaş bir şekilde benim kalın dudaklarım onun şeker pembesi dudaklarını örttü.
Benim için dudaklarını aralaması istediğim şey tam olarak buydu. Onun da bana karşılık vermesi işlerimi daha da zora sokmaya başladı.
Eliyle gömleğimi tuttuğun da dudaklarımdan bir inilti koptu..
Dilimde hissettiğim şeker pembesi dudaklar beni benden alıyordu. Kendimi ona daha fazla yakınlaştırdığım da dudaklarımız hiç bir şekilde ayrılmadan öpüşmeye devem ediyorduk.
Kendimi artık tamamen kaybetmek üzreyken elim beline gitti ve onu kendime iyice ona bastırdım. Dilim ile ağzında bir ritim tutmuştum.
Kendimi tutamamaktan korkarak geri çekilmek istedim ama yapamıyordum. Elim kalçasına doğru kaydığın da Neva geri çekildi.